U napadu koji se dogodio u noći 30. lipnja, šest članova posade oteto je s teretnog broda usidrenog kod Douale u Kamerunu. Nadležna tijela za sigurnost navode da je neimenovani brod pod panamskom zastavom napadnut kasno navečer 30. lipnja te da je u to vrijeme bio udaljen otprilike jednu nautičku milju od luke gdje je bio usidren od prethodnog dana.
Na poziv upomoć reagirala su dva kamerunska vojna plovila koja su odmah stigla na mjesto nesreće, navodi Ambrey.
Brod od 64 metra ostao je u subotu na sidrištu, a sigurnosna tvrtka ARC rekla je da lokalne pomorske vlasti istražuju incident. Naime, tri dana prije otmice, brodovlasnici su upozoreni na povećanu opasnost od piratskih napada u zapadnoj Africi. Procijenjeno je da prijetnja i rizik za trgovačka plovila postoje, posebno ona koja prolaze vodama Nigerije, Kameruna i Ekvatorijalne Gvineje, prenosi TradeWindsNews.
Prethodnog tjedna, nekoliko pomoraca je ozlijeđeno u napadu na švicarski bulker kod Conakryja u Gvineji. Sigurnosne tvrtke izvijestile su da su članovi posade napadnuti tijekom 30-minutnog napada na brod pod zastavom Maršalovih otoka 21 milju jugozapadno od luke. Četvorica kriminalaca ukrcala su se na brod s hladnim oružjem i na silu su uzeli novac iz sefa prije nego što su pobjegli.
Švicarski vlasnik Suisse-Atlantique kasnije je potvrdio da je riječ o brodu Nyon od 63 000 dwt, izgrađenom 2021. godine.
U svibnju je Eagle Bulk Shipping proslavio povratak trojice pomoraca koji su bili oteti tri tjedna ranije kod Gabona. Kapetan, prvi časnik i drugi časnik oteti su 2. svibnja u napadu na brod Glebe Bulker od 58 000 dwt, izgrađen 2010. godine, oko 4,7 nautičkih milja od sidrišta Owendo.
Otmica je bila dio niza napada u zapadnoj Africi, svjetskom žarištu piratstva prije nego što su incidenti prestali sredinom 2021.
Prvi je bio napad kod Republike Kongo na tanker Monjasa Reformer od 13 700 dwt, izgrađen 2003. godine. Šest zarobljenih pomoraca pronađeno je početkom svibnja. Brod sa 16 članova posade nestao je na nekoliko dana dok ga u ožujku nije uočila francuska mornarica kod Sao Tome & Principea. Monjasa je rekao da su pirati ostavili 10 članova posade, a ostalih šest doveli u Nigeriju.
Nakon napada na product tanker uslijedio je drugi incident, kada je 10. travnja ukrcan Success 9 tvrtke Hai Soon Diesel & Trading od 6100 dwt (izgrađen 2003.) 556 km od Obale Bjelokosti. Brod je nestao na šest dana, ali je posada na kraju bila na sigurnom.