Još jedna od 10 najvećih brodarskih kompanija na svijetu pridružila se trendu izgradnje brodova na metanol.
Evergreen je potvrdio dugo očekivanu narudžbu za 24 dual-fuel broda s pogonom na metanol od 16.000 TEU.
Tajvanski prijevoznik ovaj je posao odlučio povjeriti japanskom brodogradilištu Nihon, koje gradi osam brodova, te južnokorejskom Samsung Heavy Industries, koje će pak izgraditi 16 jedinica, prenosi Splash247.
Šesta brodarska kompanija na svijetu po veličini, odnosno kapacitetu, izdvojit će između 180 i 210 milijuna dolara za svaki brod, što dovodi do ukupnog iznosa od vrtoglavih 5,04 milijarde dolara.
Danski Maersk započeo je s novogradnjama na metanol tijekom 2021., kada je u Južnoj Koreji naručio izgradnju brodova od 16.000 TEU u sklopu svog cilja postizanja nulte stope emisija štetnih plinova do 2040. godine. Maerskov primjer uskoro su slijedili i drugi vodeći prijevoznici, uključujući francuski CMA CGM i kineski COSCO Shipping, koji su se lani pridružili ovom trendu.