O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nova katamaranska linija Rijeka-Zadar omogućuje izbjegavanje ljetnih gužvi

IZVORHRT

Teško je bez broda prebroditi ljeto. Zna to dobro naš nacionalni brodar čija nova katamaranska linija povezuje Rijeku i Zadar. Atraktivna i zbog toga što uz upoznavanje otočnih destinacija, omogućuje izbjegavanje ljetnih gužvi na prometnicama.

Deset do sedam je, Dubravka je u Rijeci spremna za polazak, a obići će Rab, Novalju i oko 11.45 dolazi u Zadar. Pouzdan je to katamaran – singapurske proizvodnje. Trideset i tri godine su joj tek! Maksimalna brzina 32 čvora. Dobro se o njoj brinu momci, ali i barba!
Najduže putovanje traje, kaže zapovjednik Siniša Reljac – oko 5 sati, možda malo više. Sva su putovanja otprilike ista – u pola sata razlike.

Plan putovanja mijenja se iz dana u dan


Mi smo za putovanje odabrali srijedu, linija je tek pokrenuta pa gužve nije bilo, piše HRT. A itinerar (plan putovanja) se mijenja iz dana u dan.
– Utorak je Rijeka – Veli Lošinj – Novalja – Zadar. Četvrtak je Rijeka – Veli Lošinj – Silba – Zadar. Petak je Rijeka – Rab – Novalja – Zadar. Subota ima više luka Rijeka – Rab – Veli Lošinj – Novalja – Zadar. Nedjelja je Rijeka – Veli Lošinj – Novalja – Zadar, govori Siniša.

Ploviti je počeo sredinom osamdesetih. Sliježe ramenima i govori “dosta se toga od tada promijenilo” – puno je više papirologije i administracije.

Valja prevaliti oko sto nautičkih milja. Jednodnevni traje 4 sati. Nije lako ni onima koji uvijek moraju biti nasmijani i ljubazni. Zna to i konobar Mario Mršić.

– Ustajanje u 5 ujutro, dolazak na brod u 6 ujutro, priprema… 7 partenca broda, rad na šanku, kuhanje kavi, posluživanje gostiju. Koji i ne troše baš, tako izgleda njegov dan.

Je li 40 eura do Zadra malo previše?


Neki će pomisliti da je kava na katamaranu skupa, ali nije baš tako. Espresso je euro i 86, a macchiato 2 eura i 26 centi.

– Malo je skuplje nego druga linija, ali dobro. Šteta što nema studentski popust, kaže Čarli s Raba. Ipak riječ je o komercijalnoj liniji pa subvencije – nema. Razgovor se nije ni zahuktao a već prvo pristajanje.

Prva postaja Rab!


Prva postaja Rab! Imate točno 35 minuta za prošetati starogradskom jezgrom, kušati čuvenu Rapsku tortu ili vidjeti četiri rapska zvonika.
Plovidba je nastavljena prema otoku Pagu. Sljedeća luka – Novalja. Luka je kartu do party destinacije platio trideset eura. Gleda more, prirodu i cijena za tri sata vožnje je kaže – fer.

Klima radi, mjesta ima…


– Ja prvi put putujem. Išao sam u Rijeku autobusom, putovanje 9 sati traje. Ovako mi je brže doći do Zadra pa ću prije doći i do Splita, kaže Branko iz Solina.

Druga postaja Novalja!


Tu je putnicima na raspolaganju nešto manje vremena. U centru mjesta kuglica sladoleda košta 2 eura. Na brodu je bio i par iz Srbije: “Super je bilo, brzo se stigne i baš je onako ugodno i lijep pogled. Top je, top je”, kažu Teodora i Bojan.

Uživanje u Zadru i onda natrag


U Zadar su stigli i prošetali do Morskih orgulja, Pozdrava suncu, pa onda preko Foruma do Arheološkog muzeja, sv. Stošije ili sv. Donata.
Ekipa HRT-a stigla bi se i okupati, ali je u zalasku sunca i povjetarcu uživala pri povratku u Rijeku – preko Novalje i Raba. Dubravka je iz Zadra krenula u 16.30.

Teško je bez broda prebroditi ljeto. Zna to dobro naš nacionalni brodar čija nova katamaranska linija povezuje Rijeku i Zadar. Atraktivna i zbog toga što uz upoznavanje otočnih destinacija, omogućuje izbjegavanje ljetnih gužvi na prometnicama.

Deset do sedam je, Dubravka je u Rijeci spremna za polazak, a obići će Rab, Novalju i oko 11.45 dolazi u Zadar. Pouzdan je to katamaran – singapurske proizvodnje. Trideset i tri godine su joj tek! Maksimalna brzina 32 čvora. Dobro se o njoj brinu momci, ali i barba!
Najduže putovanje traje, kaže zapovjednik Siniša Reljac – oko 5 sati, možda malo više. Sva su putovanja otprilike ista – u pola sata razlike.

Plan putovanja mijenja se iz dana u dan


Mi smo za putovanje odabrali srijedu, linija je tek pokrenuta pa gužve nije bilo, piše HRT. A itinerar (plan putovanja) se mijenja iz dana u dan.
– Utorak je Rijeka – Veli Lošinj – Novalja – Zadar. Četvrtak je Rijeka – Veli Lošinj – Silba – Zadar. Petak je Rijeka – Rab – Novalja – Zadar. Subota ima više luka Rijeka – Rab – Veli Lošinj – Novalja – Zadar. Nedjelja je Rijeka – Veli Lošinj – Novalja – Zadar, govori Siniša.

Ploviti je počeo sredinom osamdesetih. Sliježe ramenima i govori “dosta se toga od tada promijenilo” – puno je više papirologije i administracije.

Valja prevaliti oko sto nautičkih milja. Jednodnevni traje 4 sati. Nije lako ni onima koji uvijek moraju biti nasmijani i ljubazni. Zna to i konobar Mario Mršić.

– Ustajanje u 5 ujutro, dolazak na brod u 6 ujutro, priprema… 7 partenca broda, rad na šanku, kuhanje kavi, posluživanje gostiju. Koji i ne troše baš, tako izgleda njegov dan.

Je li 40 eura do Zadra malo previše?


Neki će pomisliti da je kava na katamaranu skupa, ali nije baš tako. Espresso je euro i 86, a macchiato 2 eura i 26 centi.

– Malo je skuplje nego druga linija, ali dobro. Šteta što nema studentski popust, kaže Čarli s Raba. Ipak riječ je o komercijalnoj liniji pa subvencije – nema. Razgovor se nije ni zahuktao a već prvo pristajanje.

Prva postaja Rab!


Prva postaja Rab! Imate točno 35 minuta za prošetati starogradskom jezgrom, kušati čuvenu Rapsku tortu ili vidjeti četiri rapska zvonika.
Plovidba je nastavljena prema otoku Pagu. Sljedeća luka – Novalja. Luka je kartu do party destinacije platio trideset eura. Gleda more, prirodu i cijena za tri sata vožnje je kaže – fer.

Klima radi, mjesta ima…


– Ja prvi put putujem. Išao sam u Rijeku autobusom, putovanje 9 sati traje. Ovako mi je brže doći do Zadra pa ću prije doći i do Splita, kaže Branko iz Solina.

Druga postaja Novalja!


Tu je putnicima na raspolaganju nešto manje vremena. U centru mjesta kuglica sladoleda košta 2 eura. Na brodu je bio i par iz Srbije: “Super je bilo, brzo se stigne i baš je onako ugodno i lijep pogled. Top je, top je”, kažu Teodora i Bojan.

Uživanje u Zadru i onda natrag


U Zadar su stigli i prošetali do Morskih orgulja, Pozdrava suncu, pa onda preko Foruma do Arheološkog muzeja, sv. Stošije ili sv. Donata.
Ekipa HRT-a stigla bi se i okupati, ali je u zalasku sunca i povjetarcu uživala pri povratku u Rijeku – preko Novalje i Raba. Dubravka je iz Zadra krenula u 16.30.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here