O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

SAR brodica položila težak ispit: Po olujnom nevremenu, kada nije mogao djelovati ni helikopter, uspješno prevezla ozlijeđeno dijete s Lastova u Split

IZVORMOK

Brodica SAR za hitnu medicinsku službu na otocima i na moru koja je nedavno predana Lučkoj kapetaniji Dubrovnik, a proizvelo ju je Iskra brodogradilište u Šibeniku, uspješno je položila težak ispit. Prije nekoliko dana po olujnom nevremenu, po kojem nije mogao djelovati helikopter, prevezla je od Lastova do Splita teško ozlijeđeno dijete kojem je uspješno pružena liječnička pomoć u KBC u Splitu i spašen mu je život.

„Možemo reći da je brodica ispunila očekivanja, a što posebno pokazuje medicinski prijevoz s Lastova kad je inicijalno bio zahtijevan prijevoz helikopterom koji zbog jakog vjetra nije mogao sletjeti na Lastovo, Ozlijeđeno dijete prevezeno je brodicom SAR noću, prosječnom brzinom plovidbe od 20 čvorova i predano djelatnicima hitne medicine u Splitu”, kažu u Ministarstvu mora i infrastrukture za portal MOK.

Nekoliko dana prije toga je brodicom prevezen pacijent s Mljeta na liječenje u Dubrovnik.

I u Hrvatskom zavodu za hitnu medicinu ističu kako je brodica SAR ispunila sva očekivanja i kako su dobili priliku pružanja kvalitetne medicinke skrbi otočanima i gostima koji borane na otocima.

„Kao Zavod za hitnu medicinu kojemu je isporučena prva od 6 rečenih brodica, istaknuli bismo da su naši medicinski timovi iznimno zadovoljni brzim brodicama, kako njihovim  plovnim svojstvima adekvatnim za prijevoz pacijenata, tako i potpunom opremljenošću medicinskim uređajima kao i brzinom plovidbe. Brze brodice hitne pomorske medicinske službe su u svakom slučaju dodatna vrijednost naše službe te omogućuju obavljanje djelatnosti hitne medicine za stanovništvo otoka i priobalja sukladno suvremenim standardima i zahtjevima struke i osiguravaju reakciju u svim vremenskim uvjetima”, kazao je Luka Lulić, ravantelj Zavoda za hitnu medicinu Dubrovačko – neretvanske županije za portal MOK.

Takvim ocjenama i uspješnim intervencija mogu biti zadovoljni i u Iskra brodogradilištu Šibenik.

To brodogradilište ima dugogodišnje iskustvo u izradi aluminijskih plovila posebno za naručitelje iz skandinavskih zemalja, a gradnja brodice SAR 15 bio je za njih još jedan izazov u kojem su koncentrirali sve svoje znanje i inventivnost. I rezultat svega je vrhunski proizvod, nepotopiva aluminijska brodica, koju pogone dva Volvo motora svaki po 662 kW, sa svom elektronskom opremom za navigaciju i komunikaciju koje se mogla ugraditi na takvo plovilo. S navedenih 1800 KS SAR 15 postiže maksimalnu brzinu od skoro 42 čvora, što garantira bolesnicima da će uz medicinski opremu koja je na brodu te prisutnost liječnika i medicinske sestre biti odgovarajuće zbrinuti unutar zlatnog sata povećavajući šanse preživljavanja od 30 do 50 posto.

Do sada su ove poslove obavljala raznorazna brza plovila u otočnim mjestima, uglavnom potpuno neadekvatno opremljena za poslove hitne medicinske pomoći, a uspješnost akcija spašavanja bolesnika temeljila se najviše na entuzijazmu i snalažljivosti skipera koji su upravljali takvima brodicama.

Do kraja 2023. godine pet preostalih bit će isporučeno još u Malom Lošinju, Rabu, Supetru, Zadru i Šibeniku.

Brodica SAR za hitnu medicinsku službu na otocima i na moru koja je nedavno predana Lučkoj kapetaniji Dubrovnik, a proizvelo ju je Iskra brodogradilište u Šibeniku, uspješno je položila težak ispit. Prije nekoliko dana po olujnom nevremenu, po kojem nije mogao djelovati helikopter, prevezla je od Lastova do Splita teško ozlijeđeno dijete kojem je uspješno pružena liječnička pomoć u KBC u Splitu i spašen mu je život.

„Možemo reći da je brodica ispunila očekivanja, a što posebno pokazuje medicinski prijevoz s Lastova kad je inicijalno bio zahtijevan prijevoz helikopterom koji zbog jakog vjetra nije mogao sletjeti na Lastovo, Ozlijeđeno dijete prevezeno je brodicom SAR noću, prosječnom brzinom plovidbe od 20 čvorova i predano djelatnicima hitne medicine u Splitu”, kažu u Ministarstvu mora i infrastrukture za portal MOK.

Nekoliko dana prije toga je brodicom prevezen pacijent s Mljeta na liječenje u Dubrovnik.

I u Hrvatskom zavodu za hitnu medicinu ističu kako je brodica SAR ispunila sva očekivanja i kako su dobili priliku pružanja kvalitetne medicinke skrbi otočanima i gostima koji borane na otocima.

„Kao Zavod za hitnu medicinu kojemu je isporučena prva od 6 rečenih brodica, istaknuli bismo da su naši medicinski timovi iznimno zadovoljni brzim brodicama, kako njihovim  plovnim svojstvima adekvatnim za prijevoz pacijenata, tako i potpunom opremljenošću medicinskim uređajima kao i brzinom plovidbe. Brze brodice hitne pomorske medicinske službe su u svakom slučaju dodatna vrijednost naše službe te omogućuju obavljanje djelatnosti hitne medicine za stanovništvo otoka i priobalja sukladno suvremenim standardima i zahtjevima struke i osiguravaju reakciju u svim vremenskim uvjetima”, kazao je Luka Lulić, ravantelj Zavoda za hitnu medicinu Dubrovačko – neretvanske županije za portal MOK.

Takvim ocjenama i uspješnim intervencija mogu biti zadovoljni i u Iskra brodogradilištu Šibenik.

To brodogradilište ima dugogodišnje iskustvo u izradi aluminijskih plovila posebno za naručitelje iz skandinavskih zemalja, a gradnja brodice SAR 15 bio je za njih još jedan izazov u kojem su koncentrirali sve svoje znanje i inventivnost. I rezultat svega je vrhunski proizvod, nepotopiva aluminijska brodica, koju pogone dva Volvo motora svaki po 662 kW, sa svom elektronskom opremom za navigaciju i komunikaciju koje se mogla ugraditi na takvo plovilo. S navedenih 1800 KS SAR 15 postiže maksimalnu brzinu od skoro 42 čvora, što garantira bolesnicima da će uz medicinski opremu koja je na brodu te prisutnost liječnika i medicinske sestre biti odgovarajuće zbrinuti unutar zlatnog sata povećavajući šanse preživljavanja od 30 do 50 posto.

Do sada su ove poslove obavljala raznorazna brza plovila u otočnim mjestima, uglavnom potpuno neadekvatno opremljena za poslove hitne medicinske pomoći, a uspješnost akcija spašavanja bolesnika temeljila se najviše na entuzijazmu i snalažljivosti skipera koji su upravljali takvima brodicama.

Do kraja 2023. godine pet preostalih bit će isporučeno još u Malom Lošinju, Rabu, Supetru, Zadru i Šibeniku.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here