O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pravi ‘svemirski brod’: Ultraluksuzni Silver Nova na maiden putovanju posjetit će čak 4 hrvatske luke

Potpuno novi ultraluksuzni kruzer Silver Nova, američke kompanije Silversea Cruises, na svom prvom komercijalom putovanju posjetio je luke na Jadranu.

Ukupno sedam luka na istočnoj obali Jadrana — Zadar, Dubrovnik, Split, Rovinj, Piran i Kotor — imaju čast da na njegovom tzv. maiden voyage-u ugoste ovaj, kako ga stručni krugovi predstavljaju, jedan od ekološki najosvještenijih vrhunskih luksuznih kruzera ikada izgrađenih.

Naime, osim što svojim putnicima pruža nevjerojatan luksuz karakterističan za kompaniju Silversea, koja je podružnica Royal Caribbean korporacije, druge po veličini svjetske kruzing grupacije, Silver Nova donosi i nikada do sada viđeni tzv. horizontalni i asimetrični koncept dizajna i uređenja jednog broda za kružna turistička putovanja.

To, uz čak 4.000 kvadrata ukupne površine bokova broda koji su prekriveni staklom, pruža do sada na kruzerima neviđenu razinu prostranosti i otvorenosti prema okruženju plovila, gotovo svih sadržaja na brodu poput brojnih restorana, barova, trgovina, salona, bazena itd… Čak 95 posto svih zajedničkih sadržaja na brodu ima pogled na more i okruženje broda, dok svi apartmani za putnike imaju svoje privatne otvorene balkone, pa nije ni čudo što je Silver Nova već u kruzing industriji dobio nadimak “Brod svjetlosti”, piše Siniša Luković za Vijesti.me.

Kruzer od 54.700 bruto tona dugačak je 244 metra i može ukrcati “samo” 728 putnika koji uživaju u jednom od najboljih omjera raspoloživog prostora po putniku na brodu (75 bruto tona po čovjeku), kao i odnosom od 1:1,3 u broju članova posade prema broju putnika. To omogućuje Silver Novi da gostima koji na njemu plove pruži jednu od najboljih usluga koja trenutno postoji u kruzing industriji, uključujući i posebnog batlera za svaki od apartmana na brodu koji su rangirani u čak 13 različitih kategorija.

Ovaj brod svojim putnicima pruža i neke od jedinstvenih ultraluksuznih usluga. Tu je posebni Otium Wellness & Spa program baziran na iskustvima iz nekadašnjih antičkih rimskih termi, odnosno Sea & Land Taste program koji, preko onoga što će gosti doživjeti na brodu i tijekom izleta na destinacijama koje kruzer posjećuje, omogućuje putnicima prestižno gastro-kulinarsko iskustvo kakve nemaju ni kod jedne druge kruzing kompanije.

Međutim, ono što ovaj kruzer s aspekta destinacija koje će Silver Nova posjećivati čini posebnim je to što je ovo prvi brod kompanije Silversea Cruises koji je ima LNG pogon, a ne klasično dizel gorivo.

Brod koji su konstruirali i izgradili njemački stručnjaci u renomiranom brodogradilištu Meyer Werft naime, trebao bi postati i prvo plovilo u svjetskoj kruzing floti koje će tijekom boravka u nekoj luci imati nultu stopu emisija štetnih tvari iz svog pogonskog sustava. Dok boravi u luci ili na sidru, sve energetske potrebe Silver Nove zadovoljavat će inovativni sistem baterija i tzv. vodikovih gorivih ćelija.

Taj sistem će se koristiti u lukama koje nemaju adekvatan shore power connection, odnosno tehničku mogućnost da se kruzer jednostavno spoji na kopnenu elektro mrežu dok boravi u luci.

Uz glavne motore s pogonom na LNG, ova hibridna tehnologija omogućit će Silver Novi da u prosjeku po jednom putničkom apartmanu ima ukupno i do 40 posto smanjenu emisiju štetnih plinova.

Siniša Luković / Vijesti.me

Potpuno novi ultraluksuzni kruzer Silver Nova, američke kompanije Silversea Cruises, na svom prvom komercijalom putovanju posjetio je luke na Jadranu.

Ukupno sedam luka na istočnoj obali Jadrana — Zadar, Dubrovnik, Split, Rovinj, Piran i Kotor — imaju čast da na njegovom tzv. maiden voyage-u ugoste ovaj, kako ga stručni krugovi predstavljaju, jedan od ekološki najosvještenijih vrhunskih luksuznih kruzera ikada izgrađenih.

Naime, osim što svojim putnicima pruža nevjerojatan luksuz karakterističan za kompaniju Silversea, koja je podružnica Royal Caribbean korporacije, druge po veličini svjetske kruzing grupacije, Silver Nova donosi i nikada do sada viđeni tzv. horizontalni i asimetrični koncept dizajna i uređenja jednog broda za kružna turistička putovanja.

To, uz čak 4.000 kvadrata ukupne površine bokova broda koji su prekriveni staklom, pruža do sada na kruzerima neviđenu razinu prostranosti i otvorenosti prema okruženju plovila, gotovo svih sadržaja na brodu poput brojnih restorana, barova, trgovina, salona, bazena itd… Čak 95 posto svih zajedničkih sadržaja na brodu ima pogled na more i okruženje broda, dok svi apartmani za putnike imaju svoje privatne otvorene balkone, pa nije ni čudo što je Silver Nova već u kruzing industriji dobio nadimak “Brod svjetlosti”, piše Siniša Luković za Vijesti.me.

Kruzer od 54.700 bruto tona dugačak je 244 metra i može ukrcati “samo” 728 putnika koji uživaju u jednom od najboljih omjera raspoloživog prostora po putniku na brodu (75 bruto tona po čovjeku), kao i odnosom od 1:1,3 u broju članova posade prema broju putnika. To omogućuje Silver Novi da gostima koji na njemu plove pruži jednu od najboljih usluga koja trenutno postoji u kruzing industriji, uključujući i posebnog batlera za svaki od apartmana na brodu koji su rangirani u čak 13 različitih kategorija.

Ovaj brod svojim putnicima pruža i neke od jedinstvenih ultraluksuznih usluga. Tu je posebni Otium Wellness & Spa program baziran na iskustvima iz nekadašnjih antičkih rimskih termi, odnosno Sea & Land Taste program koji, preko onoga što će gosti doživjeti na brodu i tijekom izleta na destinacijama koje kruzer posjećuje, omogućuje putnicima prestižno gastro-kulinarsko iskustvo kakve nemaju ni kod jedne druge kruzing kompanije.

Međutim, ono što ovaj kruzer s aspekta destinacija koje će Silver Nova posjećivati čini posebnim je to što je ovo prvi brod kompanije Silversea Cruises koji je ima LNG pogon, a ne klasično dizel gorivo.

Brod koji su konstruirali i izgradili njemački stručnjaci u renomiranom brodogradilištu Meyer Werft naime, trebao bi postati i prvo plovilo u svjetskoj kruzing floti koje će tijekom boravka u nekoj luci imati nultu stopu emisija štetnih tvari iz svog pogonskog sustava. Dok boravi u luci ili na sidru, sve energetske potrebe Silver Nove zadovoljavat će inovativni sistem baterija i tzv. vodikovih gorivih ćelija.

Taj sistem će se koristiti u lukama koje nemaju adekvatan shore power connection, odnosno tehničku mogućnost da se kruzer jednostavno spoji na kopnenu elektro mrežu dok boravi u luci.

Uz glavne motore s pogonom na LNG, ova hibridna tehnologija omogućit će Silver Novi da u prosjeku po jednom putničkom apartmanu ima ukupno i do 40 posto smanjenu emisiju štetnih plinova.

Siniša Luković / Vijesti.me

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here