O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi trajekt na električni pogon ruši rekorde

Urugvajski brodar Buquebus postat će vlasnikom prvog električnog trajekta na baterije u Južnoj Americi, ali isto tako i rekorderom.

Kako piše Maritime Executive, ovaj trajekt imat će najveću bateriju za pohranu energije ikad instaliranu na bilo kojem brodu. S kapacitetom od 40 MWh, imat će četiri puta veći kapacitet od sljedeće najveće instalacije i 40 puta više snage od prvog trajekta na baterije na svijetu, Ampere. Također će imati najdužu rutu od svih brodova na baterije, pri najvećoj brzini, i punit će se pomoću najmoćnijih sustava obalnog punjenja na svijetu.

Ogromna baterija omogućava široku primjenu potpuno električnog pogona. Ovo plovilo duljine oko 130 metara preći će put od 145 nautičkih milja između luka Buenos Airesa i Montevidea, preko rijeke Rio de la Plata. Riječ nije o malom pristanišnom trajektu: kapacitet iznosi 2.100 putnika i posade uz 225 automobila i duty-free trgovinu površine oko 557 kvadratnih metara.

Buquebus ima širok popis visokotehnoloških projekata. Glavni brod njihove flote, Francisco, koristi LNG motore kako bi postigao najveću brzinu od otprilike 55 čvorova, čime nosi titulu najbržeg putničkog broda na svijetu. U planiranju projekta za električni brod na baterije surađivalo se s graditeljem Francisca, tvrtkom Incat. U partnerstvu s proizvođačem baterija Corvus i dobavljačem morske tehnologije Wärtsilä, Incat je dizajnirao aluminijski brzi trajekt koji nadmašuje granice.

Dizajn baterije, njezina smanjena težina i aluminijska konstrukcija, kažu partneri, zaslužan je za sve.

Novi dizajn također otvara nove mogućnosti za električni pogon na baterije, i za pet godina, ovaj trajekt možda neće biti smatran velikim projektom. „Ovo može otvoriti novo tržište poput prijelaza preko Engleskog kanala bez emisija“, kaže Hauso.

Urugvajski brodar Buquebus postat će vlasnikom prvog električnog trajekta na baterije u Južnoj Americi, ali isto tako i rekorderom.

Kako piše Maritime Executive, ovaj trajekt imat će najveću bateriju za pohranu energije ikad instaliranu na bilo kojem brodu. S kapacitetom od 40 MWh, imat će četiri puta veći kapacitet od sljedeće najveće instalacije i 40 puta više snage od prvog trajekta na baterije na svijetu, Ampere. Također će imati najdužu rutu od svih brodova na baterije, pri najvećoj brzini, i punit će se pomoću najmoćnijih sustava obalnog punjenja na svijetu.

Ogromna baterija omogućava široku primjenu potpuno električnog pogona. Ovo plovilo duljine oko 130 metara preći će put od 145 nautičkih milja između luka Buenos Airesa i Montevidea, preko rijeke Rio de la Plata. Riječ nije o malom pristanišnom trajektu: kapacitet iznosi 2.100 putnika i posade uz 225 automobila i duty-free trgovinu površine oko 557 kvadratnih metara.

Buquebus ima širok popis visokotehnoloških projekata. Glavni brod njihove flote, Francisco, koristi LNG motore kako bi postigao najveću brzinu od otprilike 55 čvorova, čime nosi titulu najbržeg putničkog broda na svijetu. U planiranju projekta za električni brod na baterije surađivalo se s graditeljem Francisca, tvrtkom Incat. U partnerstvu s proizvođačem baterija Corvus i dobavljačem morske tehnologije Wärtsilä, Incat je dizajnirao aluminijski brzi trajekt koji nadmašuje granice.

Dizajn baterije, njezina smanjena težina i aluminijska konstrukcija, kažu partneri, zaslužan je za sve.

Novi dizajn također otvara nove mogućnosti za električni pogon na baterije, i za pet godina, ovaj trajekt možda neće biti smatran velikim projektom. „Ovo može otvoriti novo tržište poput prijelaza preko Engleskog kanala bez emisija“, kaže Hauso.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here