O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi hibridni brod izgrađen u hrvatskom brodogradilištu krenuo iz Gruža

U Gružu je jutros na promotivnu vožnju krenuo hibridni brod Lacroma te je predstavljena brodska linija Gruž – Trsteno – Lokrum u okviru projekta „Povijesni vrtovi dubrovačkog područja“, sufinanciranog sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.

Uz predstavnike Grada Dubrovnika, Ministarstva regionalnog razvoja i europskih fondova bili su i predstavnici Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, predstavnici brodogradilišta i predstavnici JU Rezervat Lokrum, prenosi Dubrovački vjesnik.

Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je ovaj projekt bio iznimno zahtjevan, zahvalio je svima na upornosti i radu te današnji događaj sročio u tri riječi – održivost, prvi, europski fondovi.

– Te tri riječi održavaju ono za što smo se zalagali posljednjih šest godina i na čemu svakodnevno baziramo naš posao. Dubrovnik je zasigurno prvi grad u Hrvatskoj koji je započeo program održivosti u turizmu. Rezervat Lokrum današnjim činom postao je prva ustanova u Republici Hrvatskoj koja ima brod na hibridni pogon, ne samo ustanova, nego uopće – istaknuo je Franković.

Hibridni brod Lacroma, izgrađen u brodogradilištu Dalmont u Kraljevici, prvi je hibridni brod izgrađen u hrvatskom brodogradilištu koji će ploviti Jadranskim morem i služiti za prijevoz putnika, a povezivat će Arboretum Trsteno s otokom Lokrumom, odnosno s njegovim Botaničkim vrtom.

Izgradnja broda financirana u okviru EU projekta „Povijesni vrtovi dubrovačkog područja“. Naručitelj izgradnje je Javna ustanova Rezervat Lokrum, dok je suglasnost za zaključenje ugovora o javnoj nabavci broda s najpovoljnijim ponuditeljem, društvom Dalmont d.o.o., a temeljem provedenog postupka javne nabave, dalo Gradsko vijeće Grada Dubrovnika. Ugovorena vrijednost nabavke navedenog broda iznosi 8.701.125,00 kuna s PDV-om (~1.155.527 €).

Lacroma je dužine 15 metara, kapaciteta 50 putnika (plus posada), maksimalne brzine 18 čvorova i prilagođen je osobama s invaliditetom. 

U Gružu je jutros na promotivnu vožnju krenuo hibridni brod Lacroma te je predstavljena brodska linija Gruž – Trsteno – Lokrum u okviru projekta „Povijesni vrtovi dubrovačkog područja“, sufinanciranog sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.

Uz predstavnike Grada Dubrovnika, Ministarstva regionalnog razvoja i europskih fondova bili su i predstavnici Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, predstavnici brodogradilišta i predstavnici JU Rezervat Lokrum, prenosi Dubrovački vjesnik.

Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je ovaj projekt bio iznimno zahtjevan, zahvalio je svima na upornosti i radu te današnji događaj sročio u tri riječi – održivost, prvi, europski fondovi.

– Te tri riječi održavaju ono za što smo se zalagali posljednjih šest godina i na čemu svakodnevno baziramo naš posao. Dubrovnik je zasigurno prvi grad u Hrvatskoj koji je započeo program održivosti u turizmu. Rezervat Lokrum današnjim činom postao je prva ustanova u Republici Hrvatskoj koja ima brod na hibridni pogon, ne samo ustanova, nego uopće – istaknuo je Franković.

Hibridni brod Lacroma, izgrađen u brodogradilištu Dalmont u Kraljevici, prvi je hibridni brod izgrađen u hrvatskom brodogradilištu koji će ploviti Jadranskim morem i služiti za prijevoz putnika, a povezivat će Arboretum Trsteno s otokom Lokrumom, odnosno s njegovim Botaničkim vrtom.

Izgradnja broda financirana u okviru EU projekta „Povijesni vrtovi dubrovačkog područja“. Naručitelj izgradnje je Javna ustanova Rezervat Lokrum, dok je suglasnost za zaključenje ugovora o javnoj nabavci broda s najpovoljnijim ponuditeljem, društvom Dalmont d.o.o., a temeljem provedenog postupka javne nabave, dalo Gradsko vijeće Grada Dubrovnika. Ugovorena vrijednost nabavke navedenog broda iznosi 8.701.125,00 kuna s PDV-om (~1.155.527 €).

Lacroma je dužine 15 metara, kapaciteta 50 putnika (plus posada), maksimalne brzine 18 čvorova i prilagođen je osobama s invaliditetom. 

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here