O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gastech 2023: Kontinuiran rast LNG brodova – Kako veličinom, tako i brojčano

Veći brodovi za još veći izvoz – prvi dan Gastech-a, godišnjeg mega događaja u LNG sektoru, bio je ispunjen brojnim najavama, ističući brzinu kojom raste globalni izvoz LNG-a.

Narudžbe za nove LNG brodove tijekom proteklih nekoliko godina dosegle su rekordne razine, a brodogradilišta predviđaju da će se tako i nastaviti. I dok je na drugim konferencijama vezanima uz pomorsku industriju broj predstavnika brodogradilišta značajno opao tijekom prošlog desetljeća, broj izlagača iz brodograđevne industrije na Gastech-u u Singapuru svjedoči o dobrom stanju u pomorskom sektoru, piše Splash247.

U smislu nosivosti (DWT), omjer naručenih novogradnji u odnosu na postojeću flotu trenutno je na rekordnih 52,2%, prema posljednjim podacima Clarksons Research. Trenutno se grade ukupno 332 plinaša, čijom će isporukom u narednih nekoliko godina globalna flota brodova za prijevoz LNG-a prijeći 1.000 jedinica, a očekuje se i porast broja novih ugovora za izgradnju ove vrste brodova. Broker Braemar predviđa da će se globalna LNG flota proširiti za 36% do 2027. godine.

Na Gastech-u najveći izvoznici predstavili su plan povećanja izvoza LNG-a u narednim godinama – u čemu i dalje predvodi Katar – a time traže i sve veće brodove za prijevoz plina.

Tome svjedoči i činjenica da je klasifikacijsko društvo ABS danas izdalo approval in principle (AIP) brodogradilištu Hudong-Zhonghua za novi rekordni brod za prijevoz plina s pet tankova, dužine 344 metara i kapaciteta 271.000 kubičnih metara, što je za oko 11.000 kubičnih metara veći kapacitet od trenutnih najvećih plinaša na svijetu.

“Brodovi većeg kapaciteta s modernim, učinkovitim pogonskim sustavima bit će ključni za budući opstanak LNG sektora diljem svijeta”, izjavio je John McDonald, predsjednik i izvršni direktor ABS-a.

Među ostalim ključnim vijestima s otvaranja konferencije, Venture Global LNG iz Louisiane najavio je svoj dugoročni plan proširenja kako bi povećao proizvodnju sa 70 milijuna tona godišnje na više od 100 milijuna tona čime bi postao jedan od najvećih svjetskih izvoznika. Kako bi podržao ovu inicijativu, Venture Global i Baker Hughes su sklopili sporazum o opskrbi opremom, odnosno za isporuku dodatnih sustava za ukapljivanje za buduće projekte izvoza kompanije Venture Global.

“Više nego ikad smo predani našoj misiji opskrbe jeftinim LNG-om kako bismo podržali svjetsku potražnju i potrebu za energetskom sigurnošću, prosperitetom i ekološkim napretkom”, rekao je Mike Sabel, izvršni direktor Venture Global.

Nigerijski ministar izjavio je da zemlja može povećati proizvodnju na više od 140 milijuna kubičnih metara dnevno do 2030. godine, dok je indonezijski ministar izjavio da će BP-ov projekt za LNG Tangguh Train-3 u Zapadnom Papui do kraja godine započeti s proizvodnjom.

Veći brodovi za još veći izvoz – prvi dan Gastech-a, godišnjeg mega događaja u LNG sektoru, bio je ispunjen brojnim najavama, ističući brzinu kojom raste globalni izvoz LNG-a.

Narudžbe za nove LNG brodove tijekom proteklih nekoliko godina dosegle su rekordne razine, a brodogradilišta predviđaju da će se tako i nastaviti. I dok je na drugim konferencijama vezanima uz pomorsku industriju broj predstavnika brodogradilišta značajno opao tijekom prošlog desetljeća, broj izlagača iz brodograđevne industrije na Gastech-u u Singapuru svjedoči o dobrom stanju u pomorskom sektoru, piše Splash247.

U smislu nosivosti (DWT), omjer naručenih novogradnji u odnosu na postojeću flotu trenutno je na rekordnih 52,2%, prema posljednjim podacima Clarksons Research. Trenutno se grade ukupno 332 plinaša, čijom će isporukom u narednih nekoliko godina globalna flota brodova za prijevoz LNG-a prijeći 1.000 jedinica, a očekuje se i porast broja novih ugovora za izgradnju ove vrste brodova. Broker Braemar predviđa da će se globalna LNG flota proširiti za 36% do 2027. godine.

Na Gastech-u najveći izvoznici predstavili su plan povećanja izvoza LNG-a u narednim godinama – u čemu i dalje predvodi Katar – a time traže i sve veće brodove za prijevoz plina.

Tome svjedoči i činjenica da je klasifikacijsko društvo ABS danas izdalo approval in principle (AIP) brodogradilištu Hudong-Zhonghua za novi rekordni brod za prijevoz plina s pet tankova, dužine 344 metara i kapaciteta 271.000 kubičnih metara, što je za oko 11.000 kubičnih metara veći kapacitet od trenutnih najvećih plinaša na svijetu.

“Brodovi većeg kapaciteta s modernim, učinkovitim pogonskim sustavima bit će ključni za budući opstanak LNG sektora diljem svijeta”, izjavio je John McDonald, predsjednik i izvršni direktor ABS-a.

Među ostalim ključnim vijestima s otvaranja konferencije, Venture Global LNG iz Louisiane najavio je svoj dugoročni plan proširenja kako bi povećao proizvodnju sa 70 milijuna tona godišnje na više od 100 milijuna tona čime bi postao jedan od najvećih svjetskih izvoznika. Kako bi podržao ovu inicijativu, Venture Global i Baker Hughes su sklopili sporazum o opskrbi opremom, odnosno za isporuku dodatnih sustava za ukapljivanje za buduće projekte izvoza kompanije Venture Global.

“Više nego ikad smo predani našoj misiji opskrbe jeftinim LNG-om kako bismo podržali svjetsku potražnju i potrebu za energetskom sigurnošću, prosperitetom i ekološkim napretkom”, rekao je Mike Sabel, izvršni direktor Venture Global.

Nigerijski ministar izjavio je da zemlja može povećati proizvodnju na više od 140 milijuna kubičnih metara dnevno do 2030. godine, dok je indonezijski ministar izjavio da će BP-ov projekt za LNG Tangguh Train-3 u Zapadnom Papui do kraja godine započeti s proizvodnjom.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here