O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brze brodice hitne pomoći šibenske Iskre postaju hrvatski izvozni proizvod: Tri naručitelja već su u igri

Brze brodice za hitne intervencije na moru i otocima znače život, a šibenskom Iskra brodogradilištu, u vlasništvu slovenske grupacije Iskra poduzetnika Dušana Šešoka, i nove poslovne mogućnosti.

Od recentne isporuke prve brodice već su ih 4 od ukupno 6 isporučili, pa su već ovog ljeta spašeni životi 16 ljudi koji su bili ugroženi tijekom nevremena kada ni helikopteri nisu mogli letjeti. Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Međutim, prema direktoru Iskrinog brodogradilišta Roku Vuletiću, na dobrom su putu da ovaj program postane prepoznatljiv hrvatski izvozni proizvod; naime, interes za njih raste i stoga se za ovu atraktivnu nišu iščitava dobra perspektiva hrvatske brodogradnje, javlja Poslovni.hr.

S tri potencijalna naručitelja trenutačno se vode razgovori o suradnji, a magnet su stečene kompetencije šibenskog škvera za gradnju brzih brodica iz aluminija koje se sve više traže za potrebe obrane, policije i sigurnosnih službi, ali i kao plovila za prijevoz posada na naftne i plinske platforme te vjetroelektrane.

Šibenska brza brodica pravi je hrvatski proizvod, tj. Vuletić ističe od inicijalnog koncepta postavljenog od strane tehničkog tima, dizajna riječkog Metal Sharka, pa sve do gradnje u Šibeniku uz uključivanje domaćih podizvođača.

Riječ je o šibenskoj ‘lokomotivi’ koja vuče seriju malih tvrtki i obrta za izvođenje elektro i ostalih radova, ali uza sve to i jednu braniteljsku zadrugu koja je izvodila cjevarske radove.

Projekt gradnje brzih brodova, sufinanciran EU novcem, provode Ministarstvo zdravstva, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatski zavod za hitnu medicinu.

Brze brodice za hitne intervencije na moru i otocima znače život, a šibenskom Iskra brodogradilištu, u vlasništvu slovenske grupacije Iskra poduzetnika Dušana Šešoka, i nove poslovne mogućnosti.

Od recentne isporuke prve brodice već su ih 4 od ukupno 6 isporučili, pa su već ovog ljeta spašeni životi 16 ljudi koji su bili ugroženi tijekom nevremena kada ni helikopteri nisu mogli letjeti. Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Međutim, prema direktoru Iskrinog brodogradilišta Roku Vuletiću, na dobrom su putu da ovaj program postane prepoznatljiv hrvatski izvozni proizvod; naime, interes za njih raste i stoga se za ovu atraktivnu nišu iščitava dobra perspektiva hrvatske brodogradnje, javlja Poslovni.hr.

S tri potencijalna naručitelja trenutačno se vode razgovori o suradnji, a magnet su stečene kompetencije šibenskog škvera za gradnju brzih brodica iz aluminija koje se sve više traže za potrebe obrane, policije i sigurnosnih službi, ali i kao plovila za prijevoz posada na naftne i plinske platforme te vjetroelektrane.

Šibenska brza brodica pravi je hrvatski proizvod, tj. Vuletić ističe od inicijalnog koncepta postavljenog od strane tehničkog tima, dizajna riječkog Metal Sharka, pa sve do gradnje u Šibeniku uz uključivanje domaćih podizvođača.

Riječ je o šibenskoj ‘lokomotivi’ koja vuče seriju malih tvrtki i obrta za izvođenje elektro i ostalih radova, ali uza sve to i jednu braniteljsku zadrugu koja je izvodila cjevarske radove.

Projekt gradnje brzih brodova, sufinanciran EU novcem, provode Ministarstvo zdravstva, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatski zavod za hitnu medicinu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here