O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Postaju li brodice hitne pomoći izvozni proizvod? Tri naručitelja su već u igri

Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Brze brodice za hitne intervencije na moru i otocima znače život, a šibenskom Iskra brodogradilištu, u vlasništvu slovenske grupacije Iskra poduzetnika Dušana Šešoka, i nove poslovne mogućnosti, prenosi Poslovni.hr.

Od recentne isporuke prve brodice već su ih 4 od ukupno 6 isporučili, pa su već ovog ljeta spašeni životi 16 ljudi koji su bili ugroženi tijekom nevremena kada ni helikopteri nisu mogli letjeti. Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Međutim, prema direktoru Iskrinog brodogradilišta Roku Vuletiću, na dobrom su putu da ovaj program postane prepoznatljiv hrvatski izvozni proizvod; naime, interes za njih raste i stoga se za ovu atraktivnu nišu iščitava dobra perspektiva hrvatske brodogradnje.

S tri potencijalna naručitelja trenutačno se vode razgovori o suradnji, a magnet su stečene kompetencije šibenskog škvera za gradnju brzih brodica iz aluminija koje se sve više traže za potrebe obrane, policije i sigurnosnih službi, ali i kao plovila za prijevoz posada na naftne i plinske platforme te vjetroelektrane.

Šibenska brza brodica pravi je hrvatski proizvod, tj. Vuletić ističe od inicijalnog koncepta postavljenog od strane tehničkog tima, dizajna riječkog Metal Sharka, pa sve do gradnje u Šibeniku uz uključivanje domaćih podizvođača.

Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Brze brodice za hitne intervencije na moru i otocima znače život, a šibenskom Iskra brodogradilištu, u vlasništvu slovenske grupacije Iskra poduzetnika Dušana Šešoka, i nove poslovne mogućnosti, prenosi Poslovni.hr.

Od recentne isporuke prve brodice već su ih 4 od ukupno 6 isporučili, pa su već ovog ljeta spašeni životi 16 ljudi koji su bili ugroženi tijekom nevremena kada ni helikopteri nisu mogli letjeti. Brodice su dobili Dubrovnik, Zadar, Rab te ovih dana Mali Lošinj, dok ih još očekuju Šibenik i Supetar.

Međutim, prema direktoru Iskrinog brodogradilišta Roku Vuletiću, na dobrom su putu da ovaj program postane prepoznatljiv hrvatski izvozni proizvod; naime, interes za njih raste i stoga se za ovu atraktivnu nišu iščitava dobra perspektiva hrvatske brodogradnje.

S tri potencijalna naručitelja trenutačno se vode razgovori o suradnji, a magnet su stečene kompetencije šibenskog škvera za gradnju brzih brodica iz aluminija koje se sve više traže za potrebe obrane, policije i sigurnosnih službi, ali i kao plovila za prijevoz posada na naftne i plinske platforme te vjetroelektrane.

Šibenska brza brodica pravi je hrvatski proizvod, tj. Vuletić ističe od inicijalnog koncepta postavljenog od strane tehničkog tima, dizajna riječkog Metal Sharka, pa sve do gradnje u Šibeniku uz uključivanje domaćih podizvođača.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here