O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Motortech Consulting riječkom brodogradilištu “3. maj” isporučio treću od pet planiranih gradnji

Motortech Consulting d.o.o. koji se već gotovo trideset godina nalazi unutar zidina Uljanika, isporučio je ovih dana treću od planiranih pet ponovljenih gradnji agregata za riječki “3. maj”. Radi se o brodskom dizelskom električnom agregatu u slučaju nužde nazivne snage 442,5 kVA, koji se sastoji od dizelskog motora proizvodnje MAN Germany i generatora proizvodnje SINCRO Hrvatska. Namijenjen je za novogradnju 527, samoiskrcavajući brod za rasuti teret, kakve je »3. maj« već gradio za iste kanadske naručitelje, prenosi Novi list.

– Kad je “3. maj” potpisivao ugovor za tog brodovlasnika, onda se potpisao ugovor za dva plus tri broda, odnosno gradnje. Mi smo prije nekoliko godina isporučili dva broda, a to je ista serija brodova. Prošle godine se aktivirao taj ugovor »plus tri« i prvi od ta tri broda smo sad isporučili. To znači da, ako sve bude išlo po planu, bit će još dvije gradnje, a jedna je već u tijeku, pojašnjava direktor i suvlasnik pulske tvrtke Motortech Consulting Livio Bolković. Prema planu, svake bi se godine trebao izgraditi jedan brod, međutim kako naglašava Bolković, jedno su planovi, a drugo su realizacije u našim brodogradilištima, koje nisu baš u rokovima.

Suradnja imperativ

– Pretpostavljam da je ovaj brod planiran da bude isporučen do kraja godine. Mi smo svoju ugovornu obavezu u potpunosti ispunili i agregat je u Rijeku stigao u ovaj ponedjeljak, ističe Bolković.

Završno testiranje u proizvodnoj hali Motortecha je odrađeno u prisustvu predstavnika brodovlasnika, tvrtke Algoma Central Corporation iz Ontaria, predstavnika naručitelja “3. maja” te inspektora klasifikacijskog društva Lloyd’s. To je još jedna u nizu uspješnih isporuka Motortecha, vodećeg proizvođača dizelskih električnih agregata u Hrvatskoj i najvećeg servisa za brzohodne dizelske agregate na Jadranu, koji nastavlja uspješnu suradnju s preostalim brodograditeljima u cijeloj Hrvatskoj. Budući da je riječ o industriji koja zahtijeva posebnu vrstu izdržljivosti i konkurentnosti, suradnja se nameće kao imperativ, ali i pokazuje ispravan smjer.

– Mi jako dobro surađujemo s Tehnomontom, a ove i prošle godine smo napravili preko dva milijuna eura posla za njih. Ove zadnje dvije gradnje, koje su podignute, ili da kažemo spuštene u more za grčku vladu, a riječ je o brodovima za gašenje požara, za oba ta broda isporučili smo glavne pogonske jedinice. Kontinuirano radimo na remontima, ne samo na proizvodnji agregata i sklapanja pogonskih jedinica, nego i na generalnim remontima motora, raspona snage, održavamo jedan dobar dio, skoro pola flote HRM-a (Hrvatske ratne mornarice) te sve starije patrolne brodove. Osposobljeni smo za servisiranje patrolnih brodova, a očekujemo još koji brod iz te flote. Specijalizirali smo se i na obukama jer se radi o novim tipovima brodova. Održavamo i kompletnu flotu Nacionalnog parka Brijuni, Brodospasa i veće jahte. Ovlašteni smo serviseri za razne vrste motora, a za 90 posto brendova motora imamo ovlaštenja. Sve je timski odobreno i certificirano, pojašnjava Bolković te smatra da je ulaganje u opremu i u ljude – dobitna kombinacija.

– Posebno u ljude. I tu ne mislim samo na njihovo obučavanje, nego i na njihovo nagrađivanje. To je vrlo važno kako biste pratili nove tehnologije. Sad idemo dalje uz obnovljive izvore energije. Nazvali smo to Motortech New energy. Član sam, kao i firma, Udruge za proizvodnju i eksploataciju vodika, koja je osnovana prije nekoliko godina u Zagrebu, opisuje Bolković viziju i aktivnosti.

Rješenje za Kaštijun

– Mi imamo razvijen projekt kogeneracijskih agregata, a to su agregati koji koriste plin, ali onaj koji se stvara fermentacijom biološkog komunalnog otpada. Prije nekoliko mjeseci bili smo na razgovoru s direktorom Kaštijuna, što je javnosti i poznato, a tada samo prezentirali što bi trebalo učiniti da Kaštijun više ne smrdi. Napisali smo jedan kratki elaborat, poslali i gradonačelniku, a nakon nekoliko mjeseci napisao sam još jedan dopis da ih podsjetim da nitko ništa nije poduzeo. Vani postoji ta praksa – kogeneracijski motori se koriste. Mi imamo taj projekt i dugoročno ćemo na tome raditi. Struja se može proizvoditi, ne samo preko solarnih panela, nego i preko bioplina koji se razvija, recimo, fermentacijom komine. U okolici Pule ima jako puno uljara i maslina te je šteta da to kao otpad smrdi, a da se ne iskorištava. Ustvari, metan je cijela priča. Na Kaštijunu smrdi biološki otpad, ne plastika i papir. To treba odvajati, a najbolje bi bilo u reciklažnom dvorištu. Na Kaštijunu je postavljenim cijevima to i predviđeno, samo što nitko ne radi ništa po tom pitanju. Taj plin koji zakuha, iz njega izlazi metan koji smrdi, opisuje Bolković situaciju sa ŽCGO-om Kaštijun, za koji smatra da ima rješenja, ali i izvora prihoda, a ne samo trošenja i zagađenja.

Predstavljanje na prestižnom sajmu nautike u Genovi

Da je u tijeku vrlo aktivno razdoblje za Motortech, svjedoči također prošlotjedno sudjelovanje na jednom od najvećih sajmova nautike u Europi – Salone Nautico Genova. Na ovom sajmu koji datira još iz 1962. godine i koji je ove godine okupio više od tisuću (točnije 1.043) brendova iz svijeta nautike, a posjetilo ga je gotovo 120.00 tisuća posjetitelja, Motortech se predstavio u okviru hrvatske delegacije na B2B sastancima na poziv i u organizaciji talijanske agencije za internacionalizaciju poslovanja ICE/ITA, navodi Novi list.

Jelena Milović / Novi list

Motortech Consulting d.o.o. koji se već gotovo trideset godina nalazi unutar zidina Uljanika, isporučio je ovih dana treću od planiranih pet ponovljenih gradnji agregata za riječki “3. maj”. Radi se o brodskom dizelskom električnom agregatu u slučaju nužde nazivne snage 442,5 kVA, koji se sastoji od dizelskog motora proizvodnje MAN Germany i generatora proizvodnje SINCRO Hrvatska. Namijenjen je za novogradnju 527, samoiskrcavajući brod za rasuti teret, kakve je »3. maj« već gradio za iste kanadske naručitelje, prenosi Novi list.

– Kad je “3. maj” potpisivao ugovor za tog brodovlasnika, onda se potpisao ugovor za dva plus tri broda, odnosno gradnje. Mi smo prije nekoliko godina isporučili dva broda, a to je ista serija brodova. Prošle godine se aktivirao taj ugovor »plus tri« i prvi od ta tri broda smo sad isporučili. To znači da, ako sve bude išlo po planu, bit će još dvije gradnje, a jedna je već u tijeku, pojašnjava direktor i suvlasnik pulske tvrtke Motortech Consulting Livio Bolković. Prema planu, svake bi se godine trebao izgraditi jedan brod, međutim kako naglašava Bolković, jedno su planovi, a drugo su realizacije u našim brodogradilištima, koje nisu baš u rokovima.

Suradnja imperativ

– Pretpostavljam da je ovaj brod planiran da bude isporučen do kraja godine. Mi smo svoju ugovornu obavezu u potpunosti ispunili i agregat je u Rijeku stigao u ovaj ponedjeljak, ističe Bolković.

Završno testiranje u proizvodnoj hali Motortecha je odrađeno u prisustvu predstavnika brodovlasnika, tvrtke Algoma Central Corporation iz Ontaria, predstavnika naručitelja “3. maja” te inspektora klasifikacijskog društva Lloyd’s. To je još jedna u nizu uspješnih isporuka Motortecha, vodećeg proizvođača dizelskih električnih agregata u Hrvatskoj i najvećeg servisa za brzohodne dizelske agregate na Jadranu, koji nastavlja uspješnu suradnju s preostalim brodograditeljima u cijeloj Hrvatskoj. Budući da je riječ o industriji koja zahtijeva posebnu vrstu izdržljivosti i konkurentnosti, suradnja se nameće kao imperativ, ali i pokazuje ispravan smjer.

– Mi jako dobro surađujemo s Tehnomontom, a ove i prošle godine smo napravili preko dva milijuna eura posla za njih. Ove zadnje dvije gradnje, koje su podignute, ili da kažemo spuštene u more za grčku vladu, a riječ je o brodovima za gašenje požara, za oba ta broda isporučili smo glavne pogonske jedinice. Kontinuirano radimo na remontima, ne samo na proizvodnji agregata i sklapanja pogonskih jedinica, nego i na generalnim remontima motora, raspona snage, održavamo jedan dobar dio, skoro pola flote HRM-a (Hrvatske ratne mornarice) te sve starije patrolne brodove. Osposobljeni smo za servisiranje patrolnih brodova, a očekujemo još koji brod iz te flote. Specijalizirali smo se i na obukama jer se radi o novim tipovima brodova. Održavamo i kompletnu flotu Nacionalnog parka Brijuni, Brodospasa i veće jahte. Ovlašteni smo serviseri za razne vrste motora, a za 90 posto brendova motora imamo ovlaštenja. Sve je timski odobreno i certificirano, pojašnjava Bolković te smatra da je ulaganje u opremu i u ljude – dobitna kombinacija.

– Posebno u ljude. I tu ne mislim samo na njihovo obučavanje, nego i na njihovo nagrađivanje. To je vrlo važno kako biste pratili nove tehnologije. Sad idemo dalje uz obnovljive izvore energije. Nazvali smo to Motortech New energy. Član sam, kao i firma, Udruge za proizvodnju i eksploataciju vodika, koja je osnovana prije nekoliko godina u Zagrebu, opisuje Bolković viziju i aktivnosti.

Rješenje za Kaštijun

– Mi imamo razvijen projekt kogeneracijskih agregata, a to su agregati koji koriste plin, ali onaj koji se stvara fermentacijom biološkog komunalnog otpada. Prije nekoliko mjeseci bili smo na razgovoru s direktorom Kaštijuna, što je javnosti i poznato, a tada samo prezentirali što bi trebalo učiniti da Kaštijun više ne smrdi. Napisali smo jedan kratki elaborat, poslali i gradonačelniku, a nakon nekoliko mjeseci napisao sam još jedan dopis da ih podsjetim da nitko ništa nije poduzeo. Vani postoji ta praksa – kogeneracijski motori se koriste. Mi imamo taj projekt i dugoročno ćemo na tome raditi. Struja se može proizvoditi, ne samo preko solarnih panela, nego i preko bioplina koji se razvija, recimo, fermentacijom komine. U okolici Pule ima jako puno uljara i maslina te je šteta da to kao otpad smrdi, a da se ne iskorištava. Ustvari, metan je cijela priča. Na Kaštijunu smrdi biološki otpad, ne plastika i papir. To treba odvajati, a najbolje bi bilo u reciklažnom dvorištu. Na Kaštijunu je postavljenim cijevima to i predviđeno, samo što nitko ne radi ništa po tom pitanju. Taj plin koji zakuha, iz njega izlazi metan koji smrdi, opisuje Bolković situaciju sa ŽCGO-om Kaštijun, za koji smatra da ima rješenja, ali i izvora prihoda, a ne samo trošenja i zagađenja.

Predstavljanje na prestižnom sajmu nautike u Genovi

Da je u tijeku vrlo aktivno razdoblje za Motortech, svjedoči također prošlotjedno sudjelovanje na jednom od najvećih sajmova nautike u Europi – Salone Nautico Genova. Na ovom sajmu koji datira još iz 1962. godine i koji je ove godine okupio više od tisuću (točnije 1.043) brendova iz svijeta nautike, a posjetilo ga je gotovo 120.00 tisuća posjetitelja, Motortech se predstavio u okviru hrvatske delegacije na B2B sastancima na poziv i u organizaciji talijanske agencije za internacionalizaciju poslovanja ICE/ITA, navodi Novi list.

Jelena Milović / Novi list

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here