O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“100% Made in Sicily” – Fincantieri gradi novi trajekt s LNG pogonom i sustavom napajanja na baterije

Nakon zahtjeva talijanske vlade za poboljšanjem lokalnog prijevoza, Fincantieri gradi jedinstveni trajekt za putnike i osobna vozila, koji će biti u potpunom vlasništvu regije Sicilije. Talijanski div aktivan u sektoru brodogradnje naglašava da, osim što će ovaj projekt pomoći povratiti kapacitete domaće brodogradnje, ovo će plovilo koristiti novi inovativni sustav napajanja koji uključuje baterije, što će omogućiti nulte stope emisija u lukama, prenosi The Maritime Executive.

Ugovor o izgradnji trajekta potpisan je u ponedjeljak, 9. listopada na Siciliji, a ovo plovilo će biti prvo koje je financirano pod novim talijanskim zakonom za poboljšanje javnog prijevoza. Zakon je utvrdio i fond kojim će se poduprijeti kupnja plovila, čiji će vlasnik biti sicilijanske vlasti.

Nadalje, kako bi dodatno naglasili domaću stranu ovog jedinstvenog projekta, Fincantieri će plovilo graditi u potpunosti na brodogradilištu u Palermu. Pri potpisivanju ugovora, istaknuto je kako će brod biti 100 posto “Made in Sicily” i da će predstavljati glavnu točku poveznice s manjim otocima.

Trajekt će biti RoPax Class A od 14,500 bruto tona, dužine otprilike 140m, kapaciteta za 1.000 putnika i 200 osobnih vozila. Ističe se da će ovo biti jedan od prvih Fincantierijevih trajekata s dual-fuel LNG pogonskim postrojenjem koji će trajektu omogućiti da postigne maksimalnu brzinu 19 čvorova.

“Dodjela ove gradnje predstavlja važan test za Fincantieri. U industrijskom sektoru koji se s vremenom preselio u azijska brodogradilišta, imamo priliku vratiti proizvodnju trajekata u Italiju, obnoviti naše povijesne kompetencije u sektoru i pokazati našu sposobnost da budemo konkurentni uz osiguranje najviših standarda proizvodnje,” rekao je Pierroberto Folgiero, izvršni direktor i generalni direktor Fincantierija.

Druga jedinstvena karakteristika će biti sustav za pohranu energije baterije. Bit će opremljen fotonaponskim sustavom koji će energiju pohranjivati ​​u baterije, a plovilo će ih moći koristiti do četiri sata dok je u luci kako bi se osigurala nulta stopa emisija štetnih plinova. Brod će također biti opremljen stabilizatorskim sustavom za koji kažu da je sličan onima na naftnim platformama i omogućit će brodu da pristane čak i po lošem vremenu, ističe The Maritime Executive.

Brod bi trebao biti isporučen 2026. godine, a plovit će između Sicilije i otoka Lampedusa i Pantelleria.

Nakon zahtjeva talijanske vlade za poboljšanjem lokalnog prijevoza, Fincantieri gradi jedinstveni trajekt za putnike i osobna vozila, koji će biti u potpunom vlasništvu regije Sicilije. Talijanski div aktivan u sektoru brodogradnje naglašava da, osim što će ovaj projekt pomoći povratiti kapacitete domaće brodogradnje, ovo će plovilo koristiti novi inovativni sustav napajanja koji uključuje baterije, što će omogućiti nulte stope emisija u lukama, prenosi The Maritime Executive.

Ugovor o izgradnji trajekta potpisan je u ponedjeljak, 9. listopada na Siciliji, a ovo plovilo će biti prvo koje je financirano pod novim talijanskim zakonom za poboljšanje javnog prijevoza. Zakon je utvrdio i fond kojim će se poduprijeti kupnja plovila, čiji će vlasnik biti sicilijanske vlasti.

Nadalje, kako bi dodatno naglasili domaću stranu ovog jedinstvenog projekta, Fincantieri će plovilo graditi u potpunosti na brodogradilištu u Palermu. Pri potpisivanju ugovora, istaknuto je kako će brod biti 100 posto “Made in Sicily” i da će predstavljati glavnu točku poveznice s manjim otocima.

Trajekt će biti RoPax Class A od 14,500 bruto tona, dužine otprilike 140m, kapaciteta za 1.000 putnika i 200 osobnih vozila. Ističe se da će ovo biti jedan od prvih Fincantierijevih trajekata s dual-fuel LNG pogonskim postrojenjem koji će trajektu omogućiti da postigne maksimalnu brzinu 19 čvorova.

“Dodjela ove gradnje predstavlja važan test za Fincantieri. U industrijskom sektoru koji se s vremenom preselio u azijska brodogradilišta, imamo priliku vratiti proizvodnju trajekata u Italiju, obnoviti naše povijesne kompetencije u sektoru i pokazati našu sposobnost da budemo konkurentni uz osiguranje najviših standarda proizvodnje,” rekao je Pierroberto Folgiero, izvršni direktor i generalni direktor Fincantierija.

Druga jedinstvena karakteristika će biti sustav za pohranu energije baterije. Bit će opremljen fotonaponskim sustavom koji će energiju pohranjivati ​​u baterije, a plovilo će ih moći koristiti do četiri sata dok je u luci kako bi se osigurala nulta stopa emisija štetnih plinova. Brod će također biti opremljen stabilizatorskim sustavom za koji kažu da je sličan onima na naftnim platformama i omogućit će brodu da pristane čak i po lošem vremenu, ističe The Maritime Executive.

Brod bi trebao biti isporučen 2026. godine, a plovit će između Sicilije i otoka Lampedusa i Pantelleria.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video