O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Procurili financijski izvještaji MSC Grupe: Evo koliko najveći brodar na svijetu uistinu zarađuje

Po prvi put u povijesti, u javnost su procurili financijski rezultati brodarskog diva MSC-a (Mediterranean Shipping Company), grupacije u vlasništvu talijanskog milijardera Gianluigija Apontea. Grupacija je, zahvaljujući švicarskim zakonima koji joj to omogućuju, ove brojke godinama tajila. Međutim, talijanski mediji sada su objavili ove rezultate, koji su daleko veći od prijašnjih procjena analitičara.

Holding najveće brodarske kompanije na svijetu navodno je prošle godine zaradio vrtoglavih 36,2 milijardi eura (38,4 milijarde dolara).

Brojku su u javnost plasirali talijanski mediji nakon što je MSC najavio kupnju oko polovice udjela talijanskog operatera brzih vlakova Italo.

Prihod MSC Grupe u 2022. iznosio je 86,4 milijarde eura, navodi talijanski medij Il Messaggero, koji je prvi izvijestio o računima. Dobit prije poreza, kamata i amortizacije (EBITDA) grupacije u 2022. iznosila je 43,2 milijarde eura, dok je dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosila 35,7 milijardi eura, prenosi TradeWindsNews.

Talijanski mediji također javljaju kako je brodar sa sjedištem u Ženevi posjedovao novčane rezerve u iznosu od 63 milijarde eura i kapital od 91 milijardu eura. Srednjoročni do dugoročni dug grupacije procjenjuje se na 26 milijardi eura.

Brojke odražavaju veliko povećanje profitabilnosti MSC grupacije tijekom pandemije. U 2020. godini, prihodi grupe iznosili su “tek” 29 milijardi dolara, a EBITDA “samo” 6,8 milijardi dolara.

U 2021., s procvatom kontejnerskog prijevoza, MSC Grupa zabilježila je prihode od 69 milijardi dolara i EBITDA od 40 milijardi dolara, dodao je Il Messaggero, ne navodeći izvor.

Brojke odražavaju rezultat cijele MSC Grupe, koja se sastoji od podružnice za prijevoz terera, podružnice za krstarenja, linijskog prijevoza, Terminal Investment Ltd, multimodalne operacije Medlog te kompanije MSC Air Cargo. Kako navode talijanski mediji, grupacija posjeduje flotu od 760 trgovačkih brodova koji plove na više od 300 ruta te povezuju čak 520 luka, ali i 70 terminala te 4.900 vagona vlakova.

Premda se brojke čine vjerodostojnima, teško ih je potvrditi s MSC-om. Glasnogovornik MSC-a nazvao je izvješća “glasinama”, dodajući da su financijski rezultati povjerljive informacije.

Talijanski mediji su, čini se, došli do ovih podataka nakon što je MSC kupio kompaniju Italo. Švicarski brodar je 2. listopada objavio da je kupio oko 50% dionica u željezničkoj tvrtki od Global Infrastructure Partners (GIP) i određenih suinvestitora za zasad neobjavljeni iznos.

“Sporazum odražava cilj naše grupe za daljnjim razvojem održivih načina prijevoza, kako za putnike tako i za teret”, rekao je predsjednik grupe MSC Diego Aponte.

Talijanski mediji procjenjuju vrijednost željezničke kompanije na oko 4,2 milijarde eura, uključujući dug od 934 milijuna eura. GIP će s MSC-om zajednički upravljati kompanijom zahvaljujući zadržavanju 50% udjela, a među dioničarima su i Allianz Grupa i manjinski ulagači, uključujući bivšeg predsjednika uprave Ferrarija, Lucu Cordero di Montezemolo.

Po prvi put u povijesti, u javnost su procurili financijski rezultati brodarskog diva MSC-a (Mediterranean Shipping Company), grupacije u vlasništvu talijanskog milijardera Gianluigija Apontea. Grupacija je, zahvaljujući švicarskim zakonima koji joj to omogućuju, ove brojke godinama tajila. Međutim, talijanski mediji sada su objavili ove rezultate, koji su daleko veći od prijašnjih procjena analitičara.

Holding najveće brodarske kompanije na svijetu navodno je prošle godine zaradio vrtoglavih 36,2 milijardi eura (38,4 milijarde dolara).

Brojku su u javnost plasirali talijanski mediji nakon što je MSC najavio kupnju oko polovice udjela talijanskog operatera brzih vlakova Italo.

Prihod MSC Grupe u 2022. iznosio je 86,4 milijarde eura, navodi talijanski medij Il Messaggero, koji je prvi izvijestio o računima. Dobit prije poreza, kamata i amortizacije (EBITDA) grupacije u 2022. iznosila je 43,2 milijarde eura, dok je dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosila 35,7 milijardi eura, prenosi TradeWindsNews.

Talijanski mediji također javljaju kako je brodar sa sjedištem u Ženevi posjedovao novčane rezerve u iznosu od 63 milijarde eura i kapital od 91 milijardu eura. Srednjoročni do dugoročni dug grupacije procjenjuje se na 26 milijardi eura.

Brojke odražavaju veliko povećanje profitabilnosti MSC grupacije tijekom pandemije. U 2020. godini, prihodi grupe iznosili su “tek” 29 milijardi dolara, a EBITDA “samo” 6,8 milijardi dolara.

U 2021., s procvatom kontejnerskog prijevoza, MSC Grupa zabilježila je prihode od 69 milijardi dolara i EBITDA od 40 milijardi dolara, dodao je Il Messaggero, ne navodeći izvor.

Brojke odražavaju rezultat cijele MSC Grupe, koja se sastoji od podružnice za prijevoz terera, podružnice za krstarenja, linijskog prijevoza, Terminal Investment Ltd, multimodalne operacije Medlog te kompanije MSC Air Cargo. Kako navode talijanski mediji, grupacija posjeduje flotu od 760 trgovačkih brodova koji plove na više od 300 ruta te povezuju čak 520 luka, ali i 70 terminala te 4.900 vagona vlakova.

Premda se brojke čine vjerodostojnima, teško ih je potvrditi s MSC-om. Glasnogovornik MSC-a nazvao je izvješća “glasinama”, dodajući da su financijski rezultati povjerljive informacije.

Talijanski mediji su, čini se, došli do ovih podataka nakon što je MSC kupio kompaniju Italo. Švicarski brodar je 2. listopada objavio da je kupio oko 50% dionica u željezničkoj tvrtki od Global Infrastructure Partners (GIP) i određenih suinvestitora za zasad neobjavljeni iznos.

“Sporazum odražava cilj naše grupe za daljnjim razvojem održivih načina prijevoza, kako za putnike tako i za teret”, rekao je predsjednik grupe MSC Diego Aponte.

Talijanski mediji procjenjuju vrijednost željezničke kompanije na oko 4,2 milijarde eura, uključujući dug od 934 milijuna eura. GIP će s MSC-om zajednički upravljati kompanijom zahvaljujući zadržavanju 50% udjela, a među dioničarima su i Allianz Grupa i manjinski ulagači, uključujući bivšeg predsjednika uprave Ferrarija, Lucu Cordero di Montezemolo.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here