O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Trogodišnjem krstarenju oko svijeta prijeti otkazivanje: Kompanija nije uspjela preuzeti brod

Prodaja kruzera AIDAaura u vlasništvu kompanije Aida, podružnice Carnival Corporationa, na klimavim je nogama ili je možda već i propala. Kruzer je trebala preuzeti kompanija Miray Cruises, koja nudi program Life at Sea Cruises – posebno trogodišnje “beskonačno” krstarenje oko svijeta, prenosi The Maritime executive. Međutim, kompanija je izvijestila da je prodaja odgođena, no program će se ipak pokrenuti s odgodom.

Brod za krstarenje AIDAaura nalazi se u Bremerhavenu u Njemačkoj od 21. rujna, kada je završilo “oproštajno” krstarenje ovog broda u floti AIDE. Premda je primopredaja trebala biti održana 29. rujna, više puta je odgođena, a Life at Sea Cruises izvijestio je da je bilo kašnjenja u isplati novca Carnival Corporationu, navodeći da će sve biti dovršeno za nekoliko dana. Njemački izvori naveli su da porezna uprava također ispituje kupnju.

Life at Sea potvrdio je za CNN i turske medije da primopredaja kasni. Naveli su da je posada dobrovoljno napustila kruzer jer nije bilo “praktično” da ostanu na brodu do primopredaje. Nadaju se povratku na brod tijekom ovog tjedna.

The Maritime executive ističe da ovo nije prvi problem s kojim se kompanija susrela tijekom planiranja krstarenja dugog 1.095 dana. Za 30.000 dolara godišnje putnicima je ponuđeno putovanje s ticanjima ukupno 382 luke. Kompanija je za “beskonačno” krstarenje isprva predstavila manji kruzer, Gemini od 19.000 bruto tona, no u lipnju su izvijestili da će se krstarenje ipak odviti na većem kruzeru. Naravno, izmijenjene su i cijene, pa se tako cijena trogodišnjeg putovanja popela na čak 115.000 dolara, a neki izvori navode da su neki od najboljih “apartmana” na brodu dosegli cijenu od gotovo 600.000 dolara. No, kompanija je na svojim stranicama navela šture informacije – tamo stoji tek da je riječ o kruzeru od 42.289 bruto tona, imena Lara, sa 627 kabina i kapacitetom od 1.266 putnika, uz napomenu da će se popunjenost ograničiti na 80 posto kapaciteta.

Najavljeno je da će se Lara premjestiti na remont u suhi dok u Rotterdamu kako bi se kruzer pripremio za putovanje. Rekli su da će se, osim remonta, na brod dodati značajke kao što su vinski bar i salon za cigare.

Na web stranicama kompanije još uvijek stoji da je polazak predviđen 1. studenog iz Istanbula, kako piše The Maritime Executive, s pristajanjima u Barceloni 5. studenog i Freeportu na otoku Grand Bahama 15. studenog. Izvori navode da bi umjesto toga krstarenje moglo započeti nekoliko tjedana kasnije iz Amsterdama ili s Bahama.

U međuvremenu je CNN razgovarao sa zabrinutim putnicima koji su platili put i obavljaju posljednje pripreme za odlazak. Oni kažu da čekaju obavijest kompanije o planovima, dok Miray za medije navodi da rade na alternativnim opcijama dok kruzer ne zaplovi.

AIDA je početkom 2023. objavila da će AIDAaura, njihov treći kruzer izgrađen prije 20 godina, biti povučen tijekom godine. To je četvrti kruzer kojeg je AIDA prodala od početka pandemije 2020. godine. Prvi brod kompanije već je prodan, a plovi kao Astoria Grande u Crnom moru na putovanjima iz Rusije. Drugi brod, AIDAvita, sestrinski brod AIDAaure, nalazi se na mrtvom vezu u Tallinnu u Estoniji pod imenom Avitak. Četvrti brod koji je AIDA kupila od sestrinske marke Costa plovio je kratko prije pandemije, a u međuvremenu je prodan te sad plovi u Ujedinjenom Kraljevstvu pod imenom Ambition.

Prodaja kruzera AIDAaura u vlasništvu kompanije Aida, podružnice Carnival Corporationa, na klimavim je nogama ili je možda već i propala. Kruzer je trebala preuzeti kompanija Miray Cruises, koja nudi program Life at Sea Cruises – posebno trogodišnje “beskonačno” krstarenje oko svijeta, prenosi The Maritime executive. Međutim, kompanija je izvijestila da je prodaja odgođena, no program će se ipak pokrenuti s odgodom.

Brod za krstarenje AIDAaura nalazi se u Bremerhavenu u Njemačkoj od 21. rujna, kada je završilo “oproštajno” krstarenje ovog broda u floti AIDE. Premda je primopredaja trebala biti održana 29. rujna, više puta je odgođena, a Life at Sea Cruises izvijestio je da je bilo kašnjenja u isplati novca Carnival Corporationu, navodeći da će sve biti dovršeno za nekoliko dana. Njemački izvori naveli su da porezna uprava također ispituje kupnju.

Life at Sea potvrdio je za CNN i turske medije da primopredaja kasni. Naveli su da je posada dobrovoljno napustila kruzer jer nije bilo “praktično” da ostanu na brodu do primopredaje. Nadaju se povratku na brod tijekom ovog tjedna.

The Maritime executive ističe da ovo nije prvi problem s kojim se kompanija susrela tijekom planiranja krstarenja dugog 1.095 dana. Za 30.000 dolara godišnje putnicima je ponuđeno putovanje s ticanjima ukupno 382 luke. Kompanija je za “beskonačno” krstarenje isprva predstavila manji kruzer, Gemini od 19.000 bruto tona, no u lipnju su izvijestili da će se krstarenje ipak odviti na većem kruzeru. Naravno, izmijenjene su i cijene, pa se tako cijena trogodišnjeg putovanja popela na čak 115.000 dolara, a neki izvori navode da su neki od najboljih “apartmana” na brodu dosegli cijenu od gotovo 600.000 dolara. No, kompanija je na svojim stranicama navela šture informacije – tamo stoji tek da je riječ o kruzeru od 42.289 bruto tona, imena Lara, sa 627 kabina i kapacitetom od 1.266 putnika, uz napomenu da će se popunjenost ograničiti na 80 posto kapaciteta.

Najavljeno je da će se Lara premjestiti na remont u suhi dok u Rotterdamu kako bi se kruzer pripremio za putovanje. Rekli su da će se, osim remonta, na brod dodati značajke kao što su vinski bar i salon za cigare.

Na web stranicama kompanije još uvijek stoji da je polazak predviđen 1. studenog iz Istanbula, kako piše The Maritime Executive, s pristajanjima u Barceloni 5. studenog i Freeportu na otoku Grand Bahama 15. studenog. Izvori navode da bi umjesto toga krstarenje moglo započeti nekoliko tjedana kasnije iz Amsterdama ili s Bahama.

U međuvremenu je CNN razgovarao sa zabrinutim putnicima koji su platili put i obavljaju posljednje pripreme za odlazak. Oni kažu da čekaju obavijest kompanije o planovima, dok Miray za medije navodi da rade na alternativnim opcijama dok kruzer ne zaplovi.

AIDA je početkom 2023. objavila da će AIDAaura, njihov treći kruzer izgrađen prije 20 godina, biti povučen tijekom godine. To je četvrti kruzer kojeg je AIDA prodala od početka pandemije 2020. godine. Prvi brod kompanije već je prodan, a plovi kao Astoria Grande u Crnom moru na putovanjima iz Rusije. Drugi brod, AIDAvita, sestrinski brod AIDAaure, nalazi se na mrtvom vezu u Tallinnu u Estoniji pod imenom Avitak. Četvrti brod koji je AIDA kupila od sestrinske marke Costa plovio je kratko prije pandemije, a u međuvremenu je prodan te sad plovi u Ujedinjenom Kraljevstvu pod imenom Ambition.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here