O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL čini značajan korak u razvoju brodova s pogonom na vodik

Japanski brodovlasnik Mitsui OSK Lines (MOL), zajedno s brodogradilištima Onomichi Dockyard, Kawasaki Heavy Industries i Japan Engine Corporation (J-ENG) proveli su procjenu rizika višenamjsenskog plovila na pogon vodika, koje je dobilo načelno odobrenje (AiP) za koncept rasporeda brodskih parcela tvrtke Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).

To je prvi certifikat AiP na svijetu za brod opremljen dvotaktnim motorom niske brzine kao glavnim pogonskim gorivom, piše Splash247.

MOL, najveći japanski brodovlasnik po nosivosti, rekao je kako će probni brod biti porinut 2027. godine nakon čega če uslijediti dvije godine testiranja te da će japanska vlada poduprijeti projekt.

Tokio je izrazio svoju predanost razvoju vodika kao jednog od najvažnijih izvora energije posljednjih godina.

Prošli mjesec MOL je udružio snage sa sunarodnjacima Nippon Yusen Kaisha (NYK) i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), kao i Kawasaki Heavy Industries i tvrtkom za industrijski plin Iwatani Corporation kako bi zajedno razvili nosače za vodik u novoj tvrtki pod nazivom JSE Ocean.

Ova zemlja, preko Kawasaku Heavy Industries, već je pionir pomorske trgovine vodikom s isporukom Suiso Frontier, prvog svjetskog nosača ukapljenog vodika.

Japan’s Basic Hydrogen Strategy  koju je revidirala japanska vlada u lipnju ove godine, identificira vodik kao alternativu fosilnim gorivima jer cilja  na dekarbonizaciju. U strategiji Japan se obvezuje na cilj od 3 milijuna tona vodika godišnje do 2030., 12 milijuna tona godišnje do 2040. i 20 milijuna tona godišnje do 2050. godine.

Prva narudžba broda od JSE Ocean očekuje se sljedeće godine.

Korištenje ukapljenog CO2 i vodika dali su priliku posrnulim japanskim brodogradilištima. Japanski brodograditelji bili su pioniri za većinu otkrića u dizajnu brodova za ukapljeni plin iz 1970-ih i 1980-ih, nešto što namjeravaju ponoviti dok svijet prelazi na nove oblike energije.

Japanski brodovlasnik Mitsui OSK Lines (MOL), zajedno s brodogradilištima Onomichi Dockyard, Kawasaki Heavy Industries i Japan Engine Corporation (J-ENG) proveli su procjenu rizika višenamjsenskog plovila na pogon vodika, koje je dobilo načelno odobrenje (AiP) za koncept rasporeda brodskih parcela tvrtke Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).

To je prvi certifikat AiP na svijetu za brod opremljen dvotaktnim motorom niske brzine kao glavnim pogonskim gorivom, piše Splash247.

MOL, najveći japanski brodovlasnik po nosivosti, rekao je kako će probni brod biti porinut 2027. godine nakon čega če uslijediti dvije godine testiranja te da će japanska vlada poduprijeti projekt.

Tokio je izrazio svoju predanost razvoju vodika kao jednog od najvažnijih izvora energije posljednjih godina.

Prošli mjesec MOL je udružio snage sa sunarodnjacima Nippon Yusen Kaisha (NYK) i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), kao i Kawasaki Heavy Industries i tvrtkom za industrijski plin Iwatani Corporation kako bi zajedno razvili nosače za vodik u novoj tvrtki pod nazivom JSE Ocean.

Ova zemlja, preko Kawasaku Heavy Industries, već je pionir pomorske trgovine vodikom s isporukom Suiso Frontier, prvog svjetskog nosača ukapljenog vodika.

Japan’s Basic Hydrogen Strategy  koju je revidirala japanska vlada u lipnju ove godine, identificira vodik kao alternativu fosilnim gorivima jer cilja  na dekarbonizaciju. U strategiji Japan se obvezuje na cilj od 3 milijuna tona vodika godišnje do 2030., 12 milijuna tona godišnje do 2040. i 20 milijuna tona godišnje do 2050. godine.

Prva narudžba broda od JSE Ocean očekuje se sljedeće godine.

Korištenje ukapljenog CO2 i vodika dali su priliku posrnulim japanskim brodogradilištima. Japanski brodograditelji bili su pioniri za većinu otkrića u dizajnu brodova za ukapljeni plin iz 1970-ih i 1980-ih, nešto što namjeravaju ponoviti dok svijet prelazi na nove oblike energije.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?