O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk i kineski brodograditelj potpisali prvi projekt dogradnje kontejnerskih brodova dual fuel motorima s pogonom na metanol

Danski brodarski div Maersk potpisao je svoj prvi projekt dogradnje kontejnerskih brodova dual fuel motorima s pogonom na metanol s kineskim brodograditeljem Zhoushan Xinya Shipyard Co. Važan ugovor su potpisali tijekom posebne ceremonije održane 18. listopada 2023. i tako označili početak prvog takvog svjetskog projekta, prenosi Offshore Energy.

Strateška prenamjena plovila za rad na metanol trenutno je glavna točka u nastojanju pomorske industrije za smanjenjem ugljičnog otiska. Potražnja za rekonstrukcijom također ima ogroman tržišni potencijal za industriju popravka brodova.

Maersk je najavio planove za rekonstrukciju postojećeg kontejnerskog broda u lipnju ove godine. Kao što je objavljeno, pretvorba na dual fuel motor s pogonom na metanol zakazana je za 2024., a Maersk planira proširiti projekt rekonstrukcije na nekoliko sestrinskih brodova.

U tu svrhu, Maersk je sklopio ugovor s njemačkim MAN Energy Solutions (MAN ES) kako bi osigurao svoje dual-fuel motore za ove buduće novogradnje.

Prema ugovoru s tvrtkom MAN ES, ukupno 11 plovila opremljenih MAN B&W 8G95ME-C9.5 glavnim tegljačima bit će naknadno opremljeni tipovima MAN B&W 8G95ME-LGIM10.5, to jest dual fuel pogon koji može raditi na loživo ulje/metanol.

Zhoushan Xinya Shipbuilding otkrio je da je ovaj ugovor za Maersk Group dobio krajem rujna, piše Offshore Energy.

Foto: Zhoushan Xinya Shipbuilding / Offshore Energy

Na ceremoniji potpisivanja ugovora, generalni direktor brodogradilišta Xia Songkang, izrazio je svoju zahvalnost i istaknuo potporu vladinih dužnosnika i Maerska, za pretvaranje ovog pothvata u stvarnost.

Čelnik brodogradilišta opisao je potpisivanje ovog projekta kao povijesno postignuće za Zhoushan Xinya Shipbuilding, gurajući tvrtku u područje održive gradnje i popravka brodova.

Brian Voldsgaard, viši direktor nabave Maersk grupe, istaknuo je Maerskovu nepokolebljivu predanost oblikovanju čišće i održivije brodarske industrije.

Upuštajući se u ovakav projekt Maersk jača svoju predanost da postane vodilja za dekarbonizaciju unutar globalnog pomorskog sektora, rekao je Voldsgaard.

Foto: Zhoushan Xinya Shipbuilding / Offshore Energy

Projekt je usklađen s Maerskovim ciljem net-zero emisije do 2040. godine te zacrtava put prema održivoj budućnosti, utjelovljujući viziju ekološki prihvatljivog brodarstva.

U rujnu je Maersk krstio svoj prvi kontejnerski brod na metanol, Laura Maersk, a početkom listopada, južnokorejski Hyundai Heavy Industries (HHI) porinuo je prvi od dvanaest Maerskovih kontejnerskih brodova s ​​pogonom na metanol od 16.200 TEU.

Danski brodarski div Maersk potpisao je svoj prvi projekt dogradnje kontejnerskih brodova dual fuel motorima s pogonom na metanol s kineskim brodograditeljem Zhoushan Xinya Shipyard Co. Važan ugovor su potpisali tijekom posebne ceremonije održane 18. listopada 2023. i tako označili početak prvog takvog svjetskog projekta, prenosi Offshore Energy.

Strateška prenamjena plovila za rad na metanol trenutno je glavna točka u nastojanju pomorske industrije za smanjenjem ugljičnog otiska. Potražnja za rekonstrukcijom također ima ogroman tržišni potencijal za industriju popravka brodova.

Maersk je najavio planove za rekonstrukciju postojećeg kontejnerskog broda u lipnju ove godine. Kao što je objavljeno, pretvorba na dual fuel motor s pogonom na metanol zakazana je za 2024., a Maersk planira proširiti projekt rekonstrukcije na nekoliko sestrinskih brodova.

U tu svrhu, Maersk je sklopio ugovor s njemačkim MAN Energy Solutions (MAN ES) kako bi osigurao svoje dual-fuel motore za ove buduće novogradnje.

Prema ugovoru s tvrtkom MAN ES, ukupno 11 plovila opremljenih MAN B&W 8G95ME-C9.5 glavnim tegljačima bit će naknadno opremljeni tipovima MAN B&W 8G95ME-LGIM10.5, to jest dual fuel pogon koji može raditi na loživo ulje/metanol.

Zhoushan Xinya Shipbuilding otkrio je da je ovaj ugovor za Maersk Group dobio krajem rujna, piše Offshore Energy.

Foto: Zhoushan Xinya Shipbuilding / Offshore Energy

Na ceremoniji potpisivanja ugovora, generalni direktor brodogradilišta Xia Songkang, izrazio je svoju zahvalnost i istaknuo potporu vladinih dužnosnika i Maerska, za pretvaranje ovog pothvata u stvarnost.

Čelnik brodogradilišta opisao je potpisivanje ovog projekta kao povijesno postignuće za Zhoushan Xinya Shipbuilding, gurajući tvrtku u područje održive gradnje i popravka brodova.

Brian Voldsgaard, viši direktor nabave Maersk grupe, istaknuo je Maerskovu nepokolebljivu predanost oblikovanju čišće i održivije brodarske industrije.

Upuštajući se u ovakav projekt Maersk jača svoju predanost da postane vodilja za dekarbonizaciju unutar globalnog pomorskog sektora, rekao je Voldsgaard.

Foto: Zhoushan Xinya Shipbuilding / Offshore Energy

Projekt je usklađen s Maerskovim ciljem net-zero emisije do 2040. godine te zacrtava put prema održivoj budućnosti, utjelovljujući viziju ekološki prihvatljivog brodarstva.

U rujnu je Maersk krstio svoj prvi kontejnerski brod na metanol, Laura Maersk, a početkom listopada, južnokorejski Hyundai Heavy Industries (HHI) porinuo je prvi od dvanaest Maerskovih kontejnerskih brodova s ​​pogonom na metanol od 16.200 TEU.

HTML Code here
HTML Code here