O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk suočen s tužbom zbog gubitka kontejnera

Danski brodarski div Maersk suočen je s tužbom od 5,8 milijuna dolara zbog gubitka kontejnera s broda Maersk Eindhoven 2021.godine koju je podnio osiguravatelj maloprodajnog diva Target, Starr Indemnity & Liability Company, prenosi gCaptain.

Traže odštetu za gubitak 57 kontejnera koji je Maersk prevozio za tvrtku Target.

Incident se dogodio kada je Maersk Eindhoven, kontejnerski brod kapaciteta 13.100 TEU, doživio kratak gubitak pogona 17.veljače 2021. blizu sjevernog Japana dok je bio na putu od Xiamena u Kini do Los Angelesa u Kaliforniji. To je rezultiralo gubitkom 260 kontejnera u moru.

Maersk je naveo kako je niski tlak motornog ulja pokrenuo sigurnosnu značajku koja je isključila glavni motor broda. Takvo gašenje pogona koje je trajalo 3-4 minute dovelo je do kotrljanja i gubitka tereta.

Mali postotak od približno 250 milijuna kontejnera, koji se svake godine prevoze brodovima, izgubi se u moru. Prema World Shipping Councilu, prosječno je 1.566 kontejnera godišnje izgubljeno u razdoblju od 2008. do 2022.

Tijekom 2020. i 2021. godine dogodio se neuobičajeno velik broj incidenata uzrokovan vremenskim neprilikama, što u tom razdoblju dovodi do prosječnog gubitka od 3.113 kontejnera.

Samo mjesec dana prije gubitka tereta na Eindhovenu, još jedno Maerskovo plovilo, Maersk Essen, izgubilo je približno 750 kontejnera u moru dok je plovio na istoj ruti, zaključio je gCaptain.

Danski brodarski div Maersk suočen je s tužbom od 5,8 milijuna dolara zbog gubitka kontejnera s broda Maersk Eindhoven 2021.godine koju je podnio osiguravatelj maloprodajnog diva Target, Starr Indemnity & Liability Company, prenosi gCaptain.

Traže odštetu za gubitak 57 kontejnera koji je Maersk prevozio za tvrtku Target.

Incident se dogodio kada je Maersk Eindhoven, kontejnerski brod kapaciteta 13.100 TEU, doživio kratak gubitak pogona 17.veljače 2021. blizu sjevernog Japana dok je bio na putu od Xiamena u Kini do Los Angelesa u Kaliforniji. To je rezultiralo gubitkom 260 kontejnera u moru.

Maersk je naveo kako je niski tlak motornog ulja pokrenuo sigurnosnu značajku koja je isključila glavni motor broda. Takvo gašenje pogona koje je trajalo 3-4 minute dovelo je do kotrljanja i gubitka tereta.

Mali postotak od približno 250 milijuna kontejnera, koji se svake godine prevoze brodovima, izgubi se u moru. Prema World Shipping Councilu, prosječno je 1.566 kontejnera godišnje izgubljeno u razdoblju od 2008. do 2022.

Tijekom 2020. i 2021. godine dogodio se neuobičajeno velik broj incidenata uzrokovan vremenskim neprilikama, što u tom razdoblju dovodi do prosječnog gubitka od 3.113 kontejnera.

Samo mjesec dana prije gubitka tereta na Eindhovenu, još jedno Maerskovo plovilo, Maersk Essen, izgubilo je približno 750 kontejnera u moru dok je plovio na istoj ruti, zaključio je gCaptain.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video