O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Red za Panamski kanal porastao za 13% u posljednjih 24 sata

Broj brodova koji čekaju na tranzit Panamskim kanalom skočio je za 13% u roku od samo 24 sata jer je došlo do drastičnih smanjenja tranzita na plovnom putu pogođenog sušom koji čini 3% ukupne globalne pomorske trgovine.

Nakon najsušnije godine u povijesti, Uprava Panamskog kanala (ACP) smanjila je i dnevne količine tranzita te izdala ograničenja gaza preko kanala, vodenog puta za koji u prosjeku treba 52 milijuna galona slatke vode po tranzitu plovila. Prošlog su tjedna najavljena daljnja značajna smanjenja tranzita koja će s vremenom dovesti do smanjenja broja putovanja na samo 18 dnevno do veljače, s maksimalnih 40 u normalnim vremenima.

Od jutros u 02:30 sati, po lokalnom vremenu, bilo je 112 brodova koji su čekali prolazak kanalom, što je oko 22 iznad prosjeka od 90 plovila zabilježenih u posljednjih sedam godina. U najgorem periodu, u kolovozu ove sušne godine, kanal je imao više od 160 brodova koji su čekali na prijelaz, prenosi Splash247.

Mnogi brodari i brodovlasnici odlučili su se za alternativne rute, svjesni kako će kontejnerski brodovi progutati lavovski udio ograničenih slobodnih mjesta u nadolazećim mjesecima.

„Čekati, trošiti ili ploviti oko Južne Amerike? Ovo su teški izbori s kojima se trenutačno suočavaju pošaljitelji koji žele premjestiti robu između SAD-a i Azije“, komentirao je Judah Levine, voditelj istraživanja na platformi za online rezervaciju kontejnera Freightos.

Panamski operater prijevoza rasutog tereta Sagitta Marine upozorio je da bi ACP-ov proces rezerviranja slotova koji uvelike favorizira velike brodovlasnike mogao dovesti do inflatornih pritisaka za potrošače u većem dijelu Amerike.

Kontejnerski sektor i sektor velikih prijevoznika plina mogu lako prenijeti troškove, ostavljajući vlasnike rasutog tereta ‘na suhom’, rekao je Thomas Zaidman, direktor tvrtke Sagitta Marine. Neizbježna nadolazeća odstupanja plovila imat će inflatorne učinke na cijene hrane i drugih roba koje će najvjerojatnije utjecati na susjedne zemlje Paname, predvidio je.

Broj brodova koji čekaju na tranzit Panamskim kanalom skočio je za 13% u roku od samo 24 sata jer je došlo do drastičnih smanjenja tranzita na plovnom putu pogođenog sušom koji čini 3% ukupne globalne pomorske trgovine.

Nakon najsušnije godine u povijesti, Uprava Panamskog kanala (ACP) smanjila je i dnevne količine tranzita te izdala ograničenja gaza preko kanala, vodenog puta za koji u prosjeku treba 52 milijuna galona slatke vode po tranzitu plovila. Prošlog su tjedna najavljena daljnja značajna smanjenja tranzita koja će s vremenom dovesti do smanjenja broja putovanja na samo 18 dnevno do veljače, s maksimalnih 40 u normalnim vremenima.

Od jutros u 02:30 sati, po lokalnom vremenu, bilo je 112 brodova koji su čekali prolazak kanalom, što je oko 22 iznad prosjeka od 90 plovila zabilježenih u posljednjih sedam godina. U najgorem periodu, u kolovozu ove sušne godine, kanal je imao više od 160 brodova koji su čekali na prijelaz, prenosi Splash247.

Mnogi brodari i brodovlasnici odlučili su se za alternativne rute, svjesni kako će kontejnerski brodovi progutati lavovski udio ograničenih slobodnih mjesta u nadolazećim mjesecima.

„Čekati, trošiti ili ploviti oko Južne Amerike? Ovo su teški izbori s kojima se trenutačno suočavaju pošaljitelji koji žele premjestiti robu između SAD-a i Azije“, komentirao je Judah Levine, voditelj istraživanja na platformi za online rezervaciju kontejnera Freightos.

Panamski operater prijevoza rasutog tereta Sagitta Marine upozorio je da bi ACP-ov proces rezerviranja slotova koji uvelike favorizira velike brodovlasnike mogao dovesti do inflatornih pritisaka za potrošače u većem dijelu Amerike.

Kontejnerski sektor i sektor velikih prijevoznika plina mogu lako prenijeti troškove, ostavljajući vlasnike rasutog tereta ‘na suhom’, rekao je Thomas Zaidman, direktor tvrtke Sagitta Marine. Neizbježna nadolazeća odstupanja plovila imat će inflatorne učinke na cijene hrane i drugih roba koje će najvjerojatnije utjecati na susjedne zemlje Paname, predvidio je.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here