O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U floti MSC Cruises uskoro dva nova kruzera na LNG

MSC Cruises, podružnica za krstarenja švicarskog giganta MSC Grupe, potvrdio je jučer da je s francuskim brodogradilištem Chantiers de l’Atlantique dogovorena izgradnja dva nova broda za krstarenja s pogonom na LNG. Ovi brodovi, svaki od približno 215.800 bruto tona, bit će jedni od najvećih na svijetu, a ujedno su i prvi veliki kruzeri čija je izgradnja dogovorena u više od tri godine od početka pandemije, piše The Maritime Executive.

U planu je da se brodovi za krstarenje isporuče 2026. i 2027. godine kao treći i četvrti brod u klasi World Class. S dužinom od 1.092 stope i s 22 putničke palube, World Class je po veličini treća najveća klasa u industriji krstarenja nakon klase Icon Royal Caribbean Internationala (250.800 bruto tona) koja je trenutno u izgradnji, i klase Oasis, najveće koja iznosi 235.600 bruto tona. MSC-ov World Class ima kapacitet za više od 6.700 putnika i 2.100 članova posade.

“U teškim trenucima za europsku brodograđevnu industriju, MSC Cruises ovom je narudžbom pokazao svoje povjerenje u naše sposobnosti i vještine”, rekao je Laurent Castaing, generalni direktor Chantiers de l’Atlantique. Ovo brodogradilište je izgradilo 18 brodova za krstarenje za MSC, čija se flota sastoji od 22 broda za krstarenje. Francusko brodogradilište nedavno je započelo s radom na svojoj posljednjoj narudžbi za veliki kruzer Celebrity Cruises, Royal Caribbean Group, a knjiga narudžbi brodogradilišta također uključuje nekoliko manjih, luksuznih brodova za krstarenje.

Mnogi u industriji su bili uvjereni da će narudžbi za velike brodove za krstarenje biti i u budućnosti, upravo zbog oporavka tržišta u 2023. godini potaknuto snažnim rezervacijama, rezervacijama unaprijed i poboljšanim cijenama. MSC je izvornu narudžbu napravio još 2016., izvijestivši da planira izgraditi četiri broda. Prvi, MSC World Europa, predstavljen je u studenom 2022., ističe The Maritime Executive.

Radovi na brodu MSC World America započeli su u listopadu 2022. s prvim ceremonijalnim rezanjem čelika i montažom u suhom doku ranije ove godine. Prošli je mjesec brodogradilište postavilo dva velika LNG spremnika za gorivo na kruzeru. Brod bi trebao ući u službu u travnju 2025. ploveći iz Miamija. MSC izvješćuje da se dizajn i sadržaji kruzera prilagođavaju američkom tržištu, primjerice, novim prostorom za rekreaciju za obitelji koje putuju s djecom i dva nova koncepta restorana.

World Class, kao i svi veliki brodovi za krstarenje, nudi široku lepezu pogodnosti koja uključuje ukupno 13 restorana, 20 barova i salona, šest bazena i vanjski tobogan visok 11 paluba. MSC je počeo koristiti LNG kao primarno gorivo za svoje brodove za krstarenje s MSC World Europa. Izvještavaju da je World Class dizajniran kao jedan od najučinkovitijih brodova za krstarenje, koji ima znatno bolje performanse od IMO-ova zahtjeva Indeksa energetske učinkovitosti dizajna (EEDI).

MSC će ugraditi dodatna poboljšanja u opremu za sljedeće brodove za krstarenje. Koristit će se motor nove generacije s pogonom na dva goriva sa smanjenim proklizavanjem metana. Također će biti spremni za korištenje raznih alternativnih goriva, poput bio i sintetičkog metana te zelenog metanola. MSC predviđa korištenje alternativnih goriva kada bio i sintetička goriva postanu dostupna u velikom broju.

Treći i četvrti brodovi za krstarenje World Class u velikoj će mjeri koristiti tehnologiju povrata topline i druge tehnologije. Bit će opremljeni za napajanje elektirčnom energijom s obale, tamo gdje je to moguće, i imat će napredne sustave za pročišćavanje otpadnih voda. Prema MSC-u, brodovi će ispuštati 50 posto manje CO2 u odnosu na referentnu vrijednost IMO-a za 2008. godinu.

MSC Cruises, podružnica za krstarenja švicarskog giganta MSC Grupe, potvrdio je jučer da je s francuskim brodogradilištem Chantiers de l’Atlantique dogovorena izgradnja dva nova broda za krstarenja s pogonom na LNG. Ovi brodovi, svaki od približno 215.800 bruto tona, bit će jedni od najvećih na svijetu, a ujedno su i prvi veliki kruzeri čija je izgradnja dogovorena u više od tri godine od početka pandemije, piše The Maritime Executive.

U planu je da se brodovi za krstarenje isporuče 2026. i 2027. godine kao treći i četvrti brod u klasi World Class. S dužinom od 1.092 stope i s 22 putničke palube, World Class je po veličini treća najveća klasa u industriji krstarenja nakon klase Icon Royal Caribbean Internationala (250.800 bruto tona) koja je trenutno u izgradnji, i klase Oasis, najveće koja iznosi 235.600 bruto tona. MSC-ov World Class ima kapacitet za više od 6.700 putnika i 2.100 članova posade.

“U teškim trenucima za europsku brodograđevnu industriju, MSC Cruises ovom je narudžbom pokazao svoje povjerenje u naše sposobnosti i vještine”, rekao je Laurent Castaing, generalni direktor Chantiers de l’Atlantique. Ovo brodogradilište je izgradilo 18 brodova za krstarenje za MSC, čija se flota sastoji od 22 broda za krstarenje. Francusko brodogradilište nedavno je započelo s radom na svojoj posljednjoj narudžbi za veliki kruzer Celebrity Cruises, Royal Caribbean Group, a knjiga narudžbi brodogradilišta također uključuje nekoliko manjih, luksuznih brodova za krstarenje.

Mnogi u industriji su bili uvjereni da će narudžbi za velike brodove za krstarenje biti i u budućnosti, upravo zbog oporavka tržišta u 2023. godini potaknuto snažnim rezervacijama, rezervacijama unaprijed i poboljšanim cijenama. MSC je izvornu narudžbu napravio još 2016., izvijestivši da planira izgraditi četiri broda. Prvi, MSC World Europa, predstavljen je u studenom 2022., ističe The Maritime Executive.

Radovi na brodu MSC World America započeli su u listopadu 2022. s prvim ceremonijalnim rezanjem čelika i montažom u suhom doku ranije ove godine. Prošli je mjesec brodogradilište postavilo dva velika LNG spremnika za gorivo na kruzeru. Brod bi trebao ući u službu u travnju 2025. ploveći iz Miamija. MSC izvješćuje da se dizajn i sadržaji kruzera prilagođavaju američkom tržištu, primjerice, novim prostorom za rekreaciju za obitelji koje putuju s djecom i dva nova koncepta restorana.

World Class, kao i svi veliki brodovi za krstarenje, nudi široku lepezu pogodnosti koja uključuje ukupno 13 restorana, 20 barova i salona, šest bazena i vanjski tobogan visok 11 paluba. MSC je počeo koristiti LNG kao primarno gorivo za svoje brodove za krstarenje s MSC World Europa. Izvještavaju da je World Class dizajniran kao jedan od najučinkovitijih brodova za krstarenje, koji ima znatno bolje performanse od IMO-ova zahtjeva Indeksa energetske učinkovitosti dizajna (EEDI).

MSC će ugraditi dodatna poboljšanja u opremu za sljedeće brodove za krstarenje. Koristit će se motor nove generacije s pogonom na dva goriva sa smanjenim proklizavanjem metana. Također će biti spremni za korištenje raznih alternativnih goriva, poput bio i sintetičkog metana te zelenog metanola. MSC predviđa korištenje alternativnih goriva kada bio i sintetička goriva postanu dostupna u velikom broju.

Treći i četvrti brodovi za krstarenje World Class u velikoj će mjeri koristiti tehnologiju povrata topline i druge tehnologije. Bit će opremljeni za napajanje elektirčnom energijom s obale, tamo gdje je to moguće, i imat će napredne sustave za pročišćavanje otpadnih voda. Prema MSC-u, brodovi će ispuštati 50 posto manje CO2 u odnosu na referentnu vrijednost IMO-a za 2008. godinu.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video