O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prevozili više, a zaradili manje: Hapag-Lloyd s padom dobiti u prvih devet mjeseci 2023.

Kompanija Hapag-Lloyd, jedna od najvećih svjetskih prijevoznika, suočila se s padom prihoda tijekom prvih devet mjeseci 2023. godine, prvenstveno zbog pada vozarina u trećem kvartalu, pokazuje njihov najnoviji financijski izvještaj, prenosi Pluton Logistics.

Usprkos stabilnom obujmu transporta od početka godine, tržišni uvjeti su doveli do značajnog pada EBITDA Grupe na 4,5 milijardi dolara i EBIT-a Grupe na 3 milijarde dolara, uz profit od 3,4 milijarde dolara.

Ovo je prvi put da su u izvještaju kompanije Hapag-Lloyd poslovne aktivnosti podijeljene na segmente Linijskog prijevoza i Terminala i infrastrukture, imajući u vidu proširenje poslovanja terminala.

Smanjenje prihoda od Linijskog poslovanja na 15,2 milijardi dolara, pripisano je prvenstveno nižim prosječnim vozarinama – 1.604 USD/TEU (9M 2022: 2.938 USD/TEU). Cijene su naročito niske bile u trećem kvartalu (1.312 USD/TEU, naspram 3.106 USD/TEU u trećem kvartalu 2022.), kada je, s druge strane, obujam transporta povećan za skoro 5 posto. 

Troškovi transporta smanjeni su za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu i iznose 9,6 milijardi dolara, pod utjecajem normalizacije globalnih lanaca opskrbe i niže prosječne cijene potrošnje bunkera od 611 dolara po toni, navodi Pluton Logistics.

Rolf Haben Jansen, generalni direktor Hapag-Lloyd AG, priznao je izazove u prigušenom tržišnom okruženju, naglašavajući napore da se smanje troškovi i izvrši prilagođavanje servisne mreže.

– Zahvaljujući povećanju obujma transporta u trećem kvartalu, ukupan obujam u devetomjesečnom periodu je otprilike isti kao i u usporedbi s 2022. godinom. U isto vrijeme, nastavili smo provoditi našu stratešku agendu, proširili portfolio naših terminala i povećali zadovoljstvo kupaca kroz poboljšanje kvaliteta. Međutim, vozarine su ispod nivoa prethodne godine i, kako se očekivalo, ponovno su pale u trećem kvartalu – što se odražava u mnogo nižim zaradama, objasnio je Jansen.

Naveo je da kompanija naporno radi na tome da maksimalno smanji troškove, postizanjem ušteda na strani nabavke i prilagođavanjem servisne mreže.

– Ipak, ako se spot stope ne oporave, mogli bismo se suočiti s nekoliko izazovnih kvartala u ovom prigušenom tržišnom okruženju – rekao je Jansen.

Prognoza kompanije za cijelu 2023. godinu navodi raspon EBITDA od 4,5 do 5,5 milijardi USD i raspon EBIT-a od 2,4 do 3,4 milijarde USD, uz neizvjesnosti zbog geopolitičkih sukoba, inflatornih pritisaka i visokog nivoa zaliha kupaca.

Više detalja i kompletan financijski izvještaj kompanije možete pogledati OVDJE. 

Kompanija Hapag-Lloyd, jedna od najvećih svjetskih prijevoznika, suočila se s padom prihoda tijekom prvih devet mjeseci 2023. godine, prvenstveno zbog pada vozarina u trećem kvartalu, pokazuje njihov najnoviji financijski izvještaj, prenosi Pluton Logistics.

Usprkos stabilnom obujmu transporta od početka godine, tržišni uvjeti su doveli do značajnog pada EBITDA Grupe na 4,5 milijardi dolara i EBIT-a Grupe na 3 milijarde dolara, uz profit od 3,4 milijarde dolara.

Ovo je prvi put da su u izvještaju kompanije Hapag-Lloyd poslovne aktivnosti podijeljene na segmente Linijskog prijevoza i Terminala i infrastrukture, imajući u vidu proširenje poslovanja terminala.

Smanjenje prihoda od Linijskog poslovanja na 15,2 milijardi dolara, pripisano je prvenstveno nižim prosječnim vozarinama – 1.604 USD/TEU (9M 2022: 2.938 USD/TEU). Cijene su naročito niske bile u trećem kvartalu (1.312 USD/TEU, naspram 3.106 USD/TEU u trećem kvartalu 2022.), kada je, s druge strane, obujam transporta povećan za skoro 5 posto. 

Troškovi transporta smanjeni su za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu i iznose 9,6 milijardi dolara, pod utjecajem normalizacije globalnih lanaca opskrbe i niže prosječne cijene potrošnje bunkera od 611 dolara po toni, navodi Pluton Logistics.

Rolf Haben Jansen, generalni direktor Hapag-Lloyd AG, priznao je izazove u prigušenom tržišnom okruženju, naglašavajući napore da se smanje troškovi i izvrši prilagođavanje servisne mreže.

– Zahvaljujući povećanju obujma transporta u trećem kvartalu, ukupan obujam u devetomjesečnom periodu je otprilike isti kao i u usporedbi s 2022. godinom. U isto vrijeme, nastavili smo provoditi našu stratešku agendu, proširili portfolio naših terminala i povećali zadovoljstvo kupaca kroz poboljšanje kvaliteta. Međutim, vozarine su ispod nivoa prethodne godine i, kako se očekivalo, ponovno su pale u trećem kvartalu – što se odražava u mnogo nižim zaradama, objasnio je Jansen.

Naveo je da kompanija naporno radi na tome da maksimalno smanji troškove, postizanjem ušteda na strani nabavke i prilagođavanjem servisne mreže.

– Ipak, ako se spot stope ne oporave, mogli bismo se suočiti s nekoliko izazovnih kvartala u ovom prigušenom tržišnom okruženju – rekao je Jansen.

Prognoza kompanije za cijelu 2023. godinu navodi raspon EBITDA od 4,5 do 5,5 milijardi USD i raspon EBIT-a od 2,4 do 3,4 milijarde USD, uz neizvjesnosti zbog geopolitičkih sukoba, inflatornih pritisaka i visokog nivoa zaliha kupaca.

Više detalja i kompletan financijski izvještaj kompanije možete pogledati OVDJE. 

HTML Code here
HTML Code here