O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk sklopio ugovor za nabavu 500.000 tona zelenog metanola godišnje

Danski brodarski div Maersk potpisao je svoj najveći ugovor o preuzimanju zelenog metanola do sada. Maersk ulaže u zelena goriva kako bi postigao svoj cilj net zero emisije do 2040. godine, prenosi FleetMon.

Ovaj je sporazum sklopljen s kineskom kompanijom Goldwind i usmjeren je na punjenje prvih 12 Maerskovih velikih brodova s pogonom na metanol. Goldwind je spreman opskrbljivati Maersk s 500.000 tona zelenog metanola godišnje, s početnim isporukama predviđenim za 2026.

Gorivo osigurano u okviru ovog partnerstva sastojat će se od kombinacije zelenog bio-metanola i e-metanola, oba proizvedena korištenjem energije vjetra u novom proizvodnom pogonu smještenom u Hinggan League, u sjeveroistočnoj Kini. Postrojenje bi trebalo početi s radom 2026. godine.

Maersk predviđa da će dolazne količine zelenog metanola iz ovog sporazuma biti dovoljne za pogon više od polovice naručenih brodova s pogonom na metanol, ističe FleetMon.

Ranije ovog ljeta, Maersk je preuzeo svoj prvi brod s pogonom na metanol, Laura Maersk od 2.100 TEU. Štoviše, tvrtka ima naručena 24 nova ekološka broda s pogonom na metanol. Ta flota se sastoji od dvanaest brodova od 16.000 TEU i šest brodova od 17.000 TEU koje gradi Hyundai Heavy Industries s isporukama predviđenim za 2024. i 2025., te dodatnih šest brodova od 9.000 TEU naručenih u Yangzijiang Shipbuildingu u Kini, planiranih za isporuku 2026. i 2027. godine.

Danski brodarski div Maersk potpisao je svoj najveći ugovor o preuzimanju zelenog metanola do sada. Maersk ulaže u zelena goriva kako bi postigao svoj cilj net zero emisije do 2040. godine, prenosi FleetMon.

Ovaj je sporazum sklopljen s kineskom kompanijom Goldwind i usmjeren je na punjenje prvih 12 Maerskovih velikih brodova s pogonom na metanol. Goldwind je spreman opskrbljivati Maersk s 500.000 tona zelenog metanola godišnje, s početnim isporukama predviđenim za 2026.

Gorivo osigurano u okviru ovog partnerstva sastojat će se od kombinacije zelenog bio-metanola i e-metanola, oba proizvedena korištenjem energije vjetra u novom proizvodnom pogonu smještenom u Hinggan League, u sjeveroistočnoj Kini. Postrojenje bi trebalo početi s radom 2026. godine.

Maersk predviđa da će dolazne količine zelenog metanola iz ovog sporazuma biti dovoljne za pogon više od polovice naručenih brodova s pogonom na metanol, ističe FleetMon.

Ranije ovog ljeta, Maersk je preuzeo svoj prvi brod s pogonom na metanol, Laura Maersk od 2.100 TEU. Štoviše, tvrtka ima naručena 24 nova ekološka broda s pogonom na metanol. Ta flota se sastoji od dvanaest brodova od 16.000 TEU i šest brodova od 17.000 TEU koje gradi Hyundai Heavy Industries s isporukama predviđenim za 2024. i 2025., te dodatnih šest brodova od 9.000 TEU naručenih u Yangzijiang Shipbuildingu u Kini, planiranih za isporuku 2026. i 2027. godine.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here