O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zapovjednik bulkera izboden u prsa u piratskom napadu u Malajskom prolazu

Procurile su nove informacije o incidentu koji se dogodio krajem listopada u Malajskom prolazu. Doznaje se da je tijekom piratskog napada na bulker kompanije Costamare, zapovjednik uboden nožem u prsa, piše TradeWinds.

U prvim izvješćima o incidentu singapurskih pomorskih vlasti samo se navodi da je zapovjednik “prebačen na obalu zbog liječničke pomoći”, a identitet broda uključenog u incident nije bio poznat.

Pročitajte ovdje: Novi incident kod Singapura: U piratskom napadu ozlijeđen zapovjednik broda

Napad se dogodio na bulkeru Merchia od 63.800 DWT izgrađenom 2015. godine, koji plovi pod zastavom Maršalovih otoka, navodi se u novim informacijama Regionalnog sporazuma o suradnji u borbi protiv piratstva i oružane pljačke brodova u Aziji sa sjedištem u Singapuru, poznatog kao ReCAAP.

Napad se dogodio izvan singapurskih teritorijalnih voda u Malajskom prolazu (Malacca) oko 2 nautičke milje jugozapadno od malezijskog svjetionika Mudah Selatan.

Rečeno je da je zapovjednik izvijestio svoju kompaniju Costamare da se pet počinitelja naoružanih noževima ukrcalo na brod, prije nego što je uboden u prsa, prema ReCAAP-u.

Costamareov službenik za sigurnost naknadno je e-poštom obavijestio pomorsku i lučku upravu (MPA) Singapurskog centra za kontrolu lučkih operacija o incidentu.

Pomorski centar za koordinaciju spašavanja kojim upravlja singapurski MPA uputio je brod da se usidri u zapadnom dijelu Singapura kako bi olakšao potragu singapurskoj policijskoj obalnoj straži. Nakon toga je izvršena potraga, ali ništa nije prijavljeno kao nestalo, navodi MPA.

Radi se o posljednjem incidentu u sve većem broju trgovačkih brodova koji su na meti oportunističkih lopova u Malajskom prolazu i Singapuru, a od početka 2023. prijavljeno ih je čak 60.

“Iako su ozljede posade kao rezultat ukrcaja tereta u tjesnacima rijetke, došlo je do primjetnog porasta u razinama nasilja koje su počinili pirati”, rekao je danski Risk Intelligence klijentima.

“Nedavni nasilni činovi ne znače nužno nastavak eskalacije tijekom sljedećih mjeseci”, rekao je analitičar Risk Intelligencea Thomas Timlen, te nastavio “Vjeruje se da su počinitelji koji djeluju na tom području svjesni da će smanjenjem nasilja privući manje pozornosti regionalnih tijela za provođenje zakona.”

“Ako se nastavi s ozljedama pomoraca od ruku naoružanih pirata tijekom tranzita kroz Malajski prolaz i Singapur, bit će sve veći pritisak na regionalne agencije za provođenje zakona da poduzmu odgovarajuće mjere. To bi zauzvrat moglo rezultirati oštrijim intervencijama vlasti, uključujući uhićenja i kazneni progon napadača”, dodao je.

Risk Intelligence je rekao da, iako ti incidenti koji uključuju oružje i nasilje izazivaju zabrinutost, ipak ostaju anomalije.

“U većini slučajeva počinitelji će nastojati pobjeći čim shvate da su otkriveni na brodu”, rekli su iz tvrtke.

“Kao što preporučuju smjernice IMO-a, posada bi trebala izbjegavati suočavanje s lopovima i naoružanim piratima, jer to povećava mogućnost njihovog ozljeđivanja.”, prenosi TradeWinds.

Procurile su nove informacije o incidentu koji se dogodio krajem listopada u Malajskom prolazu. Doznaje se da je tijekom piratskog napada na bulker kompanije Costamare, zapovjednik uboden nožem u prsa, piše TradeWinds.

U prvim izvješćima o incidentu singapurskih pomorskih vlasti samo se navodi da je zapovjednik “prebačen na obalu zbog liječničke pomoći”, a identitet broda uključenog u incident nije bio poznat.

Pročitajte ovdje: Novi incident kod Singapura: U piratskom napadu ozlijeđen zapovjednik broda

Napad se dogodio na bulkeru Merchia od 63.800 DWT izgrađenom 2015. godine, koji plovi pod zastavom Maršalovih otoka, navodi se u novim informacijama Regionalnog sporazuma o suradnji u borbi protiv piratstva i oružane pljačke brodova u Aziji sa sjedištem u Singapuru, poznatog kao ReCAAP.

Napad se dogodio izvan singapurskih teritorijalnih voda u Malajskom prolazu (Malacca) oko 2 nautičke milje jugozapadno od malezijskog svjetionika Mudah Selatan.

Rečeno je da je zapovjednik izvijestio svoju kompaniju Costamare da se pet počinitelja naoružanih noževima ukrcalo na brod, prije nego što je uboden u prsa, prema ReCAAP-u.

Costamareov službenik za sigurnost naknadno je e-poštom obavijestio pomorsku i lučku upravu (MPA) Singapurskog centra za kontrolu lučkih operacija o incidentu.

Pomorski centar za koordinaciju spašavanja kojim upravlja singapurski MPA uputio je brod da se usidri u zapadnom dijelu Singapura kako bi olakšao potragu singapurskoj policijskoj obalnoj straži. Nakon toga je izvršena potraga, ali ništa nije prijavljeno kao nestalo, navodi MPA.

Radi se o posljednjem incidentu u sve većem broju trgovačkih brodova koji su na meti oportunističkih lopova u Malajskom prolazu i Singapuru, a od početka 2023. prijavljeno ih je čak 60.

“Iako su ozljede posade kao rezultat ukrcaja tereta u tjesnacima rijetke, došlo je do primjetnog porasta u razinama nasilja koje su počinili pirati”, rekao je danski Risk Intelligence klijentima.

“Nedavni nasilni činovi ne znače nužno nastavak eskalacije tijekom sljedećih mjeseci”, rekao je analitičar Risk Intelligencea Thomas Timlen, te nastavio “Vjeruje se da su počinitelji koji djeluju na tom području svjesni da će smanjenjem nasilja privući manje pozornosti regionalnih tijela za provođenje zakona.”

“Ako se nastavi s ozljedama pomoraca od ruku naoružanih pirata tijekom tranzita kroz Malajski prolaz i Singapur, bit će sve veći pritisak na regionalne agencije za provođenje zakona da poduzmu odgovarajuće mjere. To bi zauzvrat moglo rezultirati oštrijim intervencijama vlasti, uključujući uhićenja i kazneni progon napadača”, dodao je.

Risk Intelligence je rekao da, iako ti incidenti koji uključuju oružje i nasilje izazivaju zabrinutost, ipak ostaju anomalije.

“U većini slučajeva počinitelji će nastojati pobjeći čim shvate da su otkriveni na brodu”, rekli su iz tvrtke.

“Kao što preporučuju smjernice IMO-a, posada bi trebala izbjegavati suočavanje s lopovima i naoružanim piratima, jer to povećava mogućnost njihovog ozljeđivanja.”, prenosi TradeWinds.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here