O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zbog strožijih ograničenja Panamskog kanala CMA CGM uvodi dodatne troškove

Francuska brodarska kompanija CMA CGM najavila je uvođenje dodatne tarife “Panama Adjustment Factor” od 150 američkih dolara po TEU kao odgovor na tekuća ograničenja koja uvodi uprava Panamskog kanala kako bi smanjila broj brodova koji dnevno prolaze kroz kanal, piše prenosi Pomorstvo info.

Priopćili su da niz mjera koje je ove godine uvela uprava kanala, u kombinaciji s povećanjem tarife za prolazak kroz kanal kojeg su uveli ranije ove godine, nanosi ozbiljan udarac poslovanju CMA CGM-a.

Ozbiljna suša i dalje zahvaća Panamski kanal, zbog čega je uprava nedavno najavila daljnja ograničenja.

Ranije ovog mjeseca, Maersk je naveo da i dalje uspijeva osigurati pravovremene prolaze kroz kanal i provoditi potrebne mjere opreza kako bi smanjio bilo kakav potencijalni učinak na poslovanje.

“Intenzivno surađujemo s PCA (Panama Canal Authority) kako bismo osigurali potrebne termine za prolazak. Planirajući tranzite između 30 i 14 dana prije dolaska, ovisno o veličini broda i smjera, cilj nam je zaštititi naš raspored tranzita.”, kazano je klijentima.

“Pratimo vremenske uvjete i vrijeme čekanja u prethodnim lukama kako bismo osigurali datum prolaska koji je u skladu s našim rasporedom i koji osigurava nesmetan prolaz kroz Kanal. Imamo kontinuirani pristup ograničenoj željezničkoj povezanosti, što omogućuje alternativnu opciju prijevoza kontejnera između Atlantskih i Pacifičkih ulaza.” dodao je Maersk u bilješci svojim klijentima.

S obzirom na to da Panamski kanal implementira oštre rezove u broju termina za prolazak u narednim mjesecima, tankerima i bulkerima prijeti ukidanje korištenja kanala, navodi Pomorstvo info.

Francuska brodarska kompanija CMA CGM najavila je uvođenje dodatne tarife “Panama Adjustment Factor” od 150 američkih dolara po TEU kao odgovor na tekuća ograničenja koja uvodi uprava Panamskog kanala kako bi smanjila broj brodova koji dnevno prolaze kroz kanal, piše prenosi Pomorstvo info.

Priopćili su da niz mjera koje je ove godine uvela uprava kanala, u kombinaciji s povećanjem tarife za prolazak kroz kanal kojeg su uveli ranije ove godine, nanosi ozbiljan udarac poslovanju CMA CGM-a.

Ozbiljna suša i dalje zahvaća Panamski kanal, zbog čega je uprava nedavno najavila daljnja ograničenja.

Ranije ovog mjeseca, Maersk je naveo da i dalje uspijeva osigurati pravovremene prolaze kroz kanal i provoditi potrebne mjere opreza kako bi smanjio bilo kakav potencijalni učinak na poslovanje.

“Intenzivno surađujemo s PCA (Panama Canal Authority) kako bismo osigurali potrebne termine za prolazak. Planirajući tranzite između 30 i 14 dana prije dolaska, ovisno o veličini broda i smjera, cilj nam je zaštititi naš raspored tranzita.”, kazano je klijentima.

“Pratimo vremenske uvjete i vrijeme čekanja u prethodnim lukama kako bismo osigurali datum prolaska koji je u skladu s našim rasporedom i koji osigurava nesmetan prolaz kroz Kanal. Imamo kontinuirani pristup ograničenoj željezničkoj povezanosti, što omogućuje alternativnu opciju prijevoza kontejnera između Atlantskih i Pacifičkih ulaza.” dodao je Maersk u bilješci svojim klijentima.

S obzirom na to da Panamski kanal implementira oštre rezove u broju termina za prolazak u narednim mjesecima, tankerima i bulkerima prijeti ukidanje korištenja kanala, navodi Pomorstvo info.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video