O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U brodogradilištu Fincantieri porinut kruzer za TUI

Talijansko brodogradilište Fincantieri je obilježilo još jednu prekretnicu u izgradnji brodova za krstarenje porinućem prvog broda izgrađenog za njemački Mein Schiff kojim upravlja TUI. Nakon mnogo godina izgradnje brodova za krstarenje u Finskoj, Mein Schiff naručio je dva nova broda kod Fincantierija, prvi put da je bilo koja tvrtka naručila izgradnju velikog broda za krstarenje u Italiji, piše The Maritime Executive.

Novi brod nazvan Mein Schiff Relax imat će otprilike 160.000 bruto tona kada bude dovršen i bit će jedan od tehnološki najnaprednijih brodova, a imat će dual fuel motor s pogonom na LNG ili brodsko plinsko ulje (MGO).

Predstavljanjem broda krajem 2024., TUI će se pridružiti rastućem popisu operatera brodova za krstarenje s pogonom na LNG, uključujući Carnivalovu AIDA-u, Carnival Cruise Line, Costa i P&O Cruises, kao i Disney Cruise Line, Ponant, Havila i Silversea Cruises. I Royal Caribbean International i Carnival’s Princess Cruises također će 2024. uvesti brodove s pogonom na LNG.

Foto: TUI / The Maritime Executive

Fincantieri naglašava da se narudžba za dva broda za krstarenje za TUI-jevu klasu InTUItion temelji na prototipu projekta kojeg je razvio brodograditelj koji spaja modernost s održivošću. Energetska učinkovitost bila je u središtu projekta, a brodovi se grade za sljedeće generacije goriva, uključujući bio- ili e-LNG, koje će koristiti kada postanu dostupni.

Brod je opremljen za napajanje električnom energijom s obale kada pristane u luci koja ima tu mogućnost. TUI ističe da njegovi brodovi za krstarenje provode čak 40 posto svog vremena u luci, a novi će brod raditi bez emisije ispušnih plinova dok je usidren. Brod će također biti opremljen još učinkovitijim inovativnim waste treatment sustavom, navodi The Maritime Executive.

Izgradnja broda započela je u lipnju 2022. u brodogradilištu tvrtke u Monfalconeu u Italiji. Plovilo je dobilo tradicionalni blagoslov i krštenje od strane Madrine prije nego što je trup porinut u ponedjeljak, 27. studenog.

Foto: TUI / The Maritime Executive

Osim što će biti Mein Schiffov prvi brod za krstarenje s pogonom na LNG, bit će i najveći sa 160.000 bruto tona. Moći će primiti 3.984 putnika i uključivat će niz novih pogodnosti za krstarenja koja su usmjerena na tržište njemačkog govornog područja. TUI je rekao da odabrano ime ističe atmosferu opuštanja i blagostanja te značajke broda poput velike kulinarske ponude kao i smještaj za putnike samce. Brod će također imati namjenski prostor za djecu i obitelji.

Mein Schiff Relax bit će osmi brod za krstarenje te linije i ući će u službu krajem 2024. U 2025. planirano je krstarenje zapadnim Mediteranom. Slijedit će ga sestrinski brod iz brodogradilišta Fincantieri 2026. godine.

Talijansko brodogradilište Fincantieri je obilježilo još jednu prekretnicu u izgradnji brodova za krstarenje porinućem prvog broda izgrađenog za njemački Mein Schiff kojim upravlja TUI. Nakon mnogo godina izgradnje brodova za krstarenje u Finskoj, Mein Schiff naručio je dva nova broda kod Fincantierija, prvi put da je bilo koja tvrtka naručila izgradnju velikog broda za krstarenje u Italiji, piše The Maritime Executive.

Novi brod nazvan Mein Schiff Relax imat će otprilike 160.000 bruto tona kada bude dovršen i bit će jedan od tehnološki najnaprednijih brodova, a imat će dual fuel motor s pogonom na LNG ili brodsko plinsko ulje (MGO).

Predstavljanjem broda krajem 2024., TUI će se pridružiti rastućem popisu operatera brodova za krstarenje s pogonom na LNG, uključujući Carnivalovu AIDA-u, Carnival Cruise Line, Costa i P&O Cruises, kao i Disney Cruise Line, Ponant, Havila i Silversea Cruises. I Royal Caribbean International i Carnival’s Princess Cruises također će 2024. uvesti brodove s pogonom na LNG.

Foto: TUI / The Maritime Executive

Fincantieri naglašava da se narudžba za dva broda za krstarenje za TUI-jevu klasu InTUItion temelji na prototipu projekta kojeg je razvio brodograditelj koji spaja modernost s održivošću. Energetska učinkovitost bila je u središtu projekta, a brodovi se grade za sljedeće generacije goriva, uključujući bio- ili e-LNG, koje će koristiti kada postanu dostupni.

Brod je opremljen za napajanje električnom energijom s obale kada pristane u luci koja ima tu mogućnost. TUI ističe da njegovi brodovi za krstarenje provode čak 40 posto svog vremena u luci, a novi će brod raditi bez emisije ispušnih plinova dok je usidren. Brod će također biti opremljen još učinkovitijim inovativnim waste treatment sustavom, navodi The Maritime Executive.

Izgradnja broda započela je u lipnju 2022. u brodogradilištu tvrtke u Monfalconeu u Italiji. Plovilo je dobilo tradicionalni blagoslov i krštenje od strane Madrine prije nego što je trup porinut u ponedjeljak, 27. studenog.

Foto: TUI / The Maritime Executive

Osim što će biti Mein Schiffov prvi brod za krstarenje s pogonom na LNG, bit će i najveći sa 160.000 bruto tona. Moći će primiti 3.984 putnika i uključivat će niz novih pogodnosti za krstarenja koja su usmjerena na tržište njemačkog govornog područja. TUI je rekao da odabrano ime ističe atmosferu opuštanja i blagostanja te značajke broda poput velike kulinarske ponude kao i smještaj za putnike samce. Brod će također imati namjenski prostor za djecu i obitelji.

Mein Schiff Relax bit će osmi brod za krstarenje te linije i ući će u službu krajem 2024. U 2025. planirano je krstarenje zapadnim Mediteranom. Slijedit će ga sestrinski brod iz brodogradilišta Fincantieri 2026. godine.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here