O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

BMW proširio program blindiranih vozila i na električnu limuzinu: i7 je sada mrcina od četiri tone!

Sad već davne 1978. godine BMW je predstavio model 773i High Security, prvu generaciju blindiranih vozila. Tek je 1995. BMW otvorio vrata svog programa BMW Protection međunarodnom tržištu, a svi znamo da je to odlična poslovna odluka jer je u svijetu mnogo ljudi koji imaju razlog bojati se za svoj život, a pritom im bilo kakvi izdaci za oklopljene automobile nisu problem, piše Revija HAK.

Trenutno su BMW serije 7 Protection i BMW X5 Protection dosegnuli vrhunac zaštite s razinama VR6 za SUV i VR9 za limuzinu, koja se također nudi u svojoj 100 % električnoj varijanti.

Foto: Revija HAK

Kao što vidite na gornjoj fotografiji, homologacija VR6 osigurava gotovo potpunu zaštitu od metaka, a antieksplozivne performanse mogu se dodatno pojačati. Sigurnosni kavez donosi znatno povećanje mase tako da ove divove mogu pokretati samo najsnažniji motori. Riječ je, naravno, o impozantnom 8,4-litrenom Twin Turbo V4 koji ovim vozilima daje 530 KS snage i 750 Nm maksimalnog okretnog momenta. Logično, spremnik goriva je ojačan i ima sustav samozatvaranja u slučaju prodora metka. Osim toga, adaptivni ovjes prilagođen je težini, a isto vrijedi i za kočnice.

Foto: Revija HAK

BMW i7 Protection s električnim pogonskim sklopom postiže 544 KS i 750 Nm okretnog momenta. Masi baterija treba pridodati dodatno pojačanje i zaštitu oklopnog vozila, pa je ispred vas limuzina teška gotovo četiri tone. Iz tog razloga ubrzanje do 100 km/h iznosi devet sekundi, a doseg 340 kilometara, uz najveću brzinu od 160 km/h. Ne čini se kao najokretniji alat protiv napada teškim oružjem, ali služi kao demonstracija onoga što BMW Protection može učiniti. Dakle, idealan automobil za ekološki osviještene vladare, koji baš i nisu u najboljim odnosima s vlastitim stanovništvom, na primjer.

Dodajmo da BMW-ov program nije samo posvećen proizvodnji oklopnih automobila, nego se radi i s vozačima. U ovim specifičnim tečajevima vožnje obrađuju se ekstremno rizične situacije, kako u području izbjegavanja i bijega, tako i u rješavanju kritičnih problema.

Sad već davne 1978. godine BMW je predstavio model 773i High Security, prvu generaciju blindiranih vozila. Tek je 1995. BMW otvorio vrata svog programa BMW Protection međunarodnom tržištu, a svi znamo da je to odlična poslovna odluka jer je u svijetu mnogo ljudi koji imaju razlog bojati se za svoj život, a pritom im bilo kakvi izdaci za oklopljene automobile nisu problem, piše Revija HAK.

Trenutno su BMW serije 7 Protection i BMW X5 Protection dosegnuli vrhunac zaštite s razinama VR6 za SUV i VR9 za limuzinu, koja se također nudi u svojoj 100 % električnoj varijanti.

Foto: Revija HAK

Kao što vidite na gornjoj fotografiji, homologacija VR6 osigurava gotovo potpunu zaštitu od metaka, a antieksplozivne performanse mogu se dodatno pojačati. Sigurnosni kavez donosi znatno povećanje mase tako da ove divove mogu pokretati samo najsnažniji motori. Riječ je, naravno, o impozantnom 8,4-litrenom Twin Turbo V4 koji ovim vozilima daje 530 KS snage i 750 Nm maksimalnog okretnog momenta. Logično, spremnik goriva je ojačan i ima sustav samozatvaranja u slučaju prodora metka. Osim toga, adaptivni ovjes prilagođen je težini, a isto vrijedi i za kočnice.

Foto: Revija HAK

BMW i7 Protection s električnim pogonskim sklopom postiže 544 KS i 750 Nm okretnog momenta. Masi baterija treba pridodati dodatno pojačanje i zaštitu oklopnog vozila, pa je ispred vas limuzina teška gotovo četiri tone. Iz tog razloga ubrzanje do 100 km/h iznosi devet sekundi, a doseg 340 kilometara, uz najveću brzinu od 160 km/h. Ne čini se kao najokretniji alat protiv napada teškim oružjem, ali služi kao demonstracija onoga što BMW Protection može učiniti. Dakle, idealan automobil za ekološki osviještene vladare, koji baš i nisu u najboljim odnosima s vlastitim stanovništvom, na primjer.

Dodajmo da BMW-ov program nije samo posvećen proizvodnji oklopnih automobila, nego se radi i s vozačima. U ovim specifičnim tečajevima vožnje obrađuju se ekstremno rizične situacije, kako u području izbjegavanja i bijega, tako i u rješavanju kritičnih problema.