O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC i grad Hamburg kupili 92,3 posto lučke logističke tvrtke HHLA

IZVORSEEbiz
IZVORSEEbiz

Velika švicarska brodarska kompanija MSC i grad Hamburg zajedno su kupili 92,3 posto lučke logističke tvrtke HHLA, koja upravlja hamburškom lukom, prenosi SEEbiz.

Vlasničke udjele objavio je u utorak MSC u obveznoj objavi nakon što je istekla njihova zajednička ponuda za preuzimanje dioničarima HHLA-e.

Luka Hamburg najveća je luka u Njemačkoj po volumenu i među najvažnijim je lukama u sjevernoj Europi.

Grad i MSC namjeravaju voditi HHLA kao zajednički pothvat u kojem će MSC imati maksimalno 49,9, a grad 50,1 posto. S ukupno 92,3 % dionica koje su sada u rukama dva entiteta, oni imaju efektivnu kontrolu.

Ostali dioničari, koji posjeduju samo 7,7 posto lučke logističke tvrtke, ne mogu blokirati odluke tvrtke. MSC i Hamburg također sada mogu zakonski prisiliti preostale dioničare da prodaju svoje dionice u takozvanom “squeeze-outu”.

MSC i grad složili su se ojačati kapital HHLA-e za 450 milijuna eura, što je novčani priljev za koji se očekuje da će lučkoj logističkoj tvrtki trebati u narednim godinama kako bi modernizirao kontejnerske terminale u Hamburgu.

Novi partneri u vlasništvu također su nastojali umiriti radnike i sindikalne vođe značajnim obećanjima, uključujući isključivanje otpuštanja u luci na najmanje pet godina, navodi SEEbiz.

Prema obveznoj objavi, dioničari su MSC-u prodali 9,74 % dionica HHLA-e tijekom približno šestotjednog razdoblja prihvaćanja ponude za preuzimanje.

MSC je dodatno kupio još 12,2 % dionica HHLA.

Povećani vlasnički udjeli MSC-a dolaze uz udio od 70,35 posto koji je već u vlasništvu grada Hamburga.

Velika švicarska brodarska kompanija MSC i grad Hamburg zajedno su kupili 92,3 posto lučke logističke tvrtke HHLA, koja upravlja hamburškom lukom, prenosi SEEbiz.

Vlasničke udjele objavio je u utorak MSC u obveznoj objavi nakon što je istekla njihova zajednička ponuda za preuzimanje dioničarima HHLA-e.

Luka Hamburg najveća je luka u Njemačkoj po volumenu i među najvažnijim je lukama u sjevernoj Europi.

Grad i MSC namjeravaju voditi HHLA kao zajednički pothvat u kojem će MSC imati maksimalno 49,9, a grad 50,1 posto. S ukupno 92,3 % dionica koje su sada u rukama dva entiteta, oni imaju efektivnu kontrolu.

Ostali dioničari, koji posjeduju samo 7,7 posto lučke logističke tvrtke, ne mogu blokirati odluke tvrtke. MSC i Hamburg također sada mogu zakonski prisiliti preostale dioničare da prodaju svoje dionice u takozvanom “squeeze-outu”.

MSC i grad složili su se ojačati kapital HHLA-e za 450 milijuna eura, što je novčani priljev za koji se očekuje da će lučkoj logističkoj tvrtki trebati u narednim godinama kako bi modernizirao kontejnerske terminale u Hamburgu.

Novi partneri u vlasništvu također su nastojali umiriti radnike i sindikalne vođe značajnim obećanjima, uključujući isključivanje otpuštanja u luci na najmanje pet godina, navodi SEEbiz.

Prema obveznoj objavi, dioničari su MSC-u prodali 9,74 % dionica HHLA-e tijekom približno šestotjednog razdoblja prihvaćanja ponude za preuzimanje.

MSC je dodatno kupio još 12,2 % dionica HHLA.

Povećani vlasnički udjeli MSC-a dolaze uz udio od 70,35 posto koji je već u vlasništvu grada Hamburga.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here