O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL širi flotu: Naručeno pet Capesize bulkera s pogonom na LNG

Japan Mitsui O.S.K. Lines nastavlja s nabavkom plovila s pogonom na LNG kao dio svog plana dekarbonizacije. Iz tvrtke su najavili narudžbe pet bulkera tipa Capesize, što pokazuje napore širenja vlastite flote, piše The Maritime Executive.

Narudžba za nove brodove će biti podijeljena na dva brodogradilišta. Dva su broda naručena iz Nihon Shipyard grupe u Japanu, a bit će dugi 300 metara i imati oko 209.000 DWT. Ova plovila će graditi Imabari Shipbuilding kao dio Nihon grupe.

Brodovi su dizajnirani tako da je LNG spremnik postavljen na krmenu palubu. Položaj spremnika je sličan Reimeiju, brodu za prijevoz ugljena od 95.700 DWT, isporučenom prošlog mjeseca kao jedan od prvih bulkera s pogonom na LNG u MOL-ovoj floti od približno 200 brodova.

Druga narudžba za novogradnju predana je CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding Co. u Kini. Gradit će tri bulkera od 210.000 DWT također pogonjena LNG-om. Plovila su nešto veća i na dizajnu su prikazana dva LNG spremnika smještena oko palubne kućice.

Rok za isporuku novih brodova je 2026. i 2027. Time će se povećati ukupan broj Capsize bulkera s pogonom na LNG koje je MOL naručio na 12, uz jedan koji je već u upotrebi. Uz Reimei, imaju naručen još jedan Panamax bulker s pogonom na LNG. Nedavno isporučeno plovilo prevozi ugljen pod dugoročnim najmom za Kyushu Electric Power Co, navodi The Maritime Executive.

Foto: MOL / The Maritime Executive

Narudžba novih brodova dio je šire strategije tvrtke da usvoji LNG kao ključni element u svojoj budućoj strategiji. MOL ističe da sada ima naručena ukupno 32 broda s pogonom na LNG, a šest ih je već u službi. Uz dva bulkera, radi se o dva trajekta, obalnom teretnom brodu, kao i demonstracijskom tegljaču s pogonom na LNG.

Za sljedeću fazu provedbe LNG strategije MOL je naručio 13 brodova za prijevoz automobila kao i četiri VLCC tankera. MOL-ova strategija predviđa da će tvrtka do 2030. godine u službi imati 90 brodova s pogonom na LNG ili metanol.

Cilj MOL-a je ostvariti net zero emisije ugljika do 2050. godine.

Japan Mitsui O.S.K. Lines nastavlja s nabavkom plovila s pogonom na LNG kao dio svog plana dekarbonizacije. Iz tvrtke su najavili narudžbe pet bulkera tipa Capesize, što pokazuje napore širenja vlastite flote, piše The Maritime Executive.

Narudžba za nove brodove će biti podijeljena na dva brodogradilišta. Dva su broda naručena iz Nihon Shipyard grupe u Japanu, a bit će dugi 300 metara i imati oko 209.000 DWT. Ova plovila će graditi Imabari Shipbuilding kao dio Nihon grupe.

Brodovi su dizajnirani tako da je LNG spremnik postavljen na krmenu palubu. Položaj spremnika je sličan Reimeiju, brodu za prijevoz ugljena od 95.700 DWT, isporučenom prošlog mjeseca kao jedan od prvih bulkera s pogonom na LNG u MOL-ovoj floti od približno 200 brodova.

Druga narudžba za novogradnju predana je CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding Co. u Kini. Gradit će tri bulkera od 210.000 DWT također pogonjena LNG-om. Plovila su nešto veća i na dizajnu su prikazana dva LNG spremnika smještena oko palubne kućice.

Rok za isporuku novih brodova je 2026. i 2027. Time će se povećati ukupan broj Capsize bulkera s pogonom na LNG koje je MOL naručio na 12, uz jedan koji je već u upotrebi. Uz Reimei, imaju naručen još jedan Panamax bulker s pogonom na LNG. Nedavno isporučeno plovilo prevozi ugljen pod dugoročnim najmom za Kyushu Electric Power Co, navodi The Maritime Executive.

Foto: MOL / The Maritime Executive

Narudžba novih brodova dio je šire strategije tvrtke da usvoji LNG kao ključni element u svojoj budućoj strategiji. MOL ističe da sada ima naručena ukupno 32 broda s pogonom na LNG, a šest ih je već u službi. Uz dva bulkera, radi se o dva trajekta, obalnom teretnom brodu, kao i demonstracijskom tegljaču s pogonom na LNG.

Za sljedeću fazu provedbe LNG strategije MOL je naručio 13 brodova za prijevoz automobila kao i četiri VLCC tankera. MOL-ova strategija predviđa da će tvrtka do 2030. godine u službi imati 90 brodova s pogonom na LNG ili metanol.

Cilj MOL-a je ostvariti net zero emisije ugljika do 2050. godine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video