OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Osam članova posade nestalo nakon sudara tankera za bunkeriranje i ribarskog broda

Kineske vlasti istražuju nesreću između novog tankera za bunkeriranje registriranog u Singapuru i ribarskog broda. Pomorska i lučka uprava Singapura objavila je detalje nakon zaprimljenih informacija od kineske Uprave za pomorsku sigurnost.

Prema izvješćima, nesreća se dogodila 26. prosinca, kada je novi tanker plovio iz Chenghan Jiaoa u sjevernoj Kini za Zhoushan. Iz izvješća nije jasno je li tanker bio na isporuci od brodogradilišta do matične baze u Kini ili je trebao nastaviti ploviti prema Singapuru, piše The Maritime Executive.

Tanker Pearl Kenzo nosivosti 8.000 tona izgrađen je za Consort bunkers. Novo plovilo dugo je 115 metara, s najvećom brzinom od 12 čvorova. Plovio je 26. prosinca kada se nešto iza ponoći sudario s ribarskim brodom Suiyupu 0183 pod kineskom zastavom.

Kineska uprava za pomorsku sigurnost organizirala je akciju potrage i spašavanja. Obavijestili su MPA da je ribarski brod potonuo i da je osam članova posade nestalo. Posada bunker broda je neozlijeđena, navodi The Maritime Executive.

Početkom mjeseca završena je gradnja plovila u Jinglu Shipbuildingu, a ceremonija imenovanja i primopredaje održana je 18. prosinca. Brodogradilište je istaknulo da brod ima jedinstvene sposobnosti, kapacitet do 9.000 kubičnih metara i strukturu dvostrukog trupa za povećanu sigurnost i zaštitu okoliša. Očito je plovio bez tereta u vrijeme sudara jer nema izvješća o izlijevanju nafte.

Kineski dužnosnici izvijestili su da dok traje istraga, Pearl Kenzo ostaje usidren u Shidaou u sjevernoj Kini.

Kineske vlasti istražuju nesreću između novog tankera za bunkeriranje registriranog u Singapuru i ribarskog broda. Pomorska i lučka uprava Singapura objavila je detalje nakon zaprimljenih informacija od kineske Uprave za pomorsku sigurnost.

Prema izvješćima, nesreća se dogodila 26. prosinca, kada je novi tanker plovio iz Chenghan Jiaoa u sjevernoj Kini za Zhoushan. Iz izvješća nije jasno je li tanker bio na isporuci od brodogradilišta do matične baze u Kini ili je trebao nastaviti ploviti prema Singapuru, piše The Maritime Executive.

Tanker Pearl Kenzo nosivosti 8.000 tona izgrađen je za Consort bunkers. Novo plovilo dugo je 115 metara, s najvećom brzinom od 12 čvorova. Plovio je 26. prosinca kada se nešto iza ponoći sudario s ribarskim brodom Suiyupu 0183 pod kineskom zastavom.

Kineska uprava za pomorsku sigurnost organizirala je akciju potrage i spašavanja. Obavijestili su MPA da je ribarski brod potonuo i da je osam članova posade nestalo. Posada bunker broda je neozlijeđena, navodi The Maritime Executive.

Početkom mjeseca završena je gradnja plovila u Jinglu Shipbuildingu, a ceremonija imenovanja i primopredaje održana je 18. prosinca. Brodogradilište je istaknulo da brod ima jedinstvene sposobnosti, kapacitet do 9.000 kubičnih metara i strukturu dvostrukog trupa za povećanu sigurnost i zaštitu okoliša. Očito je plovio bez tereta u vrijeme sudara jer nema izvješća o izlijevanju nafte.

Kineski dužnosnici izvijestili su da dok traje istraga, Pearl Kenzo ostaje usidren u Shidaou u sjevernoj Kini.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific