OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Osam članova posade nestalo nakon sudara tankera za bunkeriranje i ribarskog broda

Kineske vlasti istražuju nesreću između novog tankera za bunkeriranje registriranog u Singapuru i ribarskog broda. Pomorska i lučka uprava Singapura objavila je detalje nakon zaprimljenih informacija od kineske Uprave za pomorsku sigurnost.

Prema izvješćima, nesreća se dogodila 26. prosinca, kada je novi tanker plovio iz Chenghan Jiaoa u sjevernoj Kini za Zhoushan. Iz izvješća nije jasno je li tanker bio na isporuci od brodogradilišta do matične baze u Kini ili je trebao nastaviti ploviti prema Singapuru, piše The Maritime Executive.

HTML Code here

Tanker Pearl Kenzo nosivosti 8.000 tona izgrađen je za Consort bunkers. Novo plovilo dugo je 115 metara, s najvećom brzinom od 12 čvorova. Plovio je 26. prosinca kada se nešto iza ponoći sudario s ribarskim brodom Suiyupu 0183 pod kineskom zastavom.

Kineska uprava za pomorsku sigurnost organizirala je akciju potrage i spašavanja. Obavijestili su MPA da je ribarski brod potonuo i da je osam članova posade nestalo. Posada bunker broda je neozlijeđena, navodi The Maritime Executive.

Početkom mjeseca završena je gradnja plovila u Jinglu Shipbuildingu, a ceremonija imenovanja i primopredaje održana je 18. prosinca. Brodogradilište je istaknulo da brod ima jedinstvene sposobnosti, kapacitet do 9.000 kubičnih metara i strukturu dvostrukog trupa za povećanu sigurnost i zaštitu okoliša. Očito je plovio bez tereta u vrijeme sudara jer nema izvješća o izlijevanju nafte.

Kineski dužnosnici izvijestili su da dok traje istraga, Pearl Kenzo ostaje usidren u Shidaou u sjevernoj Kini.

Kineske vlasti istražuju nesreću između novog tankera za bunkeriranje registriranog u Singapuru i ribarskog broda. Pomorska i lučka uprava Singapura objavila je detalje nakon zaprimljenih informacija od kineske Uprave za pomorsku sigurnost.

Prema izvješćima, nesreća se dogodila 26. prosinca, kada je novi tanker plovio iz Chenghan Jiaoa u sjevernoj Kini za Zhoushan. Iz izvješća nije jasno je li tanker bio na isporuci od brodogradilišta do matične baze u Kini ili je trebao nastaviti ploviti prema Singapuru, piše The Maritime Executive.

Tanker Pearl Kenzo nosivosti 8.000 tona izgrađen je za Consort bunkers. Novo plovilo dugo je 115 metara, s najvećom brzinom od 12 čvorova. Plovio je 26. prosinca kada se nešto iza ponoći sudario s ribarskim brodom Suiyupu 0183 pod kineskom zastavom.

HTML Code here

Kineska uprava za pomorsku sigurnost organizirala je akciju potrage i spašavanja. Obavijestili su MPA da je ribarski brod potonuo i da je osam članova posade nestalo. Posada bunker broda je neozlijeđena, navodi The Maritime Executive.

Početkom mjeseca završena je gradnja plovila u Jinglu Shipbuildingu, a ceremonija imenovanja i primopredaje održana je 18. prosinca. Brodogradilište je istaknulo da brod ima jedinstvene sposobnosti, kapacitet do 9.000 kubičnih metara i strukturu dvostrukog trupa za povećanu sigurnost i zaštitu okoliša. Očito je plovio bez tereta u vrijeme sudara jer nema izvješća o izlijevanju nafte.

Kineski dužnosnici izvijestili su da dok traje istraga, Pearl Kenzo ostaje usidren u Shidaou u sjevernoj Kini.

MOŽE VAS ZANIMATI