O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Danski sindikati osigurali dvostruke dnevnice za svoje pomorce koji plove Crvenim morem

Danska, zemlja u kojoj se nalaze neke od najvećih svjetskih brodarskih kompanija, pristala je udvostručiti dnevnice za posadu koja plovi Crvenim morem kako bi kompenzirala opasnost koju predstavljaju nedavni napadi, piše gCaptain.

Plaća za rad u opasnosti počinje za vrijeme provedeno u dva definirana visokorizična područja u regiji, prema dogovoru kojeg su predstavile grupa poslodavaca Danish Shipping i tri najveća nacionalna sindikata pomoraca.

Mnoge kompanije izbjegavaju tranzit Crvenim morem gdje su jemenski Huti napali brodove u znak podrške Hamasu u sukobu s Izraelom. Ali čak su i brodovi koji nemaju izravne veze s Izraelom bili meta, a kako eskalacija rata prijeti globalnoj trgovini, operativna grupa pod vodstvom SAD-a pokušava ojačati sigurnost na ključnom plovnom putu.

Danski A.P. Moller-Maersk A/S, drugi najveći kontejnerski prijevoznik na svijetu, obustavio je tranzit svojih brodova kroz Crveno more, kao i brodarski div Hapag-Lloyd AG, koji se svoje odluke drži do daljnjeg.

Polovica flote kontejnerskih brodova koja redovito prolazi Crvenim morem i Sueskim kanalom izbjegava tu rutu. Preusmjeravanje oko Afrike može potrajati čak 25 % duže nego korištenje prečaca Sueskim kanalom između Azije i Europe, povećavajući troškove koji bi se u konačnici mogli prenijeti na potrošače. I dolazi upravo u trenutku kada drugi veliki trgovinski prečac, Panamski kanal, pati od suše, što povećava potencijalne ekonomske rizike, navodi gCaptain.

Danska, zemlja u kojoj se nalaze neke od najvećih svjetskih brodarskih kompanija, pristala je udvostručiti dnevnice za posadu koja plovi Crvenim morem kako bi kompenzirala opasnost koju predstavljaju nedavni napadi, piše gCaptain.

Plaća za rad u opasnosti počinje za vrijeme provedeno u dva definirana visokorizična područja u regiji, prema dogovoru kojeg su predstavile grupa poslodavaca Danish Shipping i tri najveća nacionalna sindikata pomoraca.

Mnoge kompanije izbjegavaju tranzit Crvenim morem gdje su jemenski Huti napali brodove u znak podrške Hamasu u sukobu s Izraelom. Ali čak su i brodovi koji nemaju izravne veze s Izraelom bili meta, a kako eskalacija rata prijeti globalnoj trgovini, operativna grupa pod vodstvom SAD-a pokušava ojačati sigurnost na ključnom plovnom putu.

Danski A.P. Moller-Maersk A/S, drugi najveći kontejnerski prijevoznik na svijetu, obustavio je tranzit svojih brodova kroz Crveno more, kao i brodarski div Hapag-Lloyd AG, koji se svoje odluke drži do daljnjeg.

Polovica flote kontejnerskih brodova koja redovito prolazi Crvenim morem i Sueskim kanalom izbjegava tu rutu. Preusmjeravanje oko Afrike može potrajati čak 25 % duže nego korištenje prečaca Sueskim kanalom između Azije i Europe, povećavajući troškove koji bi se u konačnici mogli prenijeti na potrošače. I dolazi upravo u trenutku kada drugi veliki trgovinski prečac, Panamski kanal, pati od suše, što povećava potencijalne ekonomske rizike, navodi gCaptain.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here