Drugi časnik stroja koji je radio na tankeru za prerađevine kojim upravljaju Turci, poginuo je u ponedjeljak, 8. siječnja, u eksploziji koja se dogodila u strojarnici broda. MT Torc plovio je u Sredozemnom moru, a brodarska kompanija obećava da će istraga biti pokrenuta kako bi se utvrdio uzrok eksplozije, piše The Maritime Executive.
Besiktas Shipping sa sjedištem u Istanbulu, javlja da je došlo do eksplozije kotla u strojarnici broda od 13.200 DWT, dok je plovio prema Italiji. Navode da je drugi časnik stroja teško ozlijeđen u eksploziji, no da je preminuo ubrzo nakon incidenta, prije nego što je liječnička pomoć stigla do plovila.
Kontaktirane su talijanske lučke vlasti i obalna straža, MRCC u Ankari i Ministarstvo vanjskih poslova Republike Turske, izvješćuje kompanija. S broda su surađivali s vlastima kako bi dogovorili hitnu medicinsku evakuaciju ozlijeđenog člana posade, a talijanske vlasti su otkazale evakuaciju helikopterom kada su obaviještene da je nažalost podlegao ozljedama.
Tanker izgrađen 2010. godine, kupljen je 2020. i došao pod upravljanje Besiktasa te je djelovao u Sredozemnom i Crnom moru. Dugačak je 128 metara, te opremljen s 14 tankova.
Zapisi pokazuju da je krajem prosinca na brodu odrađena “proširena inspekcija” dok je bio u Grčkoj. Tada nisu uočeni nikakvi problemi i nisu navedeni nikakvi nedostaci. Otputovao je iz Grčke nekoliko dana kasnije, 2. siječnja i nakratko se zaustavio na Malti 5. siječnja, navodi The Maritime Executive.
Vlasti su, nakon eksplozije, uputile brod da nastavi svojim kursom prema Genovi gdje se očekivalo da će stići 11. siječnja. Međutim, AIS signal je pokazivao da je brod na putu za Napulj gdje je trebao stići sinoć.
Brodarska kompanija je priopćila da je duboko ožalošćena zbog gubitka svog kolege i da radi s vlastima na utvrđivanju uzroka eksplozije. Nakon istrage talijanskih vlasti, tvrtka je dogovorila da istragu provede međunarodna stručna organizacija za analizu incidenta.
Na svojoj web stranici, kompanija navodi da ima više od 60 godina iskustva u upravljanju plovilima. Trenutna flota broji 34 broda, uglavnom tankera za prerađevine, kao i po dva bulkera i tankera za naftu. Tvrtka radi s glavnim unajmljivačima u segmentima prijevoza sirove nafte, proizvoda, kemikalija, plina, kontejnera i rasutog tereta.