O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

UAE na crnu listu dodali zastavu Kameruna: Pokušaji borbe protiv flote u sjeni

Ujedinjeni Arapski Emirati pridružili su se naporima da se razbije rastuća flota takozvanih tankera u sjeni koji rade izvan većine regulatornih okvira pomorske industrije. Bez objašnjenja, zabranili su brodovima koji plove pod zastavom Kameruna da pristaju u vodama i lukama UAE, piše The Maritime Executive.

Zastava Kameruna dodana je na crnu listu, a pomorske tvrtke i brodski agenti ne bi smjeli pružati usluge plovilima registriranim u toj zemlji, navodi se u objavi Ministarstva energetike i infrastrukture na web stranici luke Fujairah. Zabrana se neće odnositi na brodove koje je procijenilo šire međunarodno klasifikacijsko tijelo, navodi gCaptain.

„Ova je uprava odlučila staviti plovila registrirana pod zastavom Kameruna na crnu listu, osim ako ih je klasificirao član Međunarodne udruge klasifikacijskih društava (IACS) ili Klasifikacijsko društvo Emirata – Tasneef,” navodi se.

Kamerun je tako postao deveta država na listi, a ostale uključuju Albaniju, Belize, Sjevernu Koreju, Tanzaniju, Kongo, Ekvatorijalnu Gvineju, Tongu, Sao Tome i Principe, ističe Splash247.

Većina trgovačkih brodova plovi pod različitim zastavama zemalja od onih u čijem su vlasništvu ili pod upravom. Popularne su Panama i Maršalovi otoci, kao sastavni dio održavanja sigurnosnih standarda u pomorskoj industriji.

Ali kada je Rusija okupila ogromnu flotu tankera u sjeni kako bi održala promet svoje nafte usprkos američkim sankcijama, dio te flote okrenuo se manje poznatijim zastavama kao što je kamerunska, navodi gCaptain.

Prošlog srpnja, Indonezija je izvijestila da su njene snage naišle na dva tankera ilegalno usidrena tijekom pretovara nafte s broda na brod. Jedno od plovila bio je iranski tanker koji je radio “u mraku”, odnosno s isključenim AIS signalom, dok se drugo plovilo identificiralo kao registrirano u Kamerunu. Međutim, koristio se identitetom plovila koje je prije pet godina odvedeno u rezalište.

Suezmax tanker Liberty pod zastavom Kameruna nasukao se u prosincu 2023. blizu Singapura u tjesnacu Malacca. Brod koji je bio star 23 godine prikazao je svojstva flote u sjeni, a pregledom zapisa pokazalo se da je došao iz ruske naftne luke, ističe The Maritime Executive.

Flota tankera za naftu registrirana u Kamerunu je mala, a većina ih je prošle godine bila u Rusiji. Od 14 brodova koji plove pod zastavom Kameruna, dovoljno malih da skupljaju naftu iz ruskih luka, 11 je to učinilo u proteklih 12 mjeseci, pokazuju podaci koje je prikupio Bloomberg.

Ujedinjeni Arapski Emirati pridružili su se naporima da se razbije rastuća flota takozvanih tankera u sjeni koji rade izvan većine regulatornih okvira pomorske industrije. Bez objašnjenja, zabranili su brodovima koji plove pod zastavom Kameruna da pristaju u vodama i lukama UAE, piše The Maritime Executive.

Zastava Kameruna dodana je na crnu listu, a pomorske tvrtke i brodski agenti ne bi smjeli pružati usluge plovilima registriranim u toj zemlji, navodi se u objavi Ministarstva energetike i infrastrukture na web stranici luke Fujairah. Zabrana se neće odnositi na brodove koje je procijenilo šire međunarodno klasifikacijsko tijelo, navodi gCaptain.

„Ova je uprava odlučila staviti plovila registrirana pod zastavom Kameruna na crnu listu, osim ako ih je klasificirao član Međunarodne udruge klasifikacijskih društava (IACS) ili Klasifikacijsko društvo Emirata – Tasneef,” navodi se.

Kamerun je tako postao deveta država na listi, a ostale uključuju Albaniju, Belize, Sjevernu Koreju, Tanzaniju, Kongo, Ekvatorijalnu Gvineju, Tongu, Sao Tome i Principe, ističe Splash247.

Većina trgovačkih brodova plovi pod različitim zastavama zemalja od onih u čijem su vlasništvu ili pod upravom. Popularne su Panama i Maršalovi otoci, kao sastavni dio održavanja sigurnosnih standarda u pomorskoj industriji.

Ali kada je Rusija okupila ogromnu flotu tankera u sjeni kako bi održala promet svoje nafte usprkos američkim sankcijama, dio te flote okrenuo se manje poznatijim zastavama kao što je kamerunska, navodi gCaptain.

Prošlog srpnja, Indonezija je izvijestila da su njene snage naišle na dva tankera ilegalno usidrena tijekom pretovara nafte s broda na brod. Jedno od plovila bio je iranski tanker koji je radio “u mraku”, odnosno s isključenim AIS signalom, dok se drugo plovilo identificiralo kao registrirano u Kamerunu. Međutim, koristio se identitetom plovila koje je prije pet godina odvedeno u rezalište.

Suezmax tanker Liberty pod zastavom Kameruna nasukao se u prosincu 2023. blizu Singapura u tjesnacu Malacca. Brod koji je bio star 23 godine prikazao je svojstva flote u sjeni, a pregledom zapisa pokazalo se da je došao iz ruske naftne luke, ističe The Maritime Executive.

Flota tankera za naftu registrirana u Kamerunu je mala, a većina ih je prošle godine bila u Rusiji. Od 14 brodova koji plove pod zastavom Kameruna, dovoljno malih da skupljaju naftu iz ruskih luka, 11 je to učinilo u proteklih 12 mjeseci, pokazuju podaci koje je prikupio Bloomberg.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video