O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zbog kašnjenja u Panamskom kanalu, Maersk mijenja rutu: Teret će dijelom prevoziti i kopnenim putem

Maersk je jučer izvijestio svoje klijente da će početi nuditi novi pristup za jednu nišnu rutu kao alternativu za izbjegavanje potencijalnih kašnjenja na Panamskom kanalu, piše The Maritime Executive.

Nastoje osigurati dosljednost u suočavanju s poremećajima uzrokovanih smanjenim tranzitom Panamskim kanalom, te trenutnim preusmjeravanjem brodova oko Južne Afrike.

“Razmišljajući o situaciji u Panamskom kanalu i mogućim utjecajima na kretanje tereta, željeli smo vas obavijestiti o promjenama u uslugama, kao i o tome što radimo kako bi ublažili situaciju”, piše u Maerskovom upozorenju za kupce. “Kako bismo osigurali da se vaš teret nastavi kretati sa što je moguće manje kašnjenja, izmjenjujemo našu uslugu OC1, koja djeluje između Oceanije i Amerike.”

Maersk izvještava da će na toj ruti, brodovi izostaviti prolaz kroz Panamski kanal i koristiti “kopneni most” koji koristi željeznicu za prijevoz tereta otprilike 50 milja preko prevlake. Panamski kanal zahtijevao je od nekih plovila slanje kontejnera kopnom kako bi se smanjila težina i gaz, ali sada, Maersk stvara jedinstveno rješenje za ovu rutu.

Usluga povezuje luke u Australiji i Novom Zelandu s Charlestonom i Philadelphijom u Sjedinjenim Državama. To je nišna ruta koju opslužuju mali brodovi s kapacitetom od otprilike 3.000 do 4.000 TEU, ali zbog udaljenosti, to je duga ruta predviđena za 45 dana putovanja sjeverno od Sydneya u Australiji do Charlestona i 38 dana južno između Philadelphije i Melbournea, navodi The Maritime Executive.

Objašnjavajući novu rutu koja uključuje korištenje “kopnenog mosta”, Maersk piše, “ovo stvara dvije odvojene petlje, jednu atlantsku i jednu pacifičku. Pacifički brodovi će doći do Balboe, Panama, iskrcati teret za Latinsku i Sjevernu Ameriku te preuzeti teret za Australiju i Novi Zeland. Atlantski brodovi će doći do Manzanille, Panama, ostavljajući teret koji ide za Australiju i Novi Zeland i preuzimati teret koji ide za Latinsku i Sjevernu Ameriku.”

Upozoravaju da, iako se ne očekuju kašnjenja za sjevernu liniju, mogla bi se doživjeti kašnjenja prijevoza kontejnera na južnoj ruti. Međutim, vjeruju da će omogućiti bolju dosljednost dok će se smanjiti broj plovila koja pokušavaju proći Panamskim kanalom, oslobađajući mjesta za vjerojatno veće brodove na primarnim rutama.

To je nov pristup rješavanju nekih kašnjenja u Panamskom kanalu. Panamski kanal izvješćuje da 40 brodova s rezervacijom i 20 bez, čekaju tranzit na oba terminala. Vrijeme čekanja za plovila bez rezervacije je između 9 i 10 dana, ističe The Maritime Executive.

Revidirana ruta jedan je od nekoliko koraka koje Maersk poduzima za rješavanje izazova u svom poslovanju. Alphaliner izvještava da je Maersk također poduzeo neobičan korak unajmljivanja dva novoizgrađena plovila od konkurentskih kompanija Ocean Network Express i Wan Hai. Novoizgrađeni ONE Focus od 15.000 TEU u vlasništvu je Seaspana i dio je dugoročnog ugovora s ONE-om, dok Wan Hai A12, također novoizgrađen, ima kapacitet od 13.100 TEU. Alphaliner izvješćuje da Maersk koristi ova dva broda kako bi olakšao pritisak na svojim rutama između Dalekog istoka i zapadne obale SAD-a.

Ovi koraci pokazuju poteze koje brodarske kompanije provode kako bi riješili probleme koji se pojavljuju u njihovim poslovanjima.

Maersk je jučer izvijestio svoje klijente da će početi nuditi novi pristup za jednu nišnu rutu kao alternativu za izbjegavanje potencijalnih kašnjenja na Panamskom kanalu, piše The Maritime Executive.

Nastoje osigurati dosljednost u suočavanju s poremećajima uzrokovanih smanjenim tranzitom Panamskim kanalom, te trenutnim preusmjeravanjem brodova oko Južne Afrike.

“Razmišljajući o situaciji u Panamskom kanalu i mogućim utjecajima na kretanje tereta, željeli smo vas obavijestiti o promjenama u uslugama, kao i o tome što radimo kako bi ublažili situaciju”, piše u Maerskovom upozorenju za kupce. “Kako bismo osigurali da se vaš teret nastavi kretati sa što je moguće manje kašnjenja, izmjenjujemo našu uslugu OC1, koja djeluje između Oceanije i Amerike.”

Maersk izvještava da će na toj ruti, brodovi izostaviti prolaz kroz Panamski kanal i koristiti “kopneni most” koji koristi željeznicu za prijevoz tereta otprilike 50 milja preko prevlake. Panamski kanal zahtijevao je od nekih plovila slanje kontejnera kopnom kako bi se smanjila težina i gaz, ali sada, Maersk stvara jedinstveno rješenje za ovu rutu.

Usluga povezuje luke u Australiji i Novom Zelandu s Charlestonom i Philadelphijom u Sjedinjenim Državama. To je nišna ruta koju opslužuju mali brodovi s kapacitetom od otprilike 3.000 do 4.000 TEU, ali zbog udaljenosti, to je duga ruta predviđena za 45 dana putovanja sjeverno od Sydneya u Australiji do Charlestona i 38 dana južno između Philadelphije i Melbournea, navodi The Maritime Executive.

Objašnjavajući novu rutu koja uključuje korištenje “kopnenog mosta”, Maersk piše, “ovo stvara dvije odvojene petlje, jednu atlantsku i jednu pacifičku. Pacifički brodovi će doći do Balboe, Panama, iskrcati teret za Latinsku i Sjevernu Ameriku te preuzeti teret za Australiju i Novi Zeland. Atlantski brodovi će doći do Manzanille, Panama, ostavljajući teret koji ide za Australiju i Novi Zeland i preuzimati teret koji ide za Latinsku i Sjevernu Ameriku.”

Upozoravaju da, iako se ne očekuju kašnjenja za sjevernu liniju, mogla bi se doživjeti kašnjenja prijevoza kontejnera na južnoj ruti. Međutim, vjeruju da će omogućiti bolju dosljednost dok će se smanjiti broj plovila koja pokušavaju proći Panamskim kanalom, oslobađajući mjesta za vjerojatno veće brodove na primarnim rutama.

To je nov pristup rješavanju nekih kašnjenja u Panamskom kanalu. Panamski kanal izvješćuje da 40 brodova s rezervacijom i 20 bez, čekaju tranzit na oba terminala. Vrijeme čekanja za plovila bez rezervacije je između 9 i 10 dana, ističe The Maritime Executive.

Revidirana ruta jedan je od nekoliko koraka koje Maersk poduzima za rješavanje izazova u svom poslovanju. Alphaliner izvještava da je Maersk također poduzeo neobičan korak unajmljivanja dva novoizgrađena plovila od konkurentskih kompanija Ocean Network Express i Wan Hai. Novoizgrađeni ONE Focus od 15.000 TEU u vlasništvu je Seaspana i dio je dugoročnog ugovora s ONE-om, dok Wan Hai A12, također novoizgrađen, ima kapacitet od 13.100 TEU. Alphaliner izvješćuje da Maersk koristi ova dva broda kako bi olakšao pritisak na svojim rutama između Dalekog istoka i zapadne obale SAD-a.

Ovi koraci pokazuju poteze koje brodarske kompanije provode kako bi riješili probleme koji se pojavljuju u njihovim poslovanjima.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here