O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Iz rapske radionice za rapske barkarijole: “Brod građen za radne uvjete”

Kada rapski brodograditelj gradi za rapskog barkarijola rađa se jedan potpuno novi brod. HRT je posjetio rapsku radionicu i uzburkano more.

Ovo je Sampa 8 HD, prvi izgrađen brod u budućoj seriji. Prototip je to pomno pripreman u obiteljskoj radionici. Sada, kalup Sampe već se pomno polira za drugo plovilo, kazao je Denis Brnabić, brodograditelj-Brodomehanika Rab.

“Nanosim voštani izdvajač na negativ iz kojeg se radi plastični dio broda i potrebno je da se 5-7 puta napravi odljevak koji se lijeva odvojeno iz kalupa”, kazao je Denis Brnabić, brodograditelj-Brodomehanika Rab.

“Jako sam zadovoljan, nisam ništa manje očekivao”. Sampa 8 HD njegov je prototip, ponos, vrhunac brodogradnje ovoga rapskog meštra, navodi HRT.

Denis govori kako su brod radili on i prijatelj koji se bave prijevozom putnika već 15 godina. I, kako kaže, brod je građen za radne uvjete.

Brod je to rapskog brodograditelja za rapske barkarijole. I prvi naručitelj, Matija Matušan, barkarijol, puna srca ulazi u svoju Luciju, brod kojem je ime dao po kćeri.

“Sve smo do savršenstva odradili”, kazao je Matija Matušan, barkarijol-Rab.

Zašto baš ovakav brod? Kakva je to tajna veza među Rabljanima? Među onima koji grade i onima koji brode?

“Tu živim i radim i nije me zadovoljavala plastika, brzina i snaga”,kazao je Denis.

“Dužina broda je 7,5 metara, a širina 2,80 metara i to su dimenzije idealne za naše uvjete. To je radni brod za prijevoz putnika”, kazao je Denis.

Duga tradicija barkarijola na Rabu

Duga je tradicija barkarijola na Rabu. I Denis i Matija obiteljski su vezani uz rapske rute prijevoza putnika i turista. Odrasli su oni na brodovima. Veslali, jedrili, timunali, prepravljali brodske motore.

“Moji su svi bili barkarijoli. Djed je bio morski vuk i on je to more volio”.

SAMPA je namijenjena za kraće rute. Uz dva člana posade može primiti 12 putnika. Motor “ide” sve do 350 konjskih snaga.

Može napraviti samo jedan brod godišnje. A prvi turisti vrlo će skoro zakoračiti na Luciju.

Gleda Denis s Gornje ulice, uz zaštitnika i spasitelja Raba Svetog Kristofora, svoj brod, svojih ruku djelo i ne može biti bolje. Rabljanin gradi brodove za rapske barkarijole. A, Matija s Lucijom odlazi u kišu.

Kada rapski brodograditelj gradi za rapskog barkarijola rađa se jedan potpuno novi brod. HRT je posjetio rapsku radionicu i uzburkano more.

Ovo je Sampa 8 HD, prvi izgrađen brod u budućoj seriji. Prototip je to pomno pripreman u obiteljskoj radionici. Sada, kalup Sampe već se pomno polira za drugo plovilo, kazao je Denis Brnabić, brodograditelj-Brodomehanika Rab.

“Nanosim voštani izdvajač na negativ iz kojeg se radi plastični dio broda i potrebno je da se 5-7 puta napravi odljevak koji se lijeva odvojeno iz kalupa”, kazao je Denis Brnabić, brodograditelj-Brodomehanika Rab.

“Jako sam zadovoljan, nisam ništa manje očekivao”. Sampa 8 HD njegov je prototip, ponos, vrhunac brodogradnje ovoga rapskog meštra, navodi HRT.

Denis govori kako su brod radili on i prijatelj koji se bave prijevozom putnika već 15 godina. I, kako kaže, brod je građen za radne uvjete.

Brod je to rapskog brodograditelja za rapske barkarijole. I prvi naručitelj, Matija Matušan, barkarijol, puna srca ulazi u svoju Luciju, brod kojem je ime dao po kćeri.

“Sve smo do savršenstva odradili”, kazao je Matija Matušan, barkarijol-Rab.

Zašto baš ovakav brod? Kakva je to tajna veza među Rabljanima? Među onima koji grade i onima koji brode?

“Tu živim i radim i nije me zadovoljavala plastika, brzina i snaga”,kazao je Denis.

“Dužina broda je 7,5 metara, a širina 2,80 metara i to su dimenzije idealne za naše uvjete. To je radni brod za prijevoz putnika”, kazao je Denis.

Duga tradicija barkarijola na Rabu

Duga je tradicija barkarijola na Rabu. I Denis i Matija obiteljski su vezani uz rapske rute prijevoza putnika i turista. Odrasli su oni na brodovima. Veslali, jedrili, timunali, prepravljali brodske motore.

“Moji su svi bili barkarijoli. Djed je bio morski vuk i on je to more volio”.

SAMPA je namijenjena za kraće rute. Uz dva člana posade može primiti 12 putnika. Motor “ide” sve do 350 konjskih snaga.

Može napraviti samo jedan brod godišnje. A prvi turisti vrlo će skoro zakoračiti na Luciju.

Gleda Denis s Gornje ulice, uz zaštitnika i spasitelja Raba Svetog Kristofora, svoj brod, svojih ruku djelo i ne može biti bolje. Rabljanin gradi brodove za rapske barkarijole. A, Matija s Lucijom odlazi u kišu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here