O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kinesko brodogradilište gradi najveće svjetske LNG brodove za Katar

Planovi za proširenje flote LNG brodova za QatarEnergy dobro napreduju. Kompanija je postigla sporazum s brodogradilištem Hudong-Zhonhua o izgradnji osam najvećih svjetskih LNG brodova tipa QMax.

Kina je izvijestila da će ugovor uključivati osam masivnih brodova za prijevoz s kapacitetom od 271.000 cbm. Potvrda ugovora i potpuni detalji nisu poznati, ali se vjeruje da će brodovi biti isporučeni 2028. i 2029. s novim dizajnom koji su razvili odjeli China State Shipbuilding Corporation, piše The Maritime Executive.

Hudong-Zhonhua Shipbuilding objavio je detalje o svom dizajnu prošle jeseni izvijestivši da će brodovi imati iste dimenzije kao trenutačno najveći brodovi, ali će imati povećanu nosivost. Gradnja broda dužine 344 metra znači da će moći pristati na više od 70 terminala diljem svijeta, istaknuli su iz brodogradilišta.

Navodi se da QatarEnergy želi dodati nekoliko divovskih brodova u svoju flotu. Većina dosadašnjih brodova bila je standardne veličine od 179.000 cbm. Osim osam velikih brodova koji će se graditi u Kini, izvješćuje se da će druga tranša biti naručena u Južnoj Koreji. Podijelili su svoje narudžbe između Kine i Koreje kao dio programa započetog 2020. čime su rezervirali mjesta za približno 100 novih brodova.

Ugovor je produžetak suradnje između QatarEnergyja i CSSC-a. Brodogradilište Hudong-Zhonhua već ima narudžbe za desetak LNG brodova za Qatar. Kineski mediji ističu veliki zaostatak narudžbi u brodogradilištu i sveopće napore u izgradnji LNG brodova. Povijesno gledano, Kina je bila na drugom mjestu iza korejskog brodogradilišta kao graditelj LNG brodova, navodi The Maritime Executive.

Još nema riječi o tome tko bi bio unajmljivač ili operater za ove divovske brodove. QatarEnergy trenutno ima ugovore s mnogim vodećim brodarskim tvrtkama, uključujući Mitsui, NYK, K Line i MISC. Dok je većina trenutnih brodova standardne veličine, Qatar je počevši od 2008. uveo ukupno 14 većih brodova tipa QMax. Za usporedbu, najveći od sadašnjih brodova ima kapacitet od 266.000 cbm.

Ranije ovog tjedna, izvijestili smo da je katarski operater za transport LNG-a, Nakilat, naručio dva LNG nosača standardne veličine i četiri vrlo velika broda za amonijak/LPG od južnokorejske HD Hyundai Industries.

Pročitajte više: Nakilat naručio LNG/LPG brodove u vrijednosti od 1 milijarde dolara

Ovim postupcima Katar želi osigurati svoju poziciju kao najveći izvoznik LNG-a. Prošle godine, SAD je držao vodstvo ispred Australije i dok se američka proizvodnja širi, ipak neće moći držati korak s Katrom.

Planovi za proširenje flote LNG brodova za QatarEnergy dobro napreduju. Kompanija je postigla sporazum s brodogradilištem Hudong-Zhonhua o izgradnji osam najvećih svjetskih LNG brodova tipa QMax.

Kina je izvijestila da će ugovor uključivati osam masivnih brodova za prijevoz s kapacitetom od 271.000 cbm. Potvrda ugovora i potpuni detalji nisu poznati, ali se vjeruje da će brodovi biti isporučeni 2028. i 2029. s novim dizajnom koji su razvili odjeli China State Shipbuilding Corporation, piše The Maritime Executive.

Hudong-Zhonhua Shipbuilding objavio je detalje o svom dizajnu prošle jeseni izvijestivši da će brodovi imati iste dimenzije kao trenutačno najveći brodovi, ali će imati povećanu nosivost. Gradnja broda dužine 344 metra znači da će moći pristati na više od 70 terminala diljem svijeta, istaknuli su iz brodogradilišta.

Navodi se da QatarEnergy želi dodati nekoliko divovskih brodova u svoju flotu. Većina dosadašnjih brodova bila je standardne veličine od 179.000 cbm. Osim osam velikih brodova koji će se graditi u Kini, izvješćuje se da će druga tranša biti naručena u Južnoj Koreji. Podijelili su svoje narudžbe između Kine i Koreje kao dio programa započetog 2020. čime su rezervirali mjesta za približno 100 novih brodova.

Ugovor je produžetak suradnje između QatarEnergyja i CSSC-a. Brodogradilište Hudong-Zhonhua već ima narudžbe za desetak LNG brodova za Qatar. Kineski mediji ističu veliki zaostatak narudžbi u brodogradilištu i sveopće napore u izgradnji LNG brodova. Povijesno gledano, Kina je bila na drugom mjestu iza korejskog brodogradilišta kao graditelj LNG brodova, navodi The Maritime Executive.

Još nema riječi o tome tko bi bio unajmljivač ili operater za ove divovske brodove. QatarEnergy trenutno ima ugovore s mnogim vodećim brodarskim tvrtkama, uključujući Mitsui, NYK, K Line i MISC. Dok je većina trenutnih brodova standardne veličine, Qatar je počevši od 2008. uveo ukupno 14 većih brodova tipa QMax. Za usporedbu, najveći od sadašnjih brodova ima kapacitet od 266.000 cbm.

Ranije ovog tjedna, izvijestili smo da je katarski operater za transport LNG-a, Nakilat, naručio dva LNG nosača standardne veličine i četiri vrlo velika broda za amonijak/LPG od južnokorejske HD Hyundai Industries.

Pročitajte više: Nakilat naručio LNG/LPG brodove u vrijednosti od 1 milijarde dolara

Ovim postupcima Katar želi osigurati svoju poziciju kao najveći izvoznik LNG-a. Prošle godine, SAD je držao vodstvo ispred Australije i dok se američka proizvodnja širi, ipak neće moći držati korak s Katrom.

HTML Code here
HTML Code here