OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Vijetnamski državni brodograditelj našao se pred bankrotom

Vijetnamska brodograđevna tvrtka Shipbuilding Industry Corporation (SBIC) nalazi se pred bankrotom, a vlada je pokrenula reviziju korporacije. Ovo je uslijedilo nakon odluke koju je prošlog mjeseca donio Vijetnamski politički ured (Politbiro), a koja je dala zeleno svjetlo da se SBIC i njegovih sedam podružnica proglase bankrotiranim.

Zamjenik ministra prometa Nguyen Xuan Sang vodi radnu skupinu zaduženu za provedbu odluke. Tijekom sastanka s menadžerima SBIC-a 3. siječnja, Xuan Sang je naglasio da je stečaj neizbježan nakon što su se kontinuirani napori za restrukturiranje tvrtke pokazali neuspješnima. Stanje duga SBIC-a ostalo je veliko u usporedbi s ukupnom imovinom, piše The Maritime Executive.

Stečajni proces uključuje i prijenos vlasništva, rekao je, što će omogućiti da tvrtka i njezine podružnice posluju bez tereta starih dugova. Profitabilne podružnice također će biti oslobođene tereta duga svoje matične kompanije.

Gotovo cijelo desetljeće vijetnamska državna brodogradnja bila je u zastoju zbog navodnog lošeg upravljanja i prekoračenja dopuštenih troškova. To je započelo 2010. godine, krahom bivšeg državnog brodograditelja Vinashina, koji je 2013. restrukturiran u SBIC. U to vrijeme, SBIC je bio opterećen dugovima od ukupno 4 milijarde dolara koje je ostavio Vinashin.

Međutim, u nedavnom izvješću Ministarstva prometa pisalo je da brodograđevne operacije SBIC-a nisu mogle ostvariti nikakvu dobit, što je dovelo do poteškoća u ispunjavanju financijskih obveza naslijeđenih od Vinashina.

U posljednja dva tjedna, Sang je vodio radnu skupinu koja je provela potpunu procjenu poslovanja SBIC-a i pokrenuo izradu plana stečaja kako bi se maksimizirao kapital i povrat imovine, ističe The Maritime Executive.

Nakon toga će SBIC i njegove podružnice podnijeti zahtjev za bankrot. Nakon što se slučaj riješi, izvršit će se unovčenje imovine i isplata duga sukladno sudskoj presudi. Tijekom procesa, aktivne jedinice s postojećim ugovorima nastavit će s normalnim radom.

Na svom vrhuncu, vijetnamska brodogradnja bila je peta najveća na svjetskoj ljestvici, potaknuta procvatom između 1999. i 2007. godine. Unatoč trenutnom kolapsu sektora brodogradnje u Vijetnamu, Sang je rekao da je ovo dobro vrijeme za povratak kad pomorska industrija postupno zamjenjuje stare brodove novom generacijom plovila s pogonom na alternativna goriva.

“Završetak stečaja bit će prilika za brodogradilišta da uđu u novu fazu i iskoriste trenutak za razvoj”, rekao je Sang.

Vijetnamska brodograđevna tvrtka Shipbuilding Industry Corporation (SBIC) nalazi se pred bankrotom, a vlada je pokrenula reviziju korporacije. Ovo je uslijedilo nakon odluke koju je prošlog mjeseca donio Vijetnamski politički ured (Politbiro), a koja je dala zeleno svjetlo da se SBIC i njegovih sedam podružnica proglase bankrotiranim.

Zamjenik ministra prometa Nguyen Xuan Sang vodi radnu skupinu zaduženu za provedbu odluke. Tijekom sastanka s menadžerima SBIC-a 3. siječnja, Xuan Sang je naglasio da je stečaj neizbježan nakon što su se kontinuirani napori za restrukturiranje tvrtke pokazali neuspješnima. Stanje duga SBIC-a ostalo je veliko u usporedbi s ukupnom imovinom, piše The Maritime Executive.

Stečajni proces uključuje i prijenos vlasništva, rekao je, što će omogućiti da tvrtka i njezine podružnice posluju bez tereta starih dugova. Profitabilne podružnice također će biti oslobođene tereta duga svoje matične kompanije.

Gotovo cijelo desetljeće vijetnamska državna brodogradnja bila je u zastoju zbog navodnog lošeg upravljanja i prekoračenja dopuštenih troškova. To je započelo 2010. godine, krahom bivšeg državnog brodograditelja Vinashina, koji je 2013. restrukturiran u SBIC. U to vrijeme, SBIC je bio opterećen dugovima od ukupno 4 milijarde dolara koje je ostavio Vinashin.

Međutim, u nedavnom izvješću Ministarstva prometa pisalo je da brodograđevne operacije SBIC-a nisu mogle ostvariti nikakvu dobit, što je dovelo do poteškoća u ispunjavanju financijskih obveza naslijeđenih od Vinashina.

U posljednja dva tjedna, Sang je vodio radnu skupinu koja je provela potpunu procjenu poslovanja SBIC-a i pokrenuo izradu plana stečaja kako bi se maksimizirao kapital i povrat imovine, ističe The Maritime Executive.

Nakon toga će SBIC i njegove podružnice podnijeti zahtjev za bankrot. Nakon što se slučaj riješi, izvršit će se unovčenje imovine i isplata duga sukladno sudskoj presudi. Tijekom procesa, aktivne jedinice s postojećim ugovorima nastavit će s normalnim radom.

Na svom vrhuncu, vijetnamska brodogradnja bila je peta najveća na svjetskoj ljestvici, potaknuta procvatom između 1999. i 2007. godine. Unatoč trenutnom kolapsu sektora brodogradnje u Vijetnamu, Sang je rekao da je ovo dobro vrijeme za povratak kad pomorska industrija postupno zamjenjuje stare brodove novom generacijom plovila s pogonom na alternativna goriva.

“Završetak stečaja bit će prilika za brodogradilišta da uđu u novu fazu i iskoriste trenutak za razvoj”, rekao je Sang.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific