S obzirom na to da se poslovne potrebe razvijaju i da potreba za otpornošću i stabilnošću opskrbnog lanca nikada nije bila veća, Maersk stvara novu oceansku mrežu, koja će ponuditi vodeću kombinaciju pouzdanosti bez presedana, brzine do tržišta i geografskog dosega, stoji u priopćenju Maerska.
U dugoročnu operativnu suradnju Maersk je ušao s njemačkim Hapag-Lloydom kako bi formirao novi savez pod nazivom “Gemini Cooperation”, koja će krenuti od veljače 2025. godine.
Maerskov i MSC-ov postojeći 2M savez završava za godinu dana, pa danska je kompanija aktivno tražila partnera za popunjavanje praznina u svojim kapacitetima.
Formiranjem Gemini Corporationa, članove THE saveza čeka odlazak njihovog najvećeg prijevoznika, Hapag-Lloyda. Savez je osnovan 2016. godine, a njegovo članstvo danas čine Hapag-Lloyd, HMM, Ocean Network Express (ONE) i Yang Ming. THE savez je jedan od tri globalna linijska saveza uz 2M i Ocean savez, čiji članovi čine CMA CGM, Evergreen i COSCO, navodi Splash247.
“Hapag-Lloyd je partner istomišljenika koji dijeli našu ambiciju i predanost poboljšanju kvalitete usluge i povećanju vrijednosti koju nudimo našim klijentima”, istaknuli su iz Maerska.
Njihova će se suradnja sastojati od 26 glavnih usluga, pokrivajući sedam trgovina: Azija / Zapadna obala SAD-a, Azija / Istočna obala SAD-a, Azija / Bliski istok, Azija / Mediteran, Azija / Sjeverna Europa, Bliski istok – Indija / Europa i Transatlantik.
Imat će neometanu povezanost sa širokim rasponom transportnih proizvoda i logističkih usluga te konkurentna tranzitna vremena preko strateških koridora.
Nova suradnja između Hapag-Lloyda i Maerska uključivat će flotu od oko 290 brodova s ukupnim kapacitetom od 3,4 milijuna TEU.
Komentirajući ovu vijest putem LinkedIna, bivši zaposlenik Maerska Lars Jensen, primijetio je: „Savezi obično imaju životni vijek od otprilike 5-8 godina, i stoga će ponovno sklapanje saveza koje sada vidimo najvjerojatnije biti konkurentno u ranim 2030-ima.”
Jensen je rekao da je odluka Hapag-Lloyda da se odrekne ONE-a, Yang Minga i HMM-a ostavila ovaj trio u “vrlo ranjivom položaju” te da je sad “pritisak na ova tri prijevoznika da ili namame novog partnera iz Ocean saveza ili ponovno izmisle novi koncept usluge”, navodi Splash247.
Iz Maerska su istaknuli da će tijekom ove godine nastaviti dijeliti novosti o novoj mreži Gemini, uključujući novi raspored plovila. “U međuvremenu, ako imate dodatnih pitanja o novoj mreži i što ona znači za vas i vaše poslovanje, kontaktirajte nas – naši timovi spremni su vam pomoći i uputiti vas”, naglasili su.