O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Narudžba vrijedna preko pet milijardi dolara: Fincantieri će za Carnival graditi četiri kruzera

Carnival Corporation i Fincantieri dovršavaju veliku narudžbu za izgradnju novih brodova za krstarenje vrijednu 5 milijardi dolara. Ako se narudžba dovrši, bit će rekordna po veličini kruzera, kao najveći dosad izgrađen u Italiji, i po ugovorenoj novčanoj vrijednosti, piše The Maritime Executive.

Talijanske novine Il Secolo XIX citiraju izvore iz industrije koji kažu da je dogovor uvelike u tijeku, ali da se neki detalji tek trebaju dogovoriti, navodi TradeWinds.

Izvršni direktor Fincantierija Pierroberto Folgiero rekao je da tvrtka radi na novim narudžbama i da očekuju da će industrija krstarenja, koja čini više od polovice prihoda tvrtke, krenuti s novim narudžbama. Dok primaju narudžbe za nove manje luksuzne brodove za krstarenje i rade na dovršavanju knjige narudžbi koja uključuje velike brodove za Princess Cruises, Norwegian Cruise Line i TUI-jev Mein Schiff, Folgiero navodi da je nešto veće u izradi i da će vjerojatno biti spremno ranije ove godine.

Il Secolo XiX izvještava da će se narudžba u početku odnositi na četiri broda čija se vrijednost procjenjuje na više od 5 milijardi dolara, dok Shipping Italy nagađa da bi ukupni ugovor mogao iznositi oko 7 milijardi dolara. Prvi od novih brodova koji bi imao 208.000 bruto tona bio bi za Carnival Cruise Line i trebao bi biti isporučen krajem 2028. ili početkom 2029. godine. Nagađaju da bi brod imao kapacitet za 7.000 putnika i više od 2.500 članova posade, ističe The Maritime Executive.

Nova bi plovila trebala biti gotovo 14 posto veća od tri nova kruzera od 182.800 bruto tona koje je Carnival Cruise Line nedavno preuzeo – Mardi Gras, Carnival Celebration i Carnival Jubilee. Zasad nema informacija hoće li imati pogon na LNG ili druga alternativna goriva.

Novi brodovi također bi bili gotovo 20 posto veći od najvećih brodova za krstarenje koje je izgradio Fincantieri. Trenutno su dva MSC Cruises EVO broda, MSC Seaside i MSC Seashore od 170.400 bruto tona, najveći brodovi za krstarenja završeni u Italiji. No, sljedeći mjesec će biti “skinuti s trona” kada Sun Princess za Princess Cruises tvrtke Carnival Corporation bude isporučen kao najveći talijanski brod za krstarenje (175.500 bruto tona) i prvi brod za krstarenje s pogonom na LNG koji je dovršio Fincantieri.

Fincantieri sa sjedištem u Trstu ostaje najveći proizvođač kruzera s tržišnim udjelom većim od 40 %, ističe TradeWinds.

Izgradio je više od 120 brodova za krstarenje od 1990. godine, tj. više od jedne trećine svjetske flote. Brodograditelj, čije su isporuke predviđene do 2028. godine, u prvoj polovici godine u knjigu narudžbi upisao je 26 brodova.

Fincantieri je zatim u svoj portfelj u rujnu dodao MSC Cruises, s kojim je potpisao ugovor za dva plovila za njihov brend luksuznih putovanja Explora Journeys, čime je ukupno ulaganje u šest brodova iznosilo 3,5 milijardi eura.

Carnival Corporation i Fincantieri dovršavaju veliku narudžbu za izgradnju novih brodova za krstarenje vrijednu 5 milijardi dolara. Ako se narudžba dovrši, bit će rekordna po veličini kruzera, kao najveći dosad izgrađen u Italiji, i po ugovorenoj novčanoj vrijednosti, piše The Maritime Executive.

Talijanske novine Il Secolo XIX citiraju izvore iz industrije koji kažu da je dogovor uvelike u tijeku, ali da se neki detalji tek trebaju dogovoriti, navodi TradeWinds.

Izvršni direktor Fincantierija Pierroberto Folgiero rekao je da tvrtka radi na novim narudžbama i da očekuju da će industrija krstarenja, koja čini više od polovice prihoda tvrtke, krenuti s novim narudžbama. Dok primaju narudžbe za nove manje luksuzne brodove za krstarenje i rade na dovršavanju knjige narudžbi koja uključuje velike brodove za Princess Cruises, Norwegian Cruise Line i TUI-jev Mein Schiff, Folgiero navodi da je nešto veće u izradi i da će vjerojatno biti spremno ranije ove godine.

Il Secolo XiX izvještava da će se narudžba u početku odnositi na četiri broda čija se vrijednost procjenjuje na više od 5 milijardi dolara, dok Shipping Italy nagađa da bi ukupni ugovor mogao iznositi oko 7 milijardi dolara. Prvi od novih brodova koji bi imao 208.000 bruto tona bio bi za Carnival Cruise Line i trebao bi biti isporučen krajem 2028. ili početkom 2029. godine. Nagađaju da bi brod imao kapacitet za 7.000 putnika i više od 2.500 članova posade, ističe The Maritime Executive.

Nova bi plovila trebala biti gotovo 14 posto veća od tri nova kruzera od 182.800 bruto tona koje je Carnival Cruise Line nedavno preuzeo – Mardi Gras, Carnival Celebration i Carnival Jubilee. Zasad nema informacija hoće li imati pogon na LNG ili druga alternativna goriva.

Novi brodovi također bi bili gotovo 20 posto veći od najvećih brodova za krstarenje koje je izgradio Fincantieri. Trenutno su dva MSC Cruises EVO broda, MSC Seaside i MSC Seashore od 170.400 bruto tona, najveći brodovi za krstarenja završeni u Italiji. No, sljedeći mjesec će biti “skinuti s trona” kada Sun Princess za Princess Cruises tvrtke Carnival Corporation bude isporučen kao najveći talijanski brod za krstarenje (175.500 bruto tona) i prvi brod za krstarenje s pogonom na LNG koji je dovršio Fincantieri.

Fincantieri sa sjedištem u Trstu ostaje najveći proizvođač kruzera s tržišnim udjelom većim od 40 %, ističe TradeWinds.

Izgradio je više od 120 brodova za krstarenje od 1990. godine, tj. više od jedne trećine svjetske flote. Brodograditelj, čije su isporuke predviđene do 2028. godine, u prvoj polovici godine u knjigu narudžbi upisao je 26 brodova.

Fincantieri je zatim u svoj portfelj u rujnu dodao MSC Cruises, s kojim je potpisao ugovor za dva plovila za njihov brend luksuznih putovanja Explora Journeys, čime je ukupno ulaganje u šest brodova iznosilo 3,5 milijardi eura.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video