OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

U Kini porinut peti kontejnerski brod s pogonom na LNG za CMA CGM

Brod CMA CGM Belem porinut je u ponedjeljak, 29. siječnja, u brodogradilištu Changxing, čak četiri dana prije roka, piše Offshore Energy.

CMA CGM Belem s pogonom na LNG ima ukupnu duljinu od 336 metara i širinu od 51 metar. Opremljen je LNG teretnim spremnikom Mark III od 14.000 kubičnih metara.

Brod je također opremljen glavnim motorom CMD-WinGD9X9DF-2.0 i usvaja sustav inteligentne kontrolirane recirkulacije ispušnih plinova (ICER), koji može smanjiti izlaz metana u plinskom načinu rada za procijenjenih 50 % i obuzdati emisije stakleničkih plinova za više od 28 % .

Ovo je peti u nizu od šest kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na LNG koje je naručila kompanija CMA CGM u travnju 2021. godine, prema ugovoru vrijednom 2,3 milijarde dolara, navodi Offshore Energy.

Četvrti brod u seriji, CMA CGM Bahia, isporučen je u prosincu prošle godine, dok je izgradnja šestog i posljednjeg kontejnerskog broda započela u svibnju 2023. godine.

Francuska kompanija vratila se u kineska brodogradilišta s ogromnom narudžbom vrijednom 3,06 milijardi dolara u travnju 2023. s ugovorom kojeg su potpisali s China State Shipbuilding Corporation (CSSC) za izgradnju 16 velikih kontejnerskih brodova.

Narudžba se sastoji od dvanaest kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na metanol od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual fuel motorom s pogonom na LNG od 23.000 TEU.

Ove su narudžbe dio plana dekarbonizacije CMA CGM-a koji je doveo preko 77 “zelenih” brodova naručenih u proteklih deset godina u vrijednosti od 10,2 milijarde dolara. Ova plovila su pretežno na LNG pogon i plovila “spremna za e-metan”, od kojih su 32 već u funkciji.

Brod CMA CGM Belem porinut je u ponedjeljak, 29. siječnja, u brodogradilištu Changxing, čak četiri dana prije roka, piše Offshore Energy.

CMA CGM Belem s pogonom na LNG ima ukupnu duljinu od 336 metara i širinu od 51 metar. Opremljen je LNG teretnim spremnikom Mark III od 14.000 kubičnih metara.

Brod je također opremljen glavnim motorom CMD-WinGD9X9DF-2.0 i usvaja sustav inteligentne kontrolirane recirkulacije ispušnih plinova (ICER), koji može smanjiti izlaz metana u plinskom načinu rada za procijenjenih 50 % i obuzdati emisije stakleničkih plinova za više od 28 % .

Ovo je peti u nizu od šest kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na LNG koje je naručila kompanija CMA CGM u travnju 2021. godine, prema ugovoru vrijednom 2,3 milijarde dolara, navodi Offshore Energy.

Četvrti brod u seriji, CMA CGM Bahia, isporučen je u prosincu prošle godine, dok je izgradnja šestog i posljednjeg kontejnerskog broda započela u svibnju 2023. godine.

Francuska kompanija vratila se u kineska brodogradilišta s ogromnom narudžbom vrijednom 3,06 milijardi dolara u travnju 2023. s ugovorom kojeg su potpisali s China State Shipbuilding Corporation (CSSC) za izgradnju 16 velikih kontejnerskih brodova.

Narudžba se sastoji od dvanaest kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na metanol od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual fuel motorom s pogonom na LNG od 23.000 TEU.

Ove su narudžbe dio plana dekarbonizacije CMA CGM-a koji je doveo preko 77 “zelenih” brodova naručenih u proteklih deset godina u vrijednosti od 10,2 milijarde dolara. Ova plovila su pretežno na LNG pogon i plovila “spremna za e-metan”, od kojih su 32 već u funkciji.

MOŽE VAS ZANIMATI