O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bliži se isporuka novogradnje 527: Zbog završetka izgradnje 3. maj uveo i krizno upravljanje

IZVORHRT

U brodogradilištu 3. maj uskoro se očekuje porinuće novogradnje 527. Riječ je o brodu za prijevoz rasutog tereta za kanadsku Algomu, a rok isporuke istječe sredinom lipnja. Zbog završetka izgradnje u 3. maju početkom godine uvedeno je i krizno upravljanje, ujedno i uvjet Vlade za odobrenje državnih jamstava, piše HRT.

Trećina je trećemajaca angažirana na novogradnji 527 – 225 metara dugom samoiskrcavajućem brodu za prijevoz rasutog tereta koji riječko brodogradilište gradi za kanadsku Algomu.

“Radi se na svim pozicijama, ali trenutno smo u pripremi broda za porinuće koje bi se trebalo dogoditi polovinom drugog mjeseca. Trenutno na brodu radi 220 radnika, ali morat ćemo pojačati u narednim mjesecima”, rekao je Damir Mucić, rukovoditelj proizvodnje u brodogradilištu 3. maj.

Brod mora biti dovršen i isporučen do sredine lipnja.

“Morat ćemo ga ispoštovati, fali nam još nešto ključne opreme, ali svi smo fokusirani na predaju ovog broda”, dodao je Mucić.

Utrku s vremenom komplicira situacija u globalnom pomorskom prometu. Dio opreme već je tri mjeseca blokiran u Hong Kongu. Radi dovršetka gradnje uvedeno je i krizno upravljanje, navodi HRT.

“U ovom trenutku je osnovni cilj i fokus tog kriznog menadžmenta na ovom brodu, da se on izgradi. Da će biti teško hoće, ali kao što kažem, bacit ćemo se svi na glavu i učiniti sve što možemo”, istaknuo je Edi Kučan, direktor brodogradilišta 3. maj, Rijeka.

Krizni plan predviđa i program zbrinjavanja viška zaposlenika, smanjenje troškova i povećanje poslovne učinkovitosti.

No, ovaj brod “novogradnja 527” mogao bi biti posljednja novogradnja u 3. maju. Jer ono što čeka brodogradilište jest prebacivanje poslovanja na tvrtku kćer.

“3. maj je, nažalost, opterećen obavezama iz braka s Uljanikom. Da bi mi mogli ugovarati nove brodove mi moramo ići kroz novu tvrtku jer kroz novu tvrtku možemo zadovoljiti uvjete Europske komisije koji su da možete dobiti državno jamstvo u iznosu od 80 % projekta”, objasnio je direktor Kučan.

Iako ime strateškog partnera u novoj tvrtki još nije poznato, direktor brodogradilišta ističe – interes postoji.

Tako bi tvrtka kći, bez financijskih opterećenja iz prošlosti, ugovarala nove poslove, dok bi novogradnju 527 i ostale tekuće poslove završio 3. maj.

U brodogradilištu 3. maj uskoro se očekuje porinuće novogradnje 527. Riječ je o brodu za prijevoz rasutog tereta za kanadsku Algomu, a rok isporuke istječe sredinom lipnja. Zbog završetka izgradnje u 3. maju početkom godine uvedeno je i krizno upravljanje, ujedno i uvjet Vlade za odobrenje državnih jamstava, piše HRT.

Trećina je trećemajaca angažirana na novogradnji 527 – 225 metara dugom samoiskrcavajućem brodu za prijevoz rasutog tereta koji riječko brodogradilište gradi za kanadsku Algomu.

“Radi se na svim pozicijama, ali trenutno smo u pripremi broda za porinuće koje bi se trebalo dogoditi polovinom drugog mjeseca. Trenutno na brodu radi 220 radnika, ali morat ćemo pojačati u narednim mjesecima”, rekao je Damir Mucić, rukovoditelj proizvodnje u brodogradilištu 3. maj.

Brod mora biti dovršen i isporučen do sredine lipnja.

“Morat ćemo ga ispoštovati, fali nam još nešto ključne opreme, ali svi smo fokusirani na predaju ovog broda”, dodao je Mucić.

Utrku s vremenom komplicira situacija u globalnom pomorskom prometu. Dio opreme već je tri mjeseca blokiran u Hong Kongu. Radi dovršetka gradnje uvedeno je i krizno upravljanje, navodi HRT.

“U ovom trenutku je osnovni cilj i fokus tog kriznog menadžmenta na ovom brodu, da se on izgradi. Da će biti teško hoće, ali kao što kažem, bacit ćemo se svi na glavu i učiniti sve što možemo”, istaknuo je Edi Kučan, direktor brodogradilišta 3. maj, Rijeka.

Krizni plan predviđa i program zbrinjavanja viška zaposlenika, smanjenje troškova i povećanje poslovne učinkovitosti.

No, ovaj brod “novogradnja 527” mogao bi biti posljednja novogradnja u 3. maju. Jer ono što čeka brodogradilište jest prebacivanje poslovanja na tvrtku kćer.

“3. maj je, nažalost, opterećen obavezama iz braka s Uljanikom. Da bi mi mogli ugovarati nove brodove mi moramo ići kroz novu tvrtku jer kroz novu tvrtku možemo zadovoljiti uvjete Europske komisije koji su da možete dobiti državno jamstvo u iznosu od 80 % projekta”, objasnio je direktor Kučan.

Iako ime strateškog partnera u novoj tvrtki još nije poznato, direktor brodogradilišta ističe – interes postoji.

Tako bi tvrtka kći, bez financijskih opterećenja iz prošlosti, ugovarala nove poslove, dok bi novogradnju 527 i ostale tekuće poslove završio 3. maj.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here