O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC preuzima Wärtsilinu tvornicu u Trstu

Milijarder Gianluigi Aponte, vlasnik švicarskog Mediterranean Shipping Company (MSC), odlučio je “spasiti” Wärtsilinu tvornicu u Trstu koja se planirala zatvoriti.

Finska kompanija za brodske tehnologije Wärtsilä prije 18 mjeseci objavila je da smanjuje proizvodnju u tvornici u Trstu, gradu u kojem je prisutna od 1997. godine, kada su kupili i preuzeli tvrtku Grandi Motori Trieste (GMT) osnovanu 1972. godine. Tvornica od 300.000 kvadratnih metara služila je za proizvodnju brodskih motora.

Sada je vlasnik MSC-a najavio je planove da je preuzme i pretvori u tvornicu za proizvodnju vagona za vlakove. U intervjuu za Il Secolo XIX, Aponte je otkrio da je MSC postigao dogovor o preuzimanju tvornice od finske Wärtsile, prenosi Splash247.

MSC, najveća brodar kontejnerskog sektora, kao i jedno od najvećih imena u kruzerskoj industriji, gradi snažnu željezničku mrežu u Europi. Naime, MSC je u studenom osnovao novu tvrtku s talijanskom državnom tvrtkom Ferrovie dello Stato Italiane kako bi proširio teretnu logističku mrežu između luka u Italiji i ostatku Europe.

Također, MSC je prošle godine sklopio ugovor s tvrtkom Global Infrastructure Partners sa sjedištem u New Yorku za kupnju 50% udjela u talijanskom putničkom željezničkom operateru Italo. Uz to, MSC će se proširiti i na Španjolsku, gdje rade oživljavanju nacionalnog željezničkog operatera Renfe Mercanias.

Milijarder Gianluigi Aponte, vlasnik švicarskog Mediterranean Shipping Company (MSC), odlučio je “spasiti” Wärtsilinu tvornicu u Trstu koja se planirala zatvoriti.

Finska kompanija za brodske tehnologije Wärtsilä prije 18 mjeseci objavila je da smanjuje proizvodnju u tvornici u Trstu, gradu u kojem je prisutna od 1997. godine, kada su kupili i preuzeli tvrtku Grandi Motori Trieste (GMT) osnovanu 1972. godine. Tvornica od 300.000 kvadratnih metara služila je za proizvodnju brodskih motora.

Sada je vlasnik MSC-a najavio je planove da je preuzme i pretvori u tvornicu za proizvodnju vagona za vlakove. U intervjuu za Il Secolo XIX, Aponte je otkrio da je MSC postigao dogovor o preuzimanju tvornice od finske Wärtsile, prenosi Splash247.

MSC, najveća brodar kontejnerskog sektora, kao i jedno od najvećih imena u kruzerskoj industriji, gradi snažnu željezničku mrežu u Europi. Naime, MSC je u studenom osnovao novu tvrtku s talijanskom državnom tvrtkom Ferrovie dello Stato Italiane kako bi proširio teretnu logističku mrežu između luka u Italiji i ostatku Europe.

Također, MSC je prošle godine sklopio ugovor s tvrtkom Global Infrastructure Partners sa sjedištem u New Yorku za kupnju 50% udjela u talijanskom putničkom željezničkom operateru Italo. Uz to, MSC će se proširiti i na Španjolsku, gdje rade oživljavanju nacionalnog željezničkog operatera Renfe Mercanias.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here