O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi trend: MSC na pramce svojih brodova instalira ‘vjetrobrane’

Najveći brodar kontejnerskog sektora, Mediterranean Shipping Company (MSC), postao je najnovija kompanija u nizu koja se u pokušaju smanjenja potrošnje goriva odlučila na pramce svojih kontejnerskih brodova instalirati tzv. “vjetrobrane”.

Alphaliner izvještava da je MSC odlučio instalirati prvi uređaj na MSC Sydney VI, vrlo stari kontejnerski brod od 5.608 TEU izgrađen 1999. godine. Brod je po peti put na suhom doku u brodogradilištu u Kini, prenosi Splash247.

Pročitajte i: Zelena inovacija: CMA CGM instalira pramčane ‘vjetrobrane’ na kontejnerske brodove

Prve vjetrobrane, svojevrsne štitove na pramcu prva je u seriji brodova izgrađenih prije otprilike 20 godina koristila kompanija Norasia, brodar kojega je prvo kupio CSAV, a naposlijetku Hapag-Lloyd.

Veće pramčane vjetrobrane ponovno je prije pet godina počeo uvoditi japanski Mitsui OSK Lines (MOL), a kasnije ih je usvojio Ocean Network Express (ONE), inače u djelomičnom vlasništvu MOL-a, a zatim i CMA CGM (na slici).

Najveći brodar kontejnerskog sektora, Mediterranean Shipping Company (MSC), postao je najnovija kompanija u nizu koja se u pokušaju smanjenja potrošnje goriva odlučila na pramce svojih kontejnerskih brodova instalirati tzv. “vjetrobrane”.

Alphaliner izvještava da je MSC odlučio instalirati prvi uređaj na MSC Sydney VI, vrlo stari kontejnerski brod od 5.608 TEU izgrađen 1999. godine. Brod je po peti put na suhom doku u brodogradilištu u Kini, prenosi Splash247.

Pročitajte i: Zelena inovacija: CMA CGM instalira pramčane ‘vjetrobrane’ na kontejnerske brodove

Prve vjetrobrane, svojevrsne štitove na pramcu prva je u seriji brodova izgrađenih prije otprilike 20 godina koristila kompanija Norasia, brodar kojega je prvo kupio CSAV, a naposlijetku Hapag-Lloyd.

Veće pramčane vjetrobrane ponovno je prije pet godina počeo uvoditi japanski Mitsui OSK Lines (MOL), a kasnije ih je usvojio Ocean Network Express (ONE), inače u djelomičnom vlasništvu MOL-a, a zatim i CMA CGM (na slici).

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video