O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk prognozira da bi se situacija u Crvenom moru mogla protegnuti i na drugu polovicu 2024. godine

IZVORSEEbiz
IZVORSEEbiz

A.P. Moller-Maersk, drugi najveći globalni prekooceanski prijevoznik, savjetuje klijentima da se pripreme za krizu na Crvenom moru koja bi se mogla protegnuti do druge polovice ove godine, piše SEEbiz.

“Nažalost, ne vidimo da će se uskoro dogoditi bilo kakva promjena u Crvenom moru”, rekao je za CNBC Charles van der Steene, regionalni predsjednik za Maersk Sjevernu Ameriku. “Mislimo da bi dulje tranzitne rute mogle trajati kroz Q2 i potencijalno Q3. Kupci će se morati pobrinuti da imaju dulje ukupno vrijeme tranzita ugrađeno u njihov opskrbni lanac”.

Dana 5. siječnja, Maersk je objavio da obustavlja putovanja kroz Crveno more i Adenski zaljev do daljnjeg nakon napada na Maersk Hangzhou. Nakon napada na dva Maerskova broda pod američkom zastavom 24. siječnja, Maersk Detroit i Maersk Chesapeake, Maersk Line Limited — američka podružnica Maerska, koja neovisno upravlja brodovima pod američkom zastavom — objavili su da više neće ploviti Crvenim morem.

Oprezno stajalište globalne brodarske i logističke tvrtke o sigurnosnim uvjetima u Crvenom moru dolazi unatoč multinacionalnoj vojnoj operaciji pod vodstvom SAD-a u regiji, Operation Prosperity Guardian. Prema obrambenim podacima SAD-a, Huti pobunjenici su ili napali ili zaprijetili trgovačkim brodovima najmanje 46 puta od studenog. Unatoč višestrukim napadima SAD-a i saveznika na mete pobunjenika, Hutiji su upozorili da će se njihovi napadi “nastaviti dok ne prestane agresija na Gazu”.

Dulji tranziti oko Rta dobre nade odgađaju dolazak praznih brodova koji se vraćaju u Aziju kako bi pokupili više uvoza iz SAD-a. Kašnjenja utječu na dosljednost trgovine što može utjecati na opskrbni lanac. Van der Steene rekao je da potiče američke tvrtke da ostanu oprezne u procjeni situacije u Crvenom moru i da budu spretne u logističkim strategijama opskrbnog lanca, navodi SEEbiz.

Maersk je bio najveći prekooceanski prijevoznik za američki izvoz u 2023. godini, na temelju carinskih podataka. Plovila tvrtke Maersk Line Limited koja plove pod zastavom SAD-a uključena su u Program pomorske sigurnosti i VISA (Voluntary Intermodal Sealift) s vladom SAD-a. Ima najveći broj plovila pod američkom zastavom koja opslužuje zemlju, uz svoju flotu pod stranom zastavom koja prevozi prekooceanski teret za američke tvrtke.

“Govorimo našim klijentima da se neizvjesnost gradi na agilnosti”, rekao je van der Steene. “Kupci moraju imati mogućnost ulaska na tržište Sjeverne Amerike s različitih krajnjih točaka. Bilo da se radi o Zapadnoj obali, Zaljevu ili Istočnoj obali. Naša priprema usluga uvelike ovisi o radu jedan na jedan s našim klijentima kako bismo identificirali što je njihova najbolja alternativa”.

A.P. Moller-Maersk, drugi najveći globalni prekooceanski prijevoznik, savjetuje klijentima da se pripreme za krizu na Crvenom moru koja bi se mogla protegnuti do druge polovice ove godine, piše SEEbiz.

“Nažalost, ne vidimo da će se uskoro dogoditi bilo kakva promjena u Crvenom moru”, rekao je za CNBC Charles van der Steene, regionalni predsjednik za Maersk Sjevernu Ameriku. “Mislimo da bi dulje tranzitne rute mogle trajati kroz Q2 i potencijalno Q3. Kupci će se morati pobrinuti da imaju dulje ukupno vrijeme tranzita ugrađeno u njihov opskrbni lanac”.

Dana 5. siječnja, Maersk je objavio da obustavlja putovanja kroz Crveno more i Adenski zaljev do daljnjeg nakon napada na Maersk Hangzhou. Nakon napada na dva Maerskova broda pod američkom zastavom 24. siječnja, Maersk Detroit i Maersk Chesapeake, Maersk Line Limited — američka podružnica Maerska, koja neovisno upravlja brodovima pod američkom zastavom — objavili su da više neće ploviti Crvenim morem.

Oprezno stajalište globalne brodarske i logističke tvrtke o sigurnosnim uvjetima u Crvenom moru dolazi unatoč multinacionalnoj vojnoj operaciji pod vodstvom SAD-a u regiji, Operation Prosperity Guardian. Prema obrambenim podacima SAD-a, Huti pobunjenici su ili napali ili zaprijetili trgovačkim brodovima najmanje 46 puta od studenog. Unatoč višestrukim napadima SAD-a i saveznika na mete pobunjenika, Hutiji su upozorili da će se njihovi napadi “nastaviti dok ne prestane agresija na Gazu”.

Dulji tranziti oko Rta dobre nade odgađaju dolazak praznih brodova koji se vraćaju u Aziju kako bi pokupili više uvoza iz SAD-a. Kašnjenja utječu na dosljednost trgovine što može utjecati na opskrbni lanac. Van der Steene rekao je da potiče američke tvrtke da ostanu oprezne u procjeni situacije u Crvenom moru i da budu spretne u logističkim strategijama opskrbnog lanca, navodi SEEbiz.

Maersk je bio najveći prekooceanski prijevoznik za američki izvoz u 2023. godini, na temelju carinskih podataka. Plovila tvrtke Maersk Line Limited koja plove pod zastavom SAD-a uključena su u Program pomorske sigurnosti i VISA (Voluntary Intermodal Sealift) s vladom SAD-a. Ima najveći broj plovila pod američkom zastavom koja opslužuje zemlju, uz svoju flotu pod stranom zastavom koja prevozi prekooceanski teret za američke tvrtke.

“Govorimo našim klijentima da se neizvjesnost gradi na agilnosti”, rekao je van der Steene. “Kupci moraju imati mogućnost ulaska na tržište Sjeverne Amerike s različitih krajnjih točaka. Bilo da se radi o Zapadnoj obali, Zaljevu ili Istočnoj obali. Naša priprema usluga uvelike ovisi o radu jedan na jedan s našim klijentima kako bismo identificirali što je njihova najbolja alternativa”.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here