O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Venecija odlučila zabraniti kruzere: Kompanije traže alternativu na hrvatskoj obali

Zabrana pristajanja kruzera u centru Venecije natjerala je kruzerske kompanije da razmisle o alternativama. Norwegian Cruise Line alternativu je odlučio potražiti i na hrvatskoj obali, piše Forbes Hrvatska.

Zabrana pristajanja kruzera u centru Venecije potaknula je norvešku kompaniju Norwegian Cruise Line da isključi Veneciju iz svojih putovanja u 2024. godini.

Euronews.travel navodi kako će je zamijeniti talijanskom Ravennom, slovenskim Koprom, Rijekom ili Zadrom.

Glavni povod za zabranu pristajanja u Veneciji je šteta koju kruzeri nanose potkopavajući temelje grada. Odluka je donesena još 2021. godine, ali se tek sada počinje primjenjivati. Dodatni argumenti za zabranu su preveliki broj turista, zagađenje koje donose, kao i manja ekonomska korist od njihovih gostiju u usporedbi s turistima koji odsjedaju u gradu.

Neke kruzerske kompanije poput MSC Cruisesa zabrani su doskočili tako da pristaju u Margheri koja se nalazi tek 3-4 kilometra od Venecije, dok neki drugi staju u Trstu i Ravenni koji su od nje udaljeni 115 kilometara.

Hrvatska skupa. Je li jeftinije posjećivati kruzerom?

S obzirom na već navedene nedostatke kruzera, ostaje pitanje je li to dobro ili loše za Rijeku i Zadar. Gosti na kruzerima imaju smještaj i obroke, pa od njih ekonomski najviše profitiraju jedinice lokalne samouprave i tvrtke koje im nude usluge poput izleta. Primjerice, za kruzer s više od 3.000 putnika, grad Zadar naplaćuje 5.309 eura turističke pristojbe.

Povodom ovih odluka Euronews.travel je svojim čitateljima ukratko predstavio Rijeku i Zadar, ističe Forbes Hrvatska.

Rijeku opisuju kao destinaciju koju je izvan sezone teško posjetiti zbog manjka redovitih letova, ističući njezinu titulu Europske prijestolnice kulture koju je dobila 2020. godine.

Zadar su predstavili kao najstariji stalno naseljen grad u državi i jednu od najatraktivnijih destinacija u regiji. Ističu i isplativost dolaska kruzerom, s obzirom na to da su troškovi porasli nakon prelaska države na Euro.

Zabrana pristajanja kruzera u centru Venecije natjerala je kruzerske kompanije da razmisle o alternativama. Norwegian Cruise Line alternativu je odlučio potražiti i na hrvatskoj obali, piše Forbes Hrvatska.

Zabrana pristajanja kruzera u centru Venecije potaknula je norvešku kompaniju Norwegian Cruise Line da isključi Veneciju iz svojih putovanja u 2024. godini.

Euronews.travel navodi kako će je zamijeniti talijanskom Ravennom, slovenskim Koprom, Rijekom ili Zadrom.

Glavni povod za zabranu pristajanja u Veneciji je šteta koju kruzeri nanose potkopavajući temelje grada. Odluka je donesena još 2021. godine, ali se tek sada počinje primjenjivati. Dodatni argumenti za zabranu su preveliki broj turista, zagađenje koje donose, kao i manja ekonomska korist od njihovih gostiju u usporedbi s turistima koji odsjedaju u gradu.

Neke kruzerske kompanije poput MSC Cruisesa zabrani su doskočili tako da pristaju u Margheri koja se nalazi tek 3-4 kilometra od Venecije, dok neki drugi staju u Trstu i Ravenni koji su od nje udaljeni 115 kilometara.

Hrvatska skupa. Je li jeftinije posjećivati kruzerom?

S obzirom na već navedene nedostatke kruzera, ostaje pitanje je li to dobro ili loše za Rijeku i Zadar. Gosti na kruzerima imaju smještaj i obroke, pa od njih ekonomski najviše profitiraju jedinice lokalne samouprave i tvrtke koje im nude usluge poput izleta. Primjerice, za kruzer s više od 3.000 putnika, grad Zadar naplaćuje 5.309 eura turističke pristojbe.

Povodom ovih odluka Euronews.travel je svojim čitateljima ukratko predstavio Rijeku i Zadar, ističe Forbes Hrvatska.

Rijeku opisuju kao destinaciju koju je izvan sezone teško posjetiti zbog manjka redovitih letova, ističući njezinu titulu Europske prijestolnice kulture koju je dobila 2020. godine.

Zadar su predstavili kao najstariji stalno naseljen grad u državi i jednu od najatraktivnijih destinacija u regiji. Ističu i isplativost dolaska kruzerom, s obzirom na to da su troškovi porasli nakon prelaska države na Euro.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here