O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tanker “Onega Gulf” stigao u riječki škver: Dotegljen brod koji već godinama čeka na dovršetak

Jučer je u Rijeku dotegljen tanker Onega Gulf koji bi trebao biti završen u 3. maju. Ovaj brod koji se vodi u izgradnji još od 2006. godine, kada je porinut u jednom ruskom brodogradilištu, njegov vlasnik, tvrtka Viterlef Management sa sjedištem na Britanskim Djevičanskim otocima, zadnjih sedam, osam godina pokušava završiti u hrvatskim škverovima, najprije u trogirskom, a potom i u splitskom škveru.

Radi se o brodu za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda, nosivosti 45.000 tona, duljine 183 i širine 32,2 metra, koji ima i svoj sretniji sistership, Dvinu Gulf, koji su u trogirskom brodogradilištu uspjeli završiti i isporučiti Viterlefu 2017. godine. Onega Gulf, međutim, sada čeka treću sreću, s riječkim 3. majem, piše Novi list.

Odmolavanje cima

Nakon raskida ugovora s Brodosplitom, služba prodaje u 3. maju ovaj je posao ugovorila još krajem 2022. godine, no dolazak ovog tankera zbog neriješenih se odnosa između vlasnika Brodosplita Tomislava Debeljaka i predstavnika Viterlefa, što je izrodilo i sudskim sporovima, oduljio na punih godinu dana. Tek nakon pravomoćnosti odluke Trgovačkog suda u Splitu prošle jeseni, kojom je odbijen Brodosplitov zahtjev za arestom broda, situacija s »odmolavanjem cima« u splitskom škveru krenula je prema svome kraju.

Ažuriranje ugovora

Trećemajcima je apsolutni prioritet završetak prekjučer porinutog Algoma Endeavoura koji bi se trebao završiti do sredine lipnja ove godine kako bi se izbjegla opasnost da Kanađani penaliziraju brodogradilište zbog kašnjenja s isporukom ove novogradnje, ističe Novi list.

Svakako, tu je i završetak izgradnje, barem prvog pontona, koji susjednom »Viktoru Lencu« nasušno treba za obnovu velikog Doka 11, kako bi ga čim prije mogli staviti nazad u funkciju.

Teško je, stoga, očekivati da će se u riječkom brodogradilištu moći početi intenzivnije raditi i na tankeru Onega Gulf u idućih nekoliko mjeseci, a tu je i vrijeme koje će trebati da se detaljno pregleda brod i u vezi s tim ažurira ugovor koji je s Viterlefom potpisan prije više od godinu dana. Zajedno s brodom, u 3. maj iz Brodosplita treba stići i veliki kontingent materijala i opreme koji treba ugraditi na ovaj tanker, koja će stizati sukcesivno s obzirom na to da bi jedan dio trebao stići na dvije teglenice, a ostalo će se dopremiti turama od stotinjak šlepera.

Jučer je u Rijeku dotegljen tanker Onega Gulf koji bi trebao biti završen u 3. maju. Ovaj brod koji se vodi u izgradnji još od 2006. godine, kada je porinut u jednom ruskom brodogradilištu, njegov vlasnik, tvrtka Viterlef Management sa sjedištem na Britanskim Djevičanskim otocima, zadnjih sedam, osam godina pokušava završiti u hrvatskim škverovima, najprije u trogirskom, a potom i u splitskom škveru.

Radi se o brodu za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda, nosivosti 45.000 tona, duljine 183 i širine 32,2 metra, koji ima i svoj sretniji sistership, Dvinu Gulf, koji su u trogirskom brodogradilištu uspjeli završiti i isporučiti Viterlefu 2017. godine. Onega Gulf, međutim, sada čeka treću sreću, s riječkim 3. majem, piše Novi list.

Odmolavanje cima

Nakon raskida ugovora s Brodosplitom, služba prodaje u 3. maju ovaj je posao ugovorila još krajem 2022. godine, no dolazak ovog tankera zbog neriješenih se odnosa između vlasnika Brodosplita Tomislava Debeljaka i predstavnika Viterlefa, što je izrodilo i sudskim sporovima, oduljio na punih godinu dana. Tek nakon pravomoćnosti odluke Trgovačkog suda u Splitu prošle jeseni, kojom je odbijen Brodosplitov zahtjev za arestom broda, situacija s »odmolavanjem cima« u splitskom škveru krenula je prema svome kraju.

Ažuriranje ugovora

Trećemajcima je apsolutni prioritet završetak prekjučer porinutog Algoma Endeavoura koji bi se trebao završiti do sredine lipnja ove godine kako bi se izbjegla opasnost da Kanađani penaliziraju brodogradilište zbog kašnjenja s isporukom ove novogradnje, ističe Novi list.

Svakako, tu je i završetak izgradnje, barem prvog pontona, koji susjednom »Viktoru Lencu« nasušno treba za obnovu velikog Doka 11, kako bi ga čim prije mogli staviti nazad u funkciju.

Teško je, stoga, očekivati da će se u riječkom brodogradilištu moći početi intenzivnije raditi i na tankeru Onega Gulf u idućih nekoliko mjeseci, a tu je i vrijeme koje će trebati da se detaljno pregleda brod i u vezi s tim ažurira ugovor koji je s Viterlefom potpisan prije više od godinu dana. Zajedno s brodom, u 3. maj iz Brodosplita treba stići i veliki kontingent materijala i opreme koji treba ugraditi na ovaj tanker, koja će stizati sukcesivno s obzirom na to da bi jedan dio trebao stići na dvije teglenice, a ostalo će se dopremiti turama od stotinjak šlepera.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here