O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Širi se flota CMA CGM: Stigao drugi brod za prijevoz automobila s pogonom na LNG

U flotu CMA CGM stigla je druga novogradnja roll-on/roll-off (RoRo) od 7.000 CEU s pogonom na LNG, piše Offshore Energy.

Izgrađen u kineskom brodogradilištu Jinling Shipyard Jiangsu, brod za prijevoz automobila CMA CGM Monaco svoje je prvo zaustavljanje obavio u Yantaiju u Kini.

Trenutno na putu za Europu, očekuje se da će CMA CGM Monaco stići u Tilbury u UK do sredine ožujka.

Kao najnoviji dodatak floti brodova za prijevoz automobila francuske kompanije, CMA CGM Monaco koji plovi pod zastavom Malte dug je 200 i širok 38 metara.

Opremljen LNG-om i hibridnom tehnologijom, brod postavlja novi standard u smanjenju emisija ispušnih plinova, nudeći zeleniji put za rastuće tržište električnih vozila.

S dvanaest paluba i kapacitetom za 7.000 vozila, CMA CGM Monaco predvodnik je poboljšanja kinesko-europske trgovinske razmjene, kazali su iz CMA CGM. Prošle je godine Kina pretekla Japan i postala najveći svjetski izvoznik automobila. Očekuje se da će povećanje trgovine vozilima i sve veći udio čistih električnih/hibridnih vozila dodatno potaknuti potražnju za brodovima za prijevoz automobila, navodi Offshore Energy.

Prošli tjedan, CMA CGM Indianapolis, prvi od četiri identična RoRo broda koji će ploviti za CMA CGM, obavio je svoje prvo pristajanje u Bremerhavenu u Njemačkoj.

Pročitajte više: Prvi brod za prijevoz automobila s pogonom na LNG kompanije CMA CGM obavio svoje prvo pristajanje u luci

Treći i četvrti brod iz serije, CMA CGM Monza i CMA CGM Silverstone, uskoro će se pridružiti floti francuske kompanije.

Ranije ovog mjeseca, CMA CGM preuzela je CMA CGM Mermaid, prvi od deset kontejnerskih brodova od 2.000 TEU pogonjenih LNG-om.

Uložili su više od 15 milijardi dolara u flotu od gotovo 120 brodova na LNG i metanol koji će se izgraditi do 2027. godine. Ulaganje je dio napora kompanije da postigne net zero emisiju do 2050. godine.

U flotu CMA CGM stigla je druga novogradnja roll-on/roll-off (RoRo) od 7.000 CEU s pogonom na LNG, piše Offshore Energy.

Izgrađen u kineskom brodogradilištu Jinling Shipyard Jiangsu, brod za prijevoz automobila CMA CGM Monaco svoje je prvo zaustavljanje obavio u Yantaiju u Kini.

Trenutno na putu za Europu, očekuje se da će CMA CGM Monaco stići u Tilbury u UK do sredine ožujka.

Kao najnoviji dodatak floti brodova za prijevoz automobila francuske kompanije, CMA CGM Monaco koji plovi pod zastavom Malte dug je 200 i širok 38 metara.

Opremljen LNG-om i hibridnom tehnologijom, brod postavlja novi standard u smanjenju emisija ispušnih plinova, nudeći zeleniji put za rastuće tržište električnih vozila.

S dvanaest paluba i kapacitetom za 7.000 vozila, CMA CGM Monaco predvodnik je poboljšanja kinesko-europske trgovinske razmjene, kazali su iz CMA CGM. Prošle je godine Kina pretekla Japan i postala najveći svjetski izvoznik automobila. Očekuje se da će povećanje trgovine vozilima i sve veći udio čistih električnih/hibridnih vozila dodatno potaknuti potražnju za brodovima za prijevoz automobila, navodi Offshore Energy.

Prošli tjedan, CMA CGM Indianapolis, prvi od četiri identična RoRo broda koji će ploviti za CMA CGM, obavio je svoje prvo pristajanje u Bremerhavenu u Njemačkoj.

Pročitajte više: Prvi brod za prijevoz automobila s pogonom na LNG kompanije CMA CGM obavio svoje prvo pristajanje u luci

Treći i četvrti brod iz serije, CMA CGM Monza i CMA CGM Silverstone, uskoro će se pridružiti floti francuske kompanije.

Ranije ovog mjeseca, CMA CGM preuzela je CMA CGM Mermaid, prvi od deset kontejnerskih brodova od 2.000 TEU pogonjenih LNG-om.

Uložili su više od 15 milijardi dolara u flotu od gotovo 120 brodova na LNG i metanol koji će se izgraditi do 2027. godine. Ulaganje je dio napora kompanije da postigne net zero emisiju do 2050. godine.