O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Objavljen natječaj za novi vizualni identitet Plave vrpce Vjesnika i jubilarne 60. Plave vrpce Vjesnika

IZVORSPH

Sindikat pomoraca Hrvatske raspisuje i provodi javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta za „Plavu vrpcu vjesnika“ i ovogodišnju, jubilarnu 60. Plavu vrpcu Vjesnika.

Svrha natječaja je dobivanje kvalitetnog stručno projektiranog vizualnog identiteta. Svaki od natjecatelja ima pravo sudjelovanja na Natječaju s najviše 3 prijavljena rada.

TEMA I PREDMET NATJEČAJA

Vizualni identitet „60. Plave vrpce Vjesnika“ treba promišljati kao jubilarni, a rješenje je moguće i poželjno tražiti na više načina pri čemu se od dizajnera traži da se po predloženim varijantama ponude najbolja rješenja:

60. Plava vrpca Vjesnika (puni naziv i godina u kojoj je obljetnica na hrvatskom jeziku)

Plava vrpca Vjesnika / PVV (skraćeni naziv)

Natjecatelji mogu predložiti i drugačiju varijantu od ovdje predloženih, vodeći računa o smislu i jasnoći pojmova te značenju istih.

Prezentacija idejnog rješenja treba pružiti temelj za razumijevanje podloga, a kao takva treba sadržavati znak i/ili logotip; prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima (plakat, banner); prikaz primjene u digitalnom okruženju (internetska stranica, društvene mreže);
kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku; vizualni identitet može biti upotpunjen sloganom koji će zadržati pozornost, zaintrigirati i izazvati emocije.

Vizualni identitet može se, ali ne mora, sastojati od znaka i/ili logotipa, ali mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati zadanu temu.

Natjecatelj čiji je dizajn izabran obvezan je izvršiti izvedbeni dio dizajna koji će uključivati logotip uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sustav karakterističnih boja (uporaba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti), definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), minimalni prostor, dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima/vertikalni i horizontalni – sve prikazano u svim varijantama korištenja znaka i logotipa.

Rok za prijem natječajnih radova je 29. ožujka 2024.

Prijavitelj svoje radove dostavlja isključivo putem e-pošte na adresu: [email protected], s naslovom “Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta PVV”, u PDF formatu A4.

U poruci e-pošte prijavitelj treba navesti, ako je fizički subjekt: svoje ime i prezime, datum rođenja, kontakt broj mobitela, trenutnu razinu obrazovanja koju pohađa i naziv ustanove u kojoj se obrazuje (ako je primjenjivo) ili ako je pravni subjekt: pravno ime subjekta, OIB subjekta, adresa sjedišta, ime i prezime kontakt osobe, e-adresu i broj mobitela kontakt osobe.

Radovi pristigli nakon navedenog roka ili oni koji ne udovoljavaju uvjetima ovog Natječaja neće biti razmatrani.

Peteročlano povjerenstvo vršit će verifikaciju i evaluaciju pristiglih rješenja, a svi sudionici bit će obaviješteni o rezultatima putem maila.

Sindikat pomoraca Hrvatske zadržava pravo ne izabrati niti jedan rad.

O PLAVOJ VRPCI VJESNIKA

Riječ je o jedinstvenom priznanju koje se dodjeljuje za pothvat spašavanja ljudi i imovine na moru, a utemeljio ga je 1966. godine poznati novinar i pjesnik Ratko Zvrko (1929.-1998.), u to vrijeme urednik pomorstva u Vjesniku.

Sindikat pomoraca Hrvatske je preuzeo organizaciju dodjele Plave vrpce Vjesnika 2012. godine, nakon gašenja lista Vjesnik, u želji da se i dalje vrednuju najplemenitije ljudske vrline – hrabrost, požrtvovnost, solidarnost i čast, kako pomorca tako i drugih ljudi od mora.

Plava vrpca Vjesnika je priznanje kvaliteti čovjeka, cijenjeno ne samo u domaćim, već i u inozemnim pomoračkim krugovima. O tome svjedoči činjenica da je Međunarodna pomorska organizacija (IMO) prije nekoliko godina utemeljila svoje priznanje po uzoru na Plavu vrpcu Vjesnika. Isto tako, Plava vrpca Vjesnika je u nekoliko navrata dodijeljena i stranim pomorcima, za pothvat spašavanja naših ljudi. Priznanje se dodjeljuje u pojedinačnoj i momčadskoj konkurenciji, a najhrabrije među hrabrima biraju članovi Odbora za dodjelu Plave vrpce Vjesnika.

Priznanje u pojedinačnoj konkurenciji sastoji se od zlatnog prstena i svilenog plamenca, a u momčadskoj konkurenciji od srebrne plakete i svilenog plamenca.

Svaka dodjela Plave vrpce Vjesnika je iznimno svečan i emotivan događaj, a za dodjelu ovog priznanja redovito vlada veliko zanimanje javnosti i medija.

NAGRADE

Dodjeljuje se 1 novčana nagrada u brutto iznosu od 1.000 EUR (pobjednički rad).

Autori nagrađenih radova i Raspisivač sklopit će autorske ugovore nakon čega će Autorima biti isplaćene nagrade. Dodjela prve nagrade podrazumijeva uporabu i izvođenje nagrađenog rada na načine predviđene prijedlogom autora i u obimu koji određuje Raspisivač, te izradu knjige osnovnih standarda (manjeg opsega) za što je honorar uključen u iznosu prve nagrade, ističu iz Sindikata pomoraca Hrvatske.

Ako se za tim ukaže potreba, autor rada koji komisija usvoji kao rješenje za realizaciju i Raspisivač mogu sklopiti ugovor o eventualnoj dodatnoj suradnji te dogovoriti obim i modalitete daljnje suradnje, u skladu s potrebama i uvažavajući suvremene strukovne prakse.

Sindikat pomoraca Hrvatske raspisuje i provodi javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta za „Plavu vrpcu vjesnika“ i ovogodišnju, jubilarnu 60. Plavu vrpcu Vjesnika.

Svrha natječaja je dobivanje kvalitetnog stručno projektiranog vizualnog identiteta. Svaki od natjecatelja ima pravo sudjelovanja na Natječaju s najviše 3 prijavljena rada.

TEMA I PREDMET NATJEČAJA

Vizualni identitet „60. Plave vrpce Vjesnika“ treba promišljati kao jubilarni, a rješenje je moguće i poželjno tražiti na više načina pri čemu se od dizajnera traži da se po predloženim varijantama ponude najbolja rješenja:

60. Plava vrpca Vjesnika (puni naziv i godina u kojoj je obljetnica na hrvatskom jeziku)

Plava vrpca Vjesnika / PVV (skraćeni naziv)

Natjecatelji mogu predložiti i drugačiju varijantu od ovdje predloženih, vodeći računa o smislu i jasnoći pojmova te značenju istih.

Prezentacija idejnog rješenja treba pružiti temelj za razumijevanje podloga, a kao takva treba sadržavati znak i/ili logotip; prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima (plakat, banner); prikaz primjene u digitalnom okruženju (internetska stranica, društvene mreže);
kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku; vizualni identitet može biti upotpunjen sloganom koji će zadržati pozornost, zaintrigirati i izazvati emocije.

Vizualni identitet može se, ali ne mora, sastojati od znaka i/ili logotipa, ali mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati zadanu temu.

Natjecatelj čiji je dizajn izabran obvezan je izvršiti izvedbeni dio dizajna koji će uključivati logotip uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sustav karakterističnih boja (uporaba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti), definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), minimalni prostor, dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima/vertikalni i horizontalni – sve prikazano u svim varijantama korištenja znaka i logotipa.

Rok za prijem natječajnih radova je 29. ožujka 2024.

Prijavitelj svoje radove dostavlja isključivo putem e-pošte na adresu: [email protected], s naslovom “Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta PVV”, u PDF formatu A4.

U poruci e-pošte prijavitelj treba navesti, ako je fizički subjekt: svoje ime i prezime, datum rođenja, kontakt broj mobitela, trenutnu razinu obrazovanja koju pohađa i naziv ustanove u kojoj se obrazuje (ako je primjenjivo) ili ako je pravni subjekt: pravno ime subjekta, OIB subjekta, adresa sjedišta, ime i prezime kontakt osobe, e-adresu i broj mobitela kontakt osobe.

Radovi pristigli nakon navedenog roka ili oni koji ne udovoljavaju uvjetima ovog Natječaja neće biti razmatrani.

Peteročlano povjerenstvo vršit će verifikaciju i evaluaciju pristiglih rješenja, a svi sudionici bit će obaviješteni o rezultatima putem maila.

Sindikat pomoraca Hrvatske zadržava pravo ne izabrati niti jedan rad.

O PLAVOJ VRPCI VJESNIKA

Riječ je o jedinstvenom priznanju koje se dodjeljuje za pothvat spašavanja ljudi i imovine na moru, a utemeljio ga je 1966. godine poznati novinar i pjesnik Ratko Zvrko (1929.-1998.), u to vrijeme urednik pomorstva u Vjesniku.

Sindikat pomoraca Hrvatske je preuzeo organizaciju dodjele Plave vrpce Vjesnika 2012. godine, nakon gašenja lista Vjesnik, u želji da se i dalje vrednuju najplemenitije ljudske vrline – hrabrost, požrtvovnost, solidarnost i čast, kako pomorca tako i drugih ljudi od mora.

Plava vrpca Vjesnika je priznanje kvaliteti čovjeka, cijenjeno ne samo u domaćim, već i u inozemnim pomoračkim krugovima. O tome svjedoči činjenica da je Međunarodna pomorska organizacija (IMO) prije nekoliko godina utemeljila svoje priznanje po uzoru na Plavu vrpcu Vjesnika. Isto tako, Plava vrpca Vjesnika je u nekoliko navrata dodijeljena i stranim pomorcima, za pothvat spašavanja naših ljudi. Priznanje se dodjeljuje u pojedinačnoj i momčadskoj konkurenciji, a najhrabrije među hrabrima biraju članovi Odbora za dodjelu Plave vrpce Vjesnika.

Priznanje u pojedinačnoj konkurenciji sastoji se od zlatnog prstena i svilenog plamenca, a u momčadskoj konkurenciji od srebrne plakete i svilenog plamenca.

Svaka dodjela Plave vrpce Vjesnika je iznimno svečan i emotivan događaj, a za dodjelu ovog priznanja redovito vlada veliko zanimanje javnosti i medija.

NAGRADE

Dodjeljuje se 1 novčana nagrada u brutto iznosu od 1.000 EUR (pobjednički rad).

Autori nagrađenih radova i Raspisivač sklopit će autorske ugovore nakon čega će Autorima biti isplaćene nagrade. Dodjela prve nagrade podrazumijeva uporabu i izvođenje nagrađenog rada na načine predviđene prijedlogom autora i u obimu koji određuje Raspisivač, te izradu knjige osnovnih standarda (manjeg opsega) za što je honorar uključen u iznosu prve nagrade, ističu iz Sindikata pomoraca Hrvatske.

Ako se za tim ukaže potreba, autor rada koji komisija usvoji kao rješenje za realizaciju i Raspisivač mogu sklopiti ugovor o eventualnoj dodatnoj suradnji te dogovoriti obim i modalitete daljnje suradnje, u skladu s potrebama i uvažavajući suvremene strukovne prakse.

MOŽE VAS ZANIMATI