O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dizelski div: Koliki motor pokreće Ever Given i cijelu klasu ogromnih kontejnerskih brodova?

Sjećate li se drame s brodom Ever Given, koji se 2021. godine nasukao u Sueskom kanalu i zaustavio promet svjetskom logističkom žilom kucavicom?! On je dio klase Imabari 20000 i jedan je od 13 brodova izgrađenih u Japanu po istim specifikacijama, piše Revija HAK.

Brod je dugačak gotovo 400 metara, a može prevoziti čak 20.124 kontejnera dugačkih 6,1 metar. Jedan je od najvećih brodova tog tipa. Kakav motor pokreće neke od najvećih brodova koji plove oceanima?

O tome se brine ogromni 11-cilindrični Mitsui–MAN B&W 11G95ME-C9 dizelski motor s jedanaest cilindara u liniji. Motor razvija 79.500 KS pri 79 okretaja u minuti i omogućuje brodu brzinu od 42,2 km/h. Promjer jednog klipa je 95 centimetara, a cijeli je motor visok kao višekatnica te je teži od 2.000 tona.

Foto: MAN / Revija HAK

Tu je i osam dizelskih generatora, a za manevre u lukama Ever Given koristi i dva motora u bovi s 3.400 KS.

Sjećate li se drame s brodom Ever Given, koji se 2021. godine nasukao u Sueskom kanalu i zaustavio promet svjetskom logističkom žilom kucavicom?! On je dio klase Imabari 20000 i jedan je od 13 brodova izgrađenih u Japanu po istim specifikacijama, piše Revija HAK.

Brod je dugačak gotovo 400 metara, a može prevoziti čak 20.124 kontejnera dugačkih 6,1 metar. Jedan je od najvećih brodova tog tipa. Kakav motor pokreće neke od najvećih brodova koji plove oceanima?

O tome se brine ogromni 11-cilindrični Mitsui–MAN B&W 11G95ME-C9 dizelski motor s jedanaest cilindara u liniji. Motor razvija 79.500 KS pri 79 okretaja u minuti i omogućuje brodu brzinu od 42,2 km/h. Promjer jednog klipa je 95 centimetara, a cijeli je motor visok kao višekatnica te je teži od 2.000 tona.

Foto: MAN / Revija HAK

Tu je i osam dizelskih generatora, a za manevre u lukama Ever Given koristi i dva motora u bovi s 3.400 KS.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here