O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U 3. maju položen trup superjahte za talijanskog naručitelja

U Brodogradilištu 3. maj je u more je položen trup superjahte za talijanskog naručitelja, tvrtku Itagua iz Trsta.

Jahta je dugačka 50 metara i završno će biti opremljena u talijanskoj luci Livorno.

Ovo je treći brod iz iste serije izgrađen u riječkom brodogradilištu, a u tijeku su pregovori za četvrti, rekao je komercijalni direktor 3. maja Siniša Ostojić u razgovoru za HRT Radio Rijeka.

“Ponosni smo što već treću jahtu istih karakteristika gradimo za istog naručitelja. Naš dio posla je djelomično opremanje broda i izgradnja trupa. Nakon predaje broda u more, brod će ići u Italiju na završno opremanje. Brod je inače dug 50 metara. Dakle, to je luksuzna jahta, ili kako se to na tržištu kaže, superjahta. Njezina tržišna vrijednost kad bude gotova i predana naručitelju je preko 30 milijuna eura. Dakle, to je jedan vrlo skupi i sofisticiran proizvod”, kazao je Ostojić.

“Mi smo, da tako kažem, na mala vrata ušli na tržište s gradnjom trupova i djelomičnom opremanjem, a imamo u planu u budućnosti imati nešto veći opseg opremanja na jednom zahtjevnom proizvodu. U pregovorima smo s naručiteljem za gradnju još jednog broda istih karakteristika. Vjerojatno ćemo idući tjedan uspjeti ugovoriti taj novi posao, tako da nastavljamo proizvodnju jahti. To bi bila već četvrta jahta u seriji, što naravno nama otvara put prema jednom novom tržištu na kojem nismo bili do sada”, navodi Ostojić.

O ostalim poslovima 3. maja, Ostojić je kazao: “Osim ovog broda kojeg sad predajemo naručitelju, imamo u narudžbi još dva broda. Oba su u opremnom bazenu. Jedan je brod za kanadskoga naručitelja kojeg smo prije mjesec dana porinuli, a drugi je tanker, brod koji je došao iz Brodosplita na završno opremanje u 3. maj. Sad smo u fazi pregovora s novim naručiteljem oko dovršetka radova na tom brodu. Taj posao bi nam trebao osigurati zaposlenost za sljedećih godinu dana jer je dosta zahtijevan. Primarni zadatak je završiti brod za kanadskog naručitelja kako bismo ispunili ugovorne obveze prema naručitelju, a prema Vladi Republike Hrvatske, s obzirom da su za taj brod izdana državna jamstva.”

“U ovom trenutku brodogradilište zapošljava negdje oko 595 radnika. Moram reći da je to nedovoljan broj, ali s druge strane nedostaje nam i kvalitetne radne snage. Nešto uspijevamo osigurati preko kooperanata i zapošljavanjem kooperantskih tvrtki. Međutim, to nije dovoljno, tako da i za postojeću proizvodnju još uvijek nismo uspjeli popuniti sve kapacitete. Trajni zadatak nam je da stalno nastojimo zaposliti dovoljan broj kvalitetnih ljudi kako bismo mogli ispuniti svoje planove, a naravno, i imati mogućnost da onda i u budućnosti ugovaramo nove poslove”, zaključio je Ostojić.

U Brodogradilištu 3. maj je u more je položen trup superjahte za talijanskog naručitelja, tvrtku Itagua iz Trsta.

Jahta je dugačka 50 metara i završno će biti opremljena u talijanskoj luci Livorno.

Ovo je treći brod iz iste serije izgrađen u riječkom brodogradilištu, a u tijeku su pregovori za četvrti, rekao je komercijalni direktor 3. maja Siniša Ostojić u razgovoru za HRT Radio Rijeka.

“Ponosni smo što već treću jahtu istih karakteristika gradimo za istog naručitelja. Naš dio posla je djelomično opremanje broda i izgradnja trupa. Nakon predaje broda u more, brod će ići u Italiju na završno opremanje. Brod je inače dug 50 metara. Dakle, to je luksuzna jahta, ili kako se to na tržištu kaže, superjahta. Njezina tržišna vrijednost kad bude gotova i predana naručitelju je preko 30 milijuna eura. Dakle, to je jedan vrlo skupi i sofisticiran proizvod”, kazao je Ostojić.

“Mi smo, da tako kažem, na mala vrata ušli na tržište s gradnjom trupova i djelomičnom opremanjem, a imamo u planu u budućnosti imati nešto veći opseg opremanja na jednom zahtjevnom proizvodu. U pregovorima smo s naručiteljem za gradnju još jednog broda istih karakteristika. Vjerojatno ćemo idući tjedan uspjeti ugovoriti taj novi posao, tako da nastavljamo proizvodnju jahti. To bi bila već četvrta jahta u seriji, što naravno nama otvara put prema jednom novom tržištu na kojem nismo bili do sada”, navodi Ostojić.

O ostalim poslovima 3. maja, Ostojić je kazao: “Osim ovog broda kojeg sad predajemo naručitelju, imamo u narudžbi još dva broda. Oba su u opremnom bazenu. Jedan je brod za kanadskoga naručitelja kojeg smo prije mjesec dana porinuli, a drugi je tanker, brod koji je došao iz Brodosplita na završno opremanje u 3. maj. Sad smo u fazi pregovora s novim naručiteljem oko dovršetka radova na tom brodu. Taj posao bi nam trebao osigurati zaposlenost za sljedećih godinu dana jer je dosta zahtijevan. Primarni zadatak je završiti brod za kanadskog naručitelja kako bismo ispunili ugovorne obveze prema naručitelju, a prema Vladi Republike Hrvatske, s obzirom da su za taj brod izdana državna jamstva.”

“U ovom trenutku brodogradilište zapošljava negdje oko 595 radnika. Moram reći da je to nedovoljan broj, ali s druge strane nedostaje nam i kvalitetne radne snage. Nešto uspijevamo osigurati preko kooperanata i zapošljavanjem kooperantskih tvrtki. Međutim, to nije dovoljno, tako da i za postojeću proizvodnju još uvijek nismo uspjeli popuniti sve kapacitete. Trajni zadatak nam je da stalno nastojimo zaposliti dovoljan broj kvalitetnih ljudi kako bismo mogli ispuniti svoje planove, a naravno, i imati mogućnost da onda i u budućnosti ugovaramo nove poslove”, zaključio je Ostojić.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here