O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka Gateway: Peter Corfitsen imenovan generalnim direktorom

Od 1. travnja ove godine Peter Corfitsen započet će ulogu generalnog direktora Rijeke Gateway.

Rijeka Gateway novi je kontejnerski terminal (u izgradnji) u Rijeci u zajedničkom vlasništvu kompanija Maersk Grupe kroz APM Terminals i ENNA Naturalis Grupe kroz ENNA Logic.

Ovim zajedničkim poslovnim pothvatom APM Terminali i ENNA sklopili su snažno partnerstvo koje obilježava dokazano iskustvo u terminalnim i intermodalnim operacijama. Budući terminal bit će dio globalne mreže APM Terminala istodobno koristeći ENNA-ino izvrsno poznavanje lokalnog hrvatskog tržišta. Razvijat će ga i njime upravljati kao partneri u zajedničkom ulaganju (APM Terminals 51 %, ENNA 49 %).

Riječ je o najvećoj investiciji u povijesti riječke luke koja će omogućiti otvaranje više od 300 novih radnih mjesta na novom terminalu. Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali s radom bi trebao započeti 2025. godine, a radi se o ulaganju vrijednom 380 milijuna eura od čega će više od 200 milijuna eura biti uloženo u prvoj fazi u naredne dvije godine, a dodatnih 180 milijuna eura namijenjeni su za drugu fazu u sljedećih 10 godina.

Novi kontejnerski terminal u prvoj bi fazi, prema planovima, trebao ostvarivati godišnji promet od 650 tisuća kontejnerskih jedinica (TEU), a riječ je o najmodernijem, daljinski upravljanom kontejnerskom terminalu u ovom dijelu Europe. Kako projekt napreduje s izgradnjom infrastrukture i opreme, poslovna strana organizacije također se sve više oblikuje, a sada je pravi trenutak za stvaranje potpuno poslovno usmjerene uloge generalnog direktora sa snažnim profilom komercijalnog, operativnog i poslovnog vodstva, jer Rijeka Gateway ubrzava izgradnju unutarnje organizacije i ubrzava suradnju s vanjskim tržištima.

Peter Corfitsen, novi generalni direktor Rijeka Gateway, dolazi iz A.P. Moller – Maersk, gdje se pridružio 1990. kao brodski pripravnik i od tada je radio u raznim vodećim i strateškim ulogama u Europi, Latinskoj Americi i Aziji. Tijekom protekle tri godine Peter je bio izvršni direktor Maersk Air Cargoa, gdje je vodio i upravljao transformacijom iz Star Aira u Maersk Air Cargo, poslovnu jedinicu koja služi Maersku kao njegov interni operator zrakoplova, zadovoljavajući potrebe raznolikog portfelja kupaca.

“Vrlo sam sretan što se Peter pridružio našoj zajednici na terminalima i radujem se bliskoj suradnji s njim dok se Rijeka Gateway priprema postati potpuno operativan terminal u bliskoj budućnosti”, istaknuo je Igor van den Essen, regionalni generalni direktor, Europa i Afrika za APM terminale.

Povodom imenovanja, dobrodošlicu g. Corfitsenu zaželio je i predsjednik uprave ENNA grupe, Boštjan Napast.

“Želimo dobrodošlicu g. Corfitsenu i veselimo se zajedničkom radu. Uvjereni smo da imamo pravu ekipu koja će Rijeku pozicionirati kao ključni morski uzlaz koji povezuje globalno tržište sa zemljama središnje i jugoistočne Europe.

Vjerujemo da ćemo zajedno na najbolji mogući način iskoristiti prednosti ovog terminala, lokacije, znanja i iskustva koje imamo na raspolaganju”, istaknuo je.

S fazom projekta u punom tijeku, izgradnja i ukupna isporuka imovine nastavlja se kako bi terminal postao operativan, a Koen Benders, koji od početka vodi projekt, ostaje na funkciji projektnog direktora Rijeke Gateway.

Od 1. travnja ove godine Peter Corfitsen započet će ulogu generalnog direktora Rijeke Gateway.

Rijeka Gateway novi je kontejnerski terminal (u izgradnji) u Rijeci u zajedničkom vlasništvu kompanija Maersk Grupe kroz APM Terminals i ENNA Naturalis Grupe kroz ENNA Logic.

Ovim zajedničkim poslovnim pothvatom APM Terminali i ENNA sklopili su snažno partnerstvo koje obilježava dokazano iskustvo u terminalnim i intermodalnim operacijama. Budući terminal bit će dio globalne mreže APM Terminala istodobno koristeći ENNA-ino izvrsno poznavanje lokalnog hrvatskog tržišta. Razvijat će ga i njime upravljati kao partneri u zajedničkom ulaganju (APM Terminals 51 %, ENNA 49 %).

Riječ je o najvećoj investiciji u povijesti riječke luke koja će omogućiti otvaranje više od 300 novih radnih mjesta na novom terminalu. Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali s radom bi trebao započeti 2025. godine, a radi se o ulaganju vrijednom 380 milijuna eura od čega će više od 200 milijuna eura biti uloženo u prvoj fazi u naredne dvije godine, a dodatnih 180 milijuna eura namijenjeni su za drugu fazu u sljedećih 10 godina.

Novi kontejnerski terminal u prvoj bi fazi, prema planovima, trebao ostvarivati godišnji promet od 650 tisuća kontejnerskih jedinica (TEU), a riječ je o najmodernijem, daljinski upravljanom kontejnerskom terminalu u ovom dijelu Europe. Kako projekt napreduje s izgradnjom infrastrukture i opreme, poslovna strana organizacije također se sve više oblikuje, a sada je pravi trenutak za stvaranje potpuno poslovno usmjerene uloge generalnog direktora sa snažnim profilom komercijalnog, operativnog i poslovnog vodstva, jer Rijeka Gateway ubrzava izgradnju unutarnje organizacije i ubrzava suradnju s vanjskim tržištima.

Peter Corfitsen, novi generalni direktor Rijeka Gateway, dolazi iz A.P. Moller – Maersk, gdje se pridružio 1990. kao brodski pripravnik i od tada je radio u raznim vodećim i strateškim ulogama u Europi, Latinskoj Americi i Aziji. Tijekom protekle tri godine Peter je bio izvršni direktor Maersk Air Cargoa, gdje je vodio i upravljao transformacijom iz Star Aira u Maersk Air Cargo, poslovnu jedinicu koja služi Maersku kao njegov interni operator zrakoplova, zadovoljavajući potrebe raznolikog portfelja kupaca.

“Vrlo sam sretan što se Peter pridružio našoj zajednici na terminalima i radujem se bliskoj suradnji s njim dok se Rijeka Gateway priprema postati potpuno operativan terminal u bliskoj budućnosti”, istaknuo je Igor van den Essen, regionalni generalni direktor, Europa i Afrika za APM terminale.

Povodom imenovanja, dobrodošlicu g. Corfitsenu zaželio je i predsjednik uprave ENNA grupe, Boštjan Napast.

“Želimo dobrodošlicu g. Corfitsenu i veselimo se zajedničkom radu. Uvjereni smo da imamo pravu ekipu koja će Rijeku pozicionirati kao ključni morski uzlaz koji povezuje globalno tržište sa zemljama središnje i jugoistočne Europe.

Vjerujemo da ćemo zajedno na najbolji mogući način iskoristiti prednosti ovog terminala, lokacije, znanja i iskustva koje imamo na raspolaganju”, istaknuo je.

S fazom projekta u punom tijeku, izgradnja i ukupna isporuka imovine nastavlja se kako bi terminal postao operativan, a Koen Benders, koji od početka vodi projekt, ostaje na funkciji projektnog direktora Rijeke Gateway.

MOŽE VAS ZANIMATI