O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brod Hapag-Lloyda bunkeriran bio-LNG-jem: Isporučeno 2.200 tona u luci Rotterdam

Hapag-Lloyd je postao najnovija kompanija koja je isprobala bio-LNG kao brodsko gorivo. U dosad najvećoj operaciji ship-to-ship bunkeriranja bio-LNG-a, STX Group i Titan Clean Fuels isporučili su 2.200 tona alternativnog goriva za Hapag-Lloydov Brussels Express u luci Rotterdam, prenosi The Maritime Executive.

Bio-LNG koji se koristi u pomorskoj industriji proizvodi se od sirovina biomase poput ljudskog ili poljoprivrednog otpada. Bio-LNG može imati net zero ili čak net negative emisiju stakleničkih plinova na temelju životnog ciklusa, ovisno o metodi proizvodnje, prema Titanu.

Izgrađen 2014. godine od strane Hyundai Heavy Industries, Brussels Express je postao prvi veliki kontejnerski brod na svijetu koji je pretvoren na LNG pogon u rujnu 2020. Rekonstrukcija, izvedena u brodogradilištu Huarun Dadong u Šangaju, koštala je 35 milijuna dolara.

Opskrba Brussels Expressa bio-LNG-om dio je plana Hapag-Lloyda da ponudi klimatski prihvatljive usluge prijevoza. Kompanija planira postati potpuno ugljično neutralna do 2045. godine i kaže da su na putu prema svom cilju. Tvrtka je smanjila emisije stakleničkih plinova svoje flote za 0,8 milijuna tona u 2023. u usporedbi s prethodnom godinom, navodi The Maritime Executive.

Jan Christensen, viši direktor nabave goriva u Hapag-Lloydu, rekao je da, iako je opskrba brodova velikim količinama bio-LNG-a moguća, još je uvijek potreban veći napredak u pogledu potrebne infrastrukture i propisa.

Titan trenutno gradi najveće svjetsko bio-LNG postrojenje u amsterdamskoj luci, koje će imati kapacitet proizvodnje 200.000 tona godišnje. Neovisni dobavljač nedavno je unajmio Alice Cosulich, povećavši svoju flotu za bunkeriranje na tri.

Hapag-Lloyd je postao najnovija kompanija koja je isprobala bio-LNG kao brodsko gorivo. U dosad najvećoj operaciji ship-to-ship bunkeriranja bio-LNG-a, STX Group i Titan Clean Fuels isporučili su 2.200 tona alternativnog goriva za Hapag-Lloydov Brussels Express u luci Rotterdam, prenosi The Maritime Executive.

Bio-LNG koji se koristi u pomorskoj industriji proizvodi se od sirovina biomase poput ljudskog ili poljoprivrednog otpada. Bio-LNG može imati net zero ili čak net negative emisiju stakleničkih plinova na temelju životnog ciklusa, ovisno o metodi proizvodnje, prema Titanu.

Izgrađen 2014. godine od strane Hyundai Heavy Industries, Brussels Express je postao prvi veliki kontejnerski brod na svijetu koji je pretvoren na LNG pogon u rujnu 2020. Rekonstrukcija, izvedena u brodogradilištu Huarun Dadong u Šangaju, koštala je 35 milijuna dolara.

Opskrba Brussels Expressa bio-LNG-om dio je plana Hapag-Lloyda da ponudi klimatski prihvatljive usluge prijevoza. Kompanija planira postati potpuno ugljično neutralna do 2045. godine i kaže da su na putu prema svom cilju. Tvrtka je smanjila emisije stakleničkih plinova svoje flote za 0,8 milijuna tona u 2023. u usporedbi s prethodnom godinom, navodi The Maritime Executive.

Jan Christensen, viši direktor nabave goriva u Hapag-Lloydu, rekao je da, iako je opskrba brodova velikim količinama bio-LNG-a moguća, još je uvijek potreban veći napredak u pogledu potrebne infrastrukture i propisa.

Titan trenutno gradi najveće svjetsko bio-LNG postrojenje u amsterdamskoj luci, koje će imati kapacitet proizvodnje 200.000 tona godišnje. Neovisni dobavljač nedavno je unajmio Alice Cosulich, povećavši svoju flotu za bunkeriranje na tri.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here